quote:Op donderdag 30 december 2021 13:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er al foto's van de keuken?
Of de ramen zijn nieuw.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef freaky40 het volgende:
De keuken heeft dus nu ramen, die is dus wel verplaatst.
Keuken is een kwartslag naar rechts gedraaid, maar nog steeds rechts van de deur als je binnenkomt:quote:Op donderdag 30 december 2021 13:37 schreef spapaars het volgende:
Als de koelkast nog op dezelfde plek staat, hebben ze de keuken verschoven.
Andere kleurtjes, maar het is dezelfde keuken en koelkast.
[ afbeelding ]
Maar Rudy V2.0 heeft gelukkig wél nog z'n plaatsje in de keuken gekregen!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ik tel overigens maar 12 plaatsen aan de eettafel...
Yes! Al is er nog maar 1 "Rudy"quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Maar Rudy V2.0 heeft gelukkig wél nog z'n plaatsje in de keuken gekregen!
Het zal zo zijn dat niet alle bewoners direct aanwezig zijn en zich later melden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ik tel overigens maar 12 plaatsen aan de eettafel...
Maar vorig seizoen waren er wel momenten dat er méér dan 12 bewoners tegelijk in het huis zaten, of vergis ik me?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal zo zijn dat niet alle bewoners direct aanwezig zijn en zich later melden.
Dat was ook zo in het vorig seizoen.
Ze begonnen met 8 bewoners, een dag of 4 later kwamen er daar nog 3 bij (René Zoey en Jill.)quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen waren er wel momenten dat er méér dan 12 bewoners tegelijk in het huis zaten, of vergis ik me?
Vorig jaar was er wel gelijk vanaf het begin plek voor 14 aan de eettafel:quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal zo zijn dat niet alle bewoners direct aanwezig zijn en zich later melden.
Dat was ook zo in het vorig seizoen.
Net even gerekend: bepaald moment zaten ze met 14 tegelijk in het huis.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze begonnen met 8 bewoners, een dag of 4 later kwamen er daar nog 3 bij (René Zoey en Jill.)
Allemaal neergezet voor de plaatjes, (tafel helemaal opgemaakt) dus zullen ze wel gewoon een extra tafeltje aanschuiven.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar was er wel gelijk vanaf het begin plek voor 14 aan de eettafel:
[ afbeelding ]
Maar in de slaapkamer tel ik wel weer 7 haakjes (het is op de foto's niet goed te zien of er 6 of 7 bedden staan):
[ afbeelding ]
Ja dat zou kunnen. Het viel me alleen op.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal neergezet voor de plaatjes, (tafel helemaal opgemaakt) dus zullen ze wel gewoon een extra tafeltje aanschuiven.
Het was mij ook al opgevallen hoor. De manier waarop we soms naar details kijken, is precies alsof we naar De Mol aan het kijken zijn en overal aanwijzigingen in zien. Sowieso dat in realiteit er gewoon een stagiair wat tafels en toestellen uit het magazijn in de keuken mocht gaan zetten en er totaal niet bij nagedacht is geweest zoals wij dat nu wel doenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Het viel me alleen op.
mobiel verstoppenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Dat wordt voor mij dus de liveshows terug kijken. Widm ga ik "live" kijken, anders heb ik de uitslag al zichtbaar in de app zonder het gezien te hebben...
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Let's goo..https://www.instagram.com/p/CYG6aUAoNRf/
Ik heb daarstraks toch ergens zien passeren dat de finale op 8 april zou zijn wat dus ongeveer neerkomt op 100 dagen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Niets is wat het lijkt. Zo lees ik ook nergens dat het dit seizoen 100 dagen gaat duren waar vorig seizoen nog zo de nadruk op gelegd werd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |