Aparte eigenschap inderdaad, veelal uit de spuitershoek ontwikkelt men een sadistisch trekje ervan genieten als anderen lijden.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb echt walgelijke filmpjes gezien.. en de reacties eronder zijn over het algemeen nog walgelijker
We wachten.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb echt walgelijke filmpjes gezien.. en de reacties eronder zijn over het algemeen nog walgelijker
je wilt walgelijke tweets?quote:
D66 wetgeving, met een beetje propaganda kan je al het geluid wel de mond snoeren.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Nieuwe wetten per 1 januari 2022
[..]
Ordnung muss sein
Yeah, ben benieuwd. Alle idiote gekkerij mag van mij flink gedeeld worden.quote:
https://twitter.com/GeLeHesjesNL/status/1477627341530705925?s=20quote:Op zondag 2 januari 2022 19:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Yeah, ben benieuwd. Alle idiote gekkerij mag van mij flink gedeeld worden.
tsja , waren ook genoeg stoeptegels voorhanden , maar nederlanders zijn te braaf blijkt maar weer.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Sneaky plannetje mislukt?
[ twitter ]
Moet je alleen even vraag creëren middels angst.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:03 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Aan gezonde mensen is ook zat te verdienen.
Bah ik heb altijd met politiehonden te doen, tijdens hun training worden ze al mishandeld door stroomstoten te gebruiken.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:29 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Rond 11-12 seconde zie je de agent met de stok op de hond slaan, omdat het hondje niet los wil laten.
Ja daar worden ze vals van, maar het doet mij vrij weinig als een vals beest wat gebeurt. Maar het in an sich wel triest ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bah ik heb altijd met politiehonden te doen, tijdens hun training worden ze al mishandeld door stroomstoten te gebruiken.
het beestje kan er niks aan doen hequote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja daar worden ze vals van, maar het doet mij vrij weinig als een vals beest wat gebeurt. Maar het in an sich wel triest ja.
Uiteraard, maar het is en blijft een vals gevaarlijk beest.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het beestje kan er niks aan doen he
en wordt zo gemaakt
degene die zo ziek is een hond zo te maken
die moet je aanpakken
De organisatie had de dag ervoor nog de hele route nagelopen op zoek naar losse stenen las ik. Waar je al niet rekening mee moet houden in deze wannabe bananenrepubliek.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Sneaky plannetje mislukt?
[ twitter ]
Dat moet je dan toch wel enigszins kunnen bewijzen zou je zeggen?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:48 schreef yinxs het volgende:
[..]
De organisatie had de dag ervoor nog de hele route nagelopen op zoek naar losse stenen las ik. Waar je al niet rekening mee moet houden in deze wannabe bananenrepubliek.
Ik zou zo'n beest ook verrot trappen als het aan mij hing. Treurig inderdaad, zo'n hond was (als het de keuze had gehad) ook liever een normale huishond geworden.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja daar worden ze vals van, maar het doet mij vrij weinig als een vals beest wat gebeurt. Maar het in an sich wel triest ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |