SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Dat is meer een endlosüngquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik vond het plan van us wel goed? Ik ruil dan graag grmbl in voor een schattig beestje met een vachtje en kraaloogjes
Prima ideequote:
Jij ging al naar Thailandquote:Op donderdag 30 december 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik vond het plan van us wel goed? Ik ruil dan graag grmbl in voor een schattig beestje met een vachtje en kraaloogjes
Ik wil het allemaalquote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima idee
[..]
Jij ging al naar Thailand
Dan ruil ik jou wel in voor een niet zo moordlustige vrouwquote:
Die optie is er nietquote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ruil ik jou wel in voor een niet zo moordlustige vrouw
Nou een normalere vrouw is niet zo heel lastig te vinden hoorquote:
ja oke das waarquote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een normalere vrouw is niet zo heel lastig te vinden hoor
Bezint eer je daaraan begintquote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las 'normale' vrouw en moest lachenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die bestaan sowieso nietquote:Op donderdag 30 december 2021 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik las 'normale' vrouw en moest lachen
altijd gezellig hierquote:Op donderdag 30 december 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
Nou nou wat een misantropische TT
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Krijg je ervan als jij mij inruiltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |