Om zijn fout niet toe te geven zegt hij 'nieuw jaar nieuwe kansen'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:12 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vrienden
Welkom terug @:maxi-mus
Ftfyquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om zijn fout niet toe te geven zegt hij 'nieuw jaar nieuwe kansen'.
Wat een zielige gast die @Straatcommando. of hoe heet die gozert
ik heb soms het idee dat het modwerk niet per se het forum verbetertquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om zijn fout niet toe te geven zegt hij 'nieuw jaar nieuwe kansen'.
Wat een zielige gast die @:straatcommando of hoe heet die gozert
Hier wordt niet geroddeld @Lenny_Leonard @onlogischquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb soms het idee dat het modwerk niet per se het forum verbetert
maar dat kan aan mij liggen
Je geeft een stel incompetente debielen de 'leiding' over een groep mensen, wat kan er mis gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb soms het idee dat het modwerk niet per se het forum verbetert
maar dat kan aan mij liggen
onlogisch is een boa naar mijn hartquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld @:lenny_leonard @:onlogisch
modden is ook wel echt tyfuswerk als je het echt goed wil doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je geeft een stel incompetente debielen de 'leiding' over een groep mensen, wat kan er mis gaan.
Waarom zou je het goed willen doen als je ook niks kan doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
modden is ook wel echt tyfuswerk als je het echt goed wil doen
Het is jammer, je zou hopen dat men hier ook aan goede voornemens deed. De man heeft het ook niet verdient natuurlijk, doet ook gewoon maar zijn 'werk'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:01 schreef Caland het volgende:
Het is 1 januari en forum admin @Straatcommando. wordt alweer gedemoniseerd.
Weet je wie ook maar gewoon zijn werk deed?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is jammer, je zou hopen dat men hier ook aan goede voornemens deed. De man heeft het ook niet verdient natuurlijk, doet ook gewoon maar zijn 'werk'.
verdientquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is jammer, je zou hopen dat men hier ook aan goede voornemens deed. De man heeft het ook niet verdient natuurlijk, doet ook gewoon maar zijn 'werk'.
tijd voor een andere usernaam zie ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
modden is ook wel echt tyfuswerk als je het echt goed wil doen
De Jonge, held van Nederlandquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook maar gewoon zijn werk deed?
Excuusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is jammer, je zou hopen dat men hier ook aan goede voornemens deed. De man heeft het ook niet verdiend natuurlijk, doet ook gewoon maar zijn 'werk'.
Mussert?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook maar gewoon zijn werk deed?
bij WK mod geweest (GGMM dacht dat ik een goede zou zijnquote:
Als je op voorspraak van @GGMM aan de klus begint had je al wel een indicatie dat het niet veel zou worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij WK mod geweest (GGMM dacht dat ik een goede zou zijn), maar toen was ik eigenlijk heel de zomer niet thuis dus toen heb ik volgens mij één edit en note gedaan
en het mooie BTC opgezet met een inmiddels overleden user (RIP), dat ging initieel best goed maar is ook een kutforum nu
einde boa carrière voor mij, eentje met potentie maar niet het maximale eruit gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |