SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, '86 of eerder mag vandaag.
WE MOGEN MORGEN GRMBL
Haha, oudjequote:Op donderdag 30 december 2021 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K mag vandaag een afspraak maken
Maar jij bent nog defecter dan ik.quote:
Holländerquote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik koop m'n handdoeken nog steeds bij de hema. Sterker nog, ik heb een compleet nieuwe set in de opslag liggen voor als we eindelijk een nieuw huis hebben
joop?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel, de koffiezettert is nog niet actief, DUS MEER KOFFIE VOOR MIJ.
86 en mijn prik al gehad. Dan ben ik meest defectquote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij bent nog defecter dan ik.
Slaapt Joop nog ?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel, de koffiezettert is nog niet actief, DUS MEER KOFFIE VOOR MIJ.
Uiteraard.quote:
Collega belde me net op via teams. In mijn haar zat nog een vreemde vouw van het kussen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vandaag ook..Hele week niks en nu ineens niet meer lekker in m'n pyjama werken
Volgens mij riep 'ie net "koffie" toen ik naar beneden liep, maar ik twijfel.quote:
heeft ie 't naar z'n zin op z'n nieuwe werk?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij is vrij deze week, ik werk een paar uurtjes vanuit huis.
Och. Vriendin van me had d'r oproep voor booster ook al omdat defect, maar die was ondanks vaccins flink ziek geworden van d'r covidbesmetting, dus die mag nog niet. Defecter kan altijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
86 en mijn prik al gehad. Dan ben ik meest defect
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie 't naar z'n zin op z'n nieuwe werk?
Die neemt het van de "afstand houden"-maatregel.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooooookeeeeey... bezorger belt aan, ik kom naar de deur en doe de deur open, bezorger staat al half aan het einde van de straat en zegt 'ja' en loopt weg.
Wat een gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |