Hoi Christiano!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet he.
"Christiano is een voetballer. Ik ook dus ben ik Chistiano Ronaldo"
Geloof je het zelf?
(lol)quote:
Over het algemeen klopt het oprecht toch wel? Ik denk dat als je naar de leeftijd van de luisteraars kijkt dat het merendeel in de categorie 50+ ligt. Maar dat wil niet zeggen dat er alleen maar oude muziek in staat en dat er geen jongeren luisteren, dat is natuurlijk sowieso onzinquote:Op donderdag 30 december 2021 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik citeerde jou ook bewust niet omdat ik dacht dat jij aan het trollen was. Maar je hoort het wel echt mensen vaker zeggen.
Mijn bankrekening zegt wat andersquote:
Ik vind een andere versie mooier waar hij gewoon "Nu" zingt in plaats van "Nou".quote:Op donderdag 30 december 2021 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu of later? Ik snap het niet.
*Ahum*quote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze zeker.
Papa trek ik slecht.
Ik heb juist het idee dat het zwaartepunt op 40-50 ligt aan luisteraars. Dat zijn geen boomers natuurlijk, ook al wordt die term al gebruikt voor mensen die ouder dan 25 zijn tegenwoordigquote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Over het algemeen klopt het oprecht toch wel? Ik denk dat als je naar de leeftijd van de luisteraars kijkt dat het merendeel in de categorie 50+ ligt. Maar dat wil niet zeggen dat er alleen maar oude muziek in staat en dat er geen jongeren luisteren, dat is natuurlijk sowieso onzin
Eens!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind een andere versie mooier waar hij gewoon "Nu" zingt in plaats van "Nou".
Dat zingt ie toch juist?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit nummer is trouwens niet waar. Hoe later het wordt, hoe minder ik van t leven snap
Ja, ik ook niet zo goedquote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze zeker.
Papa trek ik slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |