Hitch A Ride gitaarsologenotquote:
Kleine Jongen, Bloed Zweet en Tranen en Zij Gelooft In Mijquote:Op donderdag 30 december 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 2x die vervelende zuipschuit toch?
Hardrock, altijd goedquote:Op donderdag 30 december 2021 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meer hardrock zou ik zeggen
3x maar eentje gelukkig van 6 tot 7 's ochtendsquote:Op donderdag 30 december 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 2x die vervelende zuipschuit toch?
#viesdikquote:Op donderdag 30 december 2021 13:40 schreef PzKpfw het volgende:
Zo even de frituurpan nog schoonmaken van oliebollen bakken 2020.
Kon je niet ff een [img=720]-tagje doen. Pff..quote:
Rustig aan Marcoquote:
Nee joh, dit is veel te nieuw voor een boomerplaat. Bij typische boomerplaat denk ik eerder aan Good Vibrations of I Feel Fine ofzoquote:
Of Window of my eyesquote:Op donderdag 30 december 2021 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, dit is veel te nieuw voor een boomerplaat. Bij typische boomerplaat denk ik eerder aan Good Vibrations of I Feel Fine ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Maar goed ook, is gewoon Nederlands Cultureel Erfgoed ditquote:
Staat nu dan ook veul te laag.quote:
Zonder Derksen nog 300 plaatsen lager waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat nu dan ook veul te laag.
Nederlands?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar goed ook, is gewoon Nederlands Cultureel Erfgoed dit
Hond is wel goudquote:Op donderdag 30 december 2021 13:41 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werelderfgoed dan, ook goed.quote:
Nouja, nog net... komt uit Grolloo, in Drenthequote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Komt me alleen niet zo heel bekend voor dit
Tot hij nuchter is?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Breekfast het volgende:
Hoe lang gaan we deze middelmatige volkszanger nog op een voetstuk plaatsen?
Beterquote:
Dat durf ik nog nét Nederlands te noemen iddquote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nouja, nog net... komt uit Grolloo, in Drenthe
Zeker.quote:
Komen die nog een keer?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
na Halo of Flies en Like a Hurricane alweer oude laatste dag gevoeles
Babyboomers zijn geboren tussen 1945 en 1955quote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Cubygod![]()
Ik ben vorig jaar nog in z'n museum geweest, erg leuk! Ik was geloof ik de enige onder de 50 daar op dat moment (speaking of boomermuziek), maar ja, ik ken de beste man en z'n muziek alleen via de Top
Lijkt me ook wel gaaf om eens heen te gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Cubygod![]()
Ik ben vorig jaar nog in z'n museum geweest, erg leuk! Ik was geloof ik de enige onder de 50 daar op dat moment (speaking of boomermuziek), maar ja, ik ken de beste man en z'n muziek alleen via de Top
Boomer, blanke man, Limburger, het zijn allemaal neutrale termen die meestal niet gebruikt worden om iets positiefs te melden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef Eightyone het volgende:
Het stempel boomerplaat, is dat nou iets negatiefs of niet? Vanuit Gen Z vast wel, maar vaak zijn die nummers goed in orde.
Dit is er ook vast eentje.
En paste het nummer nog wat aan om het betere te maken.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Isorden het volgende:
EddieVanHalenSpeeldeDeSoloVoorEenKratjeBierGenot
Steve Lukather
Ik ben er naar Holland International Blues Festival geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb trouwens vaak genoeg langs Grolloo gereden, toen ik van enschede naar groningen moest of naar mn tante ergens in de buurt daar, kan me altijd herinneren dat je daar in 1 rotonde alweer doorheen bent
Ik dusquote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie gaat zo Eddie van Halen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En paste het nummer nog wat aan om het betere te maken.
MJ bedankte hem voor de verbetering
quote:
Weird Alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |