Ja dat zou kunnen. Het viel me alleen op.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal neergezet voor de plaatjes, (tafel helemaal opgemaakt) dus zullen ze wel gewoon een extra tafeltje aanschuiven.
Het was mij ook al opgevallen hoor. De manier waarop we soms naar details kijken, is precies alsof we naar De Mol aan het kijken zijn en overal aanwijzigingen in zien. Sowieso dat in realiteit er gewoon een stagiair wat tafels en toestellen uit het magazijn in de keuken mocht gaan zetten en er totaal niet bij nagedacht is geweest zoals wij dat nu wel doenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Het viel me alleen op.
mobiel verstoppenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Dat wordt voor mij dus de liveshows terug kijken. Widm ga ik "live" kijken, anders heb ik de uitslag al zichtbaar in de app zonder het gezien te hebben...
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Let's goo..https://www.instagram.com/p/CYG6aUAoNRf/
Ik heb daarstraks toch ergens zien passeren dat de finale op 8 april zou zijn wat dus ongeveer neerkomt op 100 dagen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Niets is wat het lijkt. Zo lees ik ook nergens dat het dit seizoen 100 dagen gaat duren waar vorig seizoen nog zo de nadruk op gelegd werd...
Die winkel zit denk ik inderdaad op de plek waar vorig jaar het camera-kruis zat. De spiegelwand bij de keuken is ook weg en er zijn deuren gemaakt:quote:
Bewoners mogen 1 keer per week naar de mini-mall, vertellen Peter en Geraldine in het filmpje. Zal wel net zoals vorig jaar zijn: beperkt budget dus moet je keuzes maken (en de prijzen worden sowieso aangepast op basis van het verdiende geld).quote:Op donderdag 30 december 2021 15:17 schreef espri het volgende:
Misschien moeten ze er een spel mee spelen ofzo?
Ach ja tuur;ijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bewoners mogen 1 keer per week naar de mini-mall, vertellen Peter en Geraldine in het filmpje. Zal wel net zoals vorig jaar zijn: beperkt budget dus moet je keuzes maken (en de prijzen worden sowieso aangepast op basis van het verdiende geld).
Waar komt deze foto vandaan?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Hunter het volgende:
Champagne 40 euro, luxe ontbijt 30 euro
[ afbeelding ]
De sauna is verplaatst naar de achterkant van het smalle deel van de tuin:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef MissyZ het volgende:
Bij de toiletten is het ligbad geplaatst, dus minder toiletten.'
De sauna zie ik niet meer.
De slaapkamers zijn om vooral je ogen dicht te houden.
Ik vind het wel allemaal minder 'kantine'achtig en luxer, warmer.
Enkele details die me nog opvielen maar nog niet vermeld werden:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar komt deze foto vandaan?
Al gevonden op https://bigbrothernederla(...)de-big-brother-huis/
Staan nog veel meer foto's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |