abonnement Unibet Coolblue
pi_205197529
Een fetisj is toch wel om met mijn vriendin naar een parenclub te gaan; wellicht is het beter om het bij de fetisj of wens te houden - ik vermoed dat het alleen maar kan tegenvallen :D
  vrijdag 1 juli 2022 @ 15:42:30 #152
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205200557
Zwetende mannen in werkkleding. Kom ik thuis van mijn werk staat mijn man een muurtje door te slijpen tijdens de verbouwing in overall met een hoofddoekje om zijn lange haar, zwetend en onder de stof..... Mmmmmmmmm.

Mijn man zelf is meer kinky en meet zichzelf wel eens een tijdelijke tepelpiercing aan waarbij hij de naald er tergend langzaam in prikt.
To BG or not to BG!
  Moderator maandag 4 juli 2022 @ 16:17:56 #153
225562 crew  Speedfight
pi_205236189
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Een fetisj is toch wel om met mijn vriendin naar een parenclub te gaan; wellicht is het beter om het bij de fetisj of wens te houden - ik vermoed dat het alleen maar kan tegenvallen :D
Die angst heb ik ook ja, dat het in de praktijk flink tegenvalt ;p
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  maandag 4 juli 2022 @ 18:59:00 #154
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205237596
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 16:17 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Die angst heb ik ook ja, dat het in de praktijk flink tegenvalt ;p
Dat had ik ook bij het eerste bezoek aan de Mac jaren geleden.
soooo, da's mooi!
  Moderator maandag 4 juli 2022 @ 18:59:38 #155
225562 crew  Speedfight
pi_205237609
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat had ik ook bij het eerste bezoek aan de Mac jaren geleden.
Hahahahha en? Viel het mee?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  maandag 4 juli 2022 @ 19:00:01 #156
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205237613
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 18:59 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Hahahahha en? Viel het mee?
Vies man. Eugh.
soooo, da's mooi!
pi_205241883
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 16:17 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Die angst heb ik ook ja, dat het in de praktijk flink tegenvalt ;p
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 16:17 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Die angst heb ik ook ja, dat het in de praktijk flink tegenvalt ;p
Daarom kunnen sommigen fantasieen maar beter een fantasie blijven :o
pi_205242336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Een fetisj is toch wel om met mijn vriendin naar een parenclub te gaan; wellicht is het beter om het bij de fetisj of wens te houden - ik vermoed dat het alleen maar kan tegenvallen :D
Nou, eigenlijk niet. Hangt denk van de club af waar je naartoe gaat en ook van jezelf. Maar ik vond het echt top en ben ook vaak terug gegaan.
pi_205491104
Lichaamshaar bij vrouwen. Niet alleen oksels en beneden maar overal.

Voeten/enkels. Just love it
pi_205491803
Ik kick er vooral op om financieel gebruikt te worden door een meid / dame die naast het financiële aspect er ook gewoon op kickt om mij krapper te laten leven.
Heb recent vrij lang een dergelijk vast contact met een ex collega gehad. Wekelijks geld afstaan, maar ook dat ik toestemming moest vragen als ik een bepaalde uitgave voor mezelf wilde doen etc.
Ik houd enorm van shopverslaafde dames, met name schoenen, die me dan gebruiken zoals het hoort.
pi_205579227
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 17:08 schreef Stendhal het volgende:
Ik kick er vooral op om financieel gebruikt te worden door een meid / dame die naast het financiële aspect er ook gewoon op kickt om mij krapper te laten leven.
Heb recent vrij lang een dergelijk vast contact met een ex collega gehad. Wekelijks geld afstaan, maar ook dat ik toestemming moest vragen als ik een bepaalde uitgave voor mezelf wilde doen etc.
Ik houd enorm van shopverslaafde dames, met name schoenen, die me dan gebruiken zoals het hoort.
Ah wauw! Dit is wel een interessante fetisj. Die heb ik in ieder geval nog niet voorbij zien komen. En laat je zoiets dan lang door lopen, of is het op den duur wel weer genoeg geweest? Na een weekje of paar weken bv(?)
pi_205793422
Mijn fetisj is (broek)plassen (in het openbaar). Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar word ontzettend geil als ik er aan denk of als ik er verhalen over lees.
Het liefst zou ik het een keer zelf willen doen en ik fantaseer hier vaak over.
Ik houd het tot nu bij vingeren als ik nodig moet plassen en kom dan extra lekker.
Zijn hier misschien ook speciale forums voor? Ik zou er graag met andere mensen die dit geil vinden over willen praten. Wat ik nu van plan ben is om eerst een keer op een grasveld in bikini te zitten en het dan te laten lopen, ergens wel in het zicht maar mensen wel op minimaal 10 meter afstand ofzo zijn. Als iemand nog leuke tips of ervaringen heeft zijn die zeker welkom.
pi_205795957
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:32 schreef Nini1245 het volgende:
Mijn fetisj is (broek)plassen (in het openbaar). Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar word ontzettend geil als ik er aan denk of als ik er verhalen over lees.
Het liefst zou ik het een keer zelf willen doen en ik fantaseer hier vaak over.
Ik houd het tot nu bij vingeren als ik nodig moet plassen en kom dan extra lekker.
Zijn hier misschien ook speciale forums voor? Ik zou er graag met andere mensen die dit geil vinden over willen praten. Wat ik nu van plan ben is om eerst een keer op een grasveld in bikini te zitten en het dan te laten lopen, ergens wel in het zicht maar mensen wel op minimaal 10 meter afstand ofzo zijn. Als iemand nog leuke tips of ervaringen heeft zijn die zeker welkom.
Je kan natuurlijk in bikini makkelijk onder water beginnen in n zwembad of is dat niet spannend genoeg?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:12:03 #164
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205796391
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:32 schreef Nini1245 het volgende:
Mijn fetisj is (broek)plassen (in het openbaar). Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar word ontzettend geil als ik er aan denk of als ik er verhalen over lees.
Het liefst zou ik het een keer zelf willen doen en ik fantaseer hier vaak over.
Ik houd het tot nu bij vingeren als ik nodig moet plassen en kom dan extra lekker.
Zijn hier misschien ook speciale forums voor? Ik zou er graag met andere mensen die dit geil vinden over willen praten. Wat ik nu van plan ben is om eerst een keer op een grasveld in bikini te zitten en het dan te laten lopen, ergens wel in het zicht maar mensen wel op minimaal 10 meter afstand ofzo zijn. Als iemand nog leuke tips of ervaringen heeft zijn die zeker welkom.
'Gewoon' doen . Wat let je.
Fetlife
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 23:05:11 #165
441859 crew  Lenny77
pi_205797663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:32 schreef Nini1245 het volgende:
Mijn fetisj is (broek)plassen (in het openbaar). Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar word ontzettend geil als ik er aan denk of als ik er verhalen over lees.
Het liefst zou ik het een keer zelf willen doen en ik fantaseer hier vaak over.
Ik houd het tot nu bij vingeren als ik nodig moet plassen en kom dan extra lekker.
Zijn hier misschien ook speciale forums voor? Ik zou er graag met andere mensen die dit geil vinden over willen praten. Wat ik nu van plan ben is om eerst een keer op een grasveld in bikini te zitten en het dan te laten lopen, ergens wel in het zicht maar mensen wel op minimaal 10 meter afstand ofzo zijn. Als iemand nog leuke tips of ervaringen heeft zijn die zeker welkom.
Er loopt hier iemand rond die het super geil vindt als vrouwen dat doen!
Misschien ben jij het wel zelf en is dit een extra kick, maar zo niet: jullie zijn gemaakt voor elkaar!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 31 augustus 2022 @ 09:57:16 #166
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205799365
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Er loopt hier iemand rond die het super geil vindt als vrouwen dat doen!
Misschien ben jij het wel zelf en is dit een extra kick, maar zo niet: jullie zijn gemaakt voor elkaar!
Dat kan ook nog ja.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205879993
Hahahhaha nee bah, dat vind ik echt heel smerig! Ik mag toch hopen dat niemand dat doet. Door de mix van chloor en urine ontstaat er ook nog eens chloorgas, wat neurotoxisch is!

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:31 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk in bikini makkelijk onder water beginnen in n zwembad of is dat niet spannend genoeg?
pi_205880002
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 23:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Er loopt hier iemand rond die het super geil vindt als vrouwen dat doen!
Misschien ben jij het wel zelf en is dit een extra kick, maar zo niet: jullie zijn gemaakt voor elkaar!
Hahaha wie is dat dan?
pi_205880012
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:31 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk in bikini makkelijk onder water beginnen in n zwembad of is dat niet spannend genoeg?
En in de zee ofzo plas ik uiteraard wel maar dat vind ik idd niet spannend.
  Moderator woensdag 7 september 2022 @ 23:04:57 #170
441859 crew  Lenny77
pi_205885513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:09 schreef Nini1245 het volgende:
Hahahhaha nee bah, dat vind ik echt heel smerig! Ik mag toch hopen dat niemand dat doet. Door de mix van chloor en urine ontstaat er ook nog eens chloorgas, wat neurotoxisch is!
[..]

Dan moet je toch al aardig veel gaan plassen eer jij een chemische reactie gaat veroorzaken hoor..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205887470
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:11 schreef Nini1245 het volgende:

[..]
En in de zee ofzo plas ik uiteraard wel maar dat vind ik idd niet spannend.
Dus je wilt dat het gezien kan worden? Of het gevoel dat iemand t ziet?

Naast publiekelijk kan dit ook een onderdeel van de seks zijn.
pi_205890209
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:09 schreef Nini1245 het volgende:
Hahahhaha nee bah, dat vind ik echt heel smerig! Ik mag toch hopen dat niemand dat doet. Door de mix van chloor en urine ontstaat er ook nog eens chloorgas, wat neurotoxisch is!
[..]

Oh maak je daar geen zorgen om, dan zouden kinderbadjes dodelijk zijn. Die grens haal je niet.
pi_206030595


[ Bericht 100% gewijzigd door linebear op 20-09-2022 07:38:03 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')