Plaatjes er bij gezocht:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Enkele details die me nog opvielen maar nog niet vermeld werden:
- aan de grote rode inkompoort hangt een soort van rood kastje/brievenbusje?
- in de zithoek in de tuin staat rode drukknop
- de grote spiegel in de gang van de dressing: dit lijkt me mss ook wel een doorgang naar extra ruimte te kunnen zijn?
Benieuw of deze een specifieke functie gaan hebben, en dewelke.
Gezien de plek in het huis denk ik niet dat daarachter nog plek is voor een extra ruimte.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef Lobmans het volgende:
[..]
- de grote spiegel in de gang van de dressing: dit lijkt me mss ook wel een doorgang naar extra ruimte te kunnen zijn?
Lelijk ook met die felle kleurenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Plaatjes er bij gezocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ruimte. Maar er kan wel een deur naar buiten zijn want dat is de buitenmuur.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gezien de plek in het huis denk ik niet dat daarachter nog plek is voor een extra ruimte.
Vorig jaar zat daar ook een spiegel btw:
[ afbeelding ]
Zowel de knop als het kastje waren altijd al aanwezig.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Enkele details die me nog opvielen maar nog niet vermeld werden:
- aan de grote rode inkompoort hangt een soort van rood kastje/brievenbusje?
- in de zithoek in de tuin staat rode drukknop
Benieuw of deze een specifieke functie gaan hebben, en dewelke.
Ik zie nu hoe de gameroom groter kan zijn, hij steekt meer uit naar buiten, was me op de foto die je eerder geplaatst had niet opgevallen, maar vorig jaar was het maar een klein stukje breder dan de rest van het huis.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Geen ruimte. Maar er kan wel een deur naar buiten zijn want dat is de buitenmuur.
[ afbeelding ]
Die rode knop was er wanneer nodig (met een spel in de tuin) maar dat het nu op de foto staat, wil niet zeggen dat het er altijd zal zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Waar zat die knop dan? Dat kastje ken ik me niet meer herinneren. Misschien wel een brievenbus voor zwarte enveloppen...oh nee, andere show...
Jawel, gewoon weer een inductieplaat van Ikea:quote:Op donderdag 30 december 2021 18:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geen grote kookplaten meer🤣 tja, na dat incident van vorrig jaar snap ik dat wel🤣🤣
ruud mi amorequote:Op donderdag 30 december 2021 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Potverdomme, jullie zijn al goed op de hoogte versie 2022Maar ik zit er ook weer klaar voor
ik jou ookquote:Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi lieverd, ik heb je gemist![]()
Niet meer dan in dat filmpje. BB zegt: "met één druk op de knop pas ik het huis aan". En dan laten ze ze zien dat de douchetemperatuur aangepast kan worden. Veel ruimte om het huis te vergroten is er niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:48 schreef RobjeGeus het volgende:
Misschien al wel ergens gezegd maar niet gezien, ik zag net op de reclame dat ze het huis kunnen vergroten ? Is hier meer van bekend ?
Volgens mij zie je vlak voor de stem dat zegt een animatie dat een ruimte idd vergroot dmv verschuivende muren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 06:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet meer dan in dat filmpje. BB zegt: "met één druk op de knop pas ik het huis aan". En dan laten ze ze zien dat de douchetemperatuur aangepast kan worden. Veel ruimte om het huis te vergroten is er niet.
Ik herken daar niet echt de bekende plattegrond in....quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zie je vlak voor de stem dat zegt een animatie dat een ruimte idd vergroot dmv verschuivende muren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |