SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit waren de ingenieurs van de toekomst ooitquote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een keer oudere marokkaanse man. Die wist zijn geboorte datum niet. Bleek die ergens in een dorpje te zijn geboren waar ze dat niet bij hielden. Hij had ook geen handtekening maar wel een vingerafdruk
Ja als je dat als volwassene ziet is het opeens een heel andere seriequote:
Ik fok mobiel, vanuit de badkamerquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik FOK! voor het eerst sinds lange tijd weer op een laptop. Toch wennen
nou ja zijn kinderen zullen het vast beter hebben gedaanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dit waren de ingenieurs van de toekomst ooit
Ja, wtfquote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je dat als volwassene ziet is het opeens een heel andere serie
Ben je weer weggevlucht?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik fok mobiel, vanuit de badkamer
Ridouan is vast heel goed voor zijn vaderquote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zijn kinderen zullen het vast beter hebben gedaan
Ik poets doorgaans mijn tanden in de badkamer ?quote:
Schoonloeder zit weer op de bank?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik fok mobiel, vanuit de badkamer
Toen al wokequote:
Gelukkig zit die een keer thuisquote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schoonloeder zit weer op de bank?
Ik loop of wiebeldans heel vaak door het huis heen met tandenpoetsen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik poets doorgaans mijn tanden in de badkamer ?
Met of zonder Nina Poekie?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop of wiebeldans heel vaak door het huis heen met tandenpoetsen.
Komt ze nog langs tijdens Oud & Nieuw?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zit die een keer thuis
Maar dat is met al die oude tekenfilms, kijk maar eens zo'n oude Asterix & Obelix, dan heb je ook regelmatig van 'hoeveel LSD hadden ze op tijdens de productie'quote:
Ik ook. Ga zelfs vaak even naar buitenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop of wiebeldans heel vaak door het huis heen met tandenpoetsen.
Wij gaan daarheenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt ze nog langs tijdens Oud & Nieuw?
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij gaan daarheenze mag niet langs komen van mij
Zulke grapjes gaan aan je voorbij als je onder een bepaalde leeftijd bentquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is met al die oude tekenfilms, kijk maar eens zo'n oude Asterix & Obelix, dan heb je ook regelmatig van 'hoeveel LSD hadden ze op tijdens de productie'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |