SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit waren de ingenieurs van de toekomst ooitquote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een keer oudere marokkaanse man. Die wist zijn geboorte datum niet. Bleek die ergens in een dorpje te zijn geboren waar ze dat niet bij hielden. Hij had ook geen handtekening maar wel een vingerafdruk
Ja als je dat als volwassene ziet is het opeens een heel andere seriequote:
Ik fok mobiel, vanuit de badkamerquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik FOK! voor het eerst sinds lange tijd weer op een laptop. Toch wennen
nou ja zijn kinderen zullen het vast beter hebben gedaanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dit waren de ingenieurs van de toekomst ooit
Ja, wtfquote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je dat als volwassene ziet is het opeens een heel andere serie
Ben je weer weggevlucht?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik fok mobiel, vanuit de badkamer
Ridouan is vast heel goed voor zijn vaderquote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zijn kinderen zullen het vast beter hebben gedaan
Ik poets doorgaans mijn tanden in de badkamer ?quote:
Schoonloeder zit weer op de bank?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik fok mobiel, vanuit de badkamer
Toen al wokequote:
Gelukkig zit die een keer thuisquote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schoonloeder zit weer op de bank?
Ik loop of wiebeldans heel vaak door het huis heen met tandenpoetsen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik poets doorgaans mijn tanden in de badkamer ?
Met of zonder Nina Poekie?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop of wiebeldans heel vaak door het huis heen met tandenpoetsen.
Komt ze nog langs tijdens Oud & Nieuw?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zit die een keer thuis
Maar dat is met al die oude tekenfilms, kijk maar eens zo'n oude Asterix & Obelix, dan heb je ook regelmatig van 'hoeveel LSD hadden ze op tijdens de productie'quote:
Ik ook. Ga zelfs vaak even naar buitenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop of wiebeldans heel vaak door het huis heen met tandenpoetsen.
Wij gaan daarheenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt ze nog langs tijdens Oud & Nieuw?
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij gaan daarheenze mag niet langs komen van mij
Zulke grapjes gaan aan je voorbij als je onder een bepaalde leeftijd bentquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is met al die oude tekenfilms, kijk maar eens zo'n oude Asterix & Obelix, dan heb je ook regelmatig van 'hoeveel LSD hadden ze op tijdens de productie'![]()
Toen ik nog een balkon had, ging ik lekker op het balkon staanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Ga zelfs vaak even naar buiten
Die huppelt er meestal blij achteraan met haar bekkie open.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder Nina Poekie?
quote:
Jan, Jans en de Kinderen behandelde al thema's als vrouwenemancipatie, BOM- ers en het doorbreken van het rollenpatroonquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen het nog lief en onschuldig was.
Ahwwwquote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die huppelt er meestal blij achteraan met haar bekkie open.
Door Jan, Jans en de Kinderen heb ik nu nog steeds een sinaasappellollyfetisj want Jeroentje sabbelde daar vaak op.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jan, Jans en de Kinderen behandelde al thema's als vrouwenemancipatie, BOM- ers en het doorbreken van het rollenpatroon
Ging als kleine 4E volledig langs mij heen
Poep aan je schoen !quote:Op woensdag 29 december 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door Jan, Jans en de Kinderen heb ik nu nog steeds een sinaasappellollyfetisj want Jeroentje sabbelde daar vaak op.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog een balkon had, ging ik lekker op het balkon staan
Poets je tanden op het balkon-boksquote:
Net als dat Bert en Ernie best weleens homo kunnen zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jan, Jans en de Kinderen behandelde al thema's als vrouwenemancipatie, BOM- ers en het doorbreken van het rollenpatroon
Ging als kleine 4E volledig langs mij heen
Wel leuk om te horen dat jullie elkaar gevonden hebben tijdens de kerstdagen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij gaan daarheenze mag niet langs komen van mij
Over een jaar of twee is Bert neger en zit hij constant vanuit zijn rolstoel naar Ernie zijn kruis te staren.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als dat Bert en Ernie best weleens homo kunnen zijn
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een jaar of twee is Bert neger en zit hij constant vanuit zijn rolstoel naar Ernie zijn kruis te staren.
Die vond ik als kind al ietwat raarquote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als dat Bert en Ernie best weleens homo kunnen zijn
Als er maar alcohol is...quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk om te horen dat jullie elkaar gevonden hebben tijdens de kerstdagen.
Euhmmmquote:Op woensdag 29 december 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een jaar of twee is Bert neger en zit hij constant vanuit zijn rolstoel naar Ernie zijn kruis te staren.
Samen op zijn Brabants gedanst?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er maar alcohol is...
Wa dęnkte zelluf?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen op zijn Brabants gedanst?
Op volle toerenquote:
Ze liggen wel netjes in hun eigen bedjesquote:Op woensdag 29 december 2021 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vond ik als kind al ietwat raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze liggen wel netjes in hun eigen bedjesSjongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op je stoel van 1 miljoen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Slechts 7 stuks kapot van de 116.000, ik heb mijn glaasje whisky van 619.000 euro wel verdiend dadelijk
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze liggen wel netjes in hun eigen bedjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Goeiekoop keukenkrukske nu.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op je stoel van 1 miljoen.
Nee, nee. Was 4 millie per stukquote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op je stoel van 1 miljoen.
quote:
quote:
Goedkope rommel dus.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nee. Was 4 millie per stuk
Ik vind gebonk een prima eufemisme en het dekt de lading zelfs qua klank van het hele luidruchtige gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind gebonk een prima eufemisme en het dekt de lading zelfs qua klank van het hele luidruchtige gebeuren.
Uit het OMT en even lekker afreageren omdat de skies op zolder blijven en schoonmoeder langskomt.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even klaar mee; had ook lekker op vakantie gewild.
Connie?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Ok whisky en ik heb sjans van ene Lynn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets Duits, meteen gevraagd hoe je Hitler uitspreekt en nu zegt ze niets meer terug.
2e Wereldoorlog is ook mijn schuldquote:
Vind broccoli-gehakt erger dan dat hele tweede wereldoorlogje bij elkaarquote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2e Wereldoorlog is ook mijn schuld
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind broccoli-gehakt erger dan dat hele tweede wereldoorlogje bij elkaar
Het is hier nog steeds rustig.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
lijkt fucking Bagdad hier wel vanavond
Lekker! Helaas hebben ze dat hier nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Ama het volgende:
Ik ga morgen hoe dan ook oliebollen kopen.
Zelf maken?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Lekker! Helaas hebben ze dat hier niet
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Flory het volgende:
Hmm alles slaapt alweer hier natuurlijk![]()
De eerste jaren haalde ik ze lekker vers uit mijn oude woonplaats in Nederland, is niet zo ver vd grens dus goed te doen. Maar aangezien niemand die dingen hier lust en ook vriendlief ze niet moet, at ik me telkens misselijk aan oliebollen dus dat doe ik maar niet meer![]()
Naja trusten dan maar lurkers![]()
Geen blommen op de ramen en geitesokken over je laarzen om niet uit te glijdenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Recce het volgende:
Het is duidelijk hartje winter! 11,6 °C buiten om middernacht.
Kun je ze niet bestellen? Dan krijg je ze vast over een week of zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Flory het volgende:
Hmm alles slaapt alweer hier natuurlijk![]()
De eerste jaren haalde ik ze lekker vers uit mijn oude woonplaats in Nederland, is niet zo ver vd grens dus goed te doen. Maar aangezien niemand die dingen hier lust en ook vriendlief ze niet moet, at ik me telkens misselijk aan oliebollen dus dat doe ik maar niet meer![]()
Naja trusten dan maar lurkers![]()
Wel herfstige regenbuien waar je als fietser compleet doorweekt van raakt.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen blommen op de ramen en geitesokken over je laarzen om niet uit te glijden
Nee joh, zover is het niet om er om te rijden, maar alleen voor mezelf nah.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ze niet bestellen? Dan krijg je ze vast over een week of zo.
ik zou het wel willen, goeie ouwe tijd dat mijn ma en tante 2 volle dagen konden besteden aan bakken van oliebollen en appelflappen voor de familiequote:Op woensdag 29 december 2021 23:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee!ben niet zo'n fan van koken en bakken
das meer engelse uitspraak imhoquote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je wel, ik vind de uitspraak "Hitler" (vaak Belgen) erg raar
jequote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Ama het volgende:
Ik ga morgen hoe dan ook oliebollen kopen.
heb je even 10 minuten n0dig om te weten waar je bentquote:Op donderdag 30 december 2021 06:42 schreef mschol het volgende:
wakker worden uit een diepe slaap ofzo is kut
nog uurtje of 10 werken, volgens mij hoef ik morgen helemaal niet te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 06:51 schreef Karzai het volgende:
koffie, eitjes koken douchen en aankleden nog een paar uurtjes werken dit jaar
Nee. Ik moest een wc vinden in een Hongaars ziekenhuis, maar dat lukte maar niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kwamwen er cavia,s met warme bipsjes?
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Recce het volgende:
Het is duidelijk hartje winter! 11,6 °C buiten om middernacht.
hallo Emmerquote:Op donderdag 30 december 2021 07:59 schreef Emmerdeur het volgende:
Mogûh ballie( en de rest ook natuurlijk)
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Heb vanaf 0600 wakker gelegen omdat ik niet weet wat ik voor lunch moet eten
Maak n strammer max.( my favoquote:Op donderdag 30 december 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Heb vanaf 0600 wakker gelegen omdat ik niet weet wat ik voor lunch moet eten
Ik ook. Dat ik ergens woonde en de deur open had laten staan. Toen was er een inbreker die overal groene verf tegen de muren aan gegooid had.quote:
WAAR KOMT DE NAAM VANDAAN?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WAAR KOMT DE NAAM VANDAAN?
De naam van deze Duitse uitsmijter is stiekem een beetje ondeugend. Max is bij onze Oosterburen een algemeen gebruikt eufemisme voor het mannelijk geslachtsdeel. Strammer lijkt op het Nederlandse woord stram, en dat is ook wat het betekent: stijf. De term Strammer Max stamt 1920 en betekent dus ‘stijve penis’. Het verwijst niet alleen naar het mannelijk geslachtsdeel in opgewonden toestand, maar ook naar potentieverhogende werking die eieren zouden hebben.
neem je juist dat, lekker alternatief zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee sushi kwam er dus niet in voor
Vannacht ook best al. En leek alleen maar warmer te worden. Kun je voortaan net zoals in Australië kerst op het strand vieren.quote:
nou toen ik die beeden zag was i wel een klein beetje jaloersquote:Op donderdag 30 december 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vannacht ook best al. En leek alleen maar warmer te worden. Kun je voortaan net zoals in Australië kerst op het strand vieren.
Ik heb ook het gevoel dat ik kilometers heb afgelegd in mijn zoektocht naar een wcquote:Op donderdag 30 december 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Dat ik ergens woonde en de deur open had laten staan. Toen was er een inbreker die overal groene verf tegen de muren aan gegooid had.
Er kwam nog iets voor dat wat meer voor de hand liggend was, maar dat ben ik vergeten. Werd er wel soort van gestresst van wakker.
nou yayquote:Op donderdag 30 december 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vannacht ook best al. En leek alleen maar warmer te worden. Kun je voortaan net zoals in Australië kerst op het strand vieren.
Kan ook in europa hoor. Herinner me nog steeds de kerst in dubrovnik aantal jaren geleden, lekker pootje baden in de adriatische zee in de zonquote:Op donderdag 30 december 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor taart?quote:Op donderdag 30 december 2021 08:26 schreef Karzai het volgende:
Ik heb net maar afscheid genomen van mijn directe collega's en taart laten bestellen voor het ANDERE FILIAAL
ER IS BIJNA NIEMAND
ohquote:Op donderdag 30 december 2021 08:27 schreef Karzai het volgende:
Ene collega is vrij de andere haalt morgen zijn booster. Ik ben alleen met de schoonmaker
Officieel morgen maar dan ga ik alleen mijn spullen inleveren. En dan is het voorbijquote:Op donderdag 30 december 2021 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
is je laatste dag vandaag?
Jammer dat je je collega's niet meer hebt gezien danquote:Op donderdag 30 december 2021 08:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Officieel morgen maar dan ga ik alleen mijn spullen inleveren. En dan is het voorbij
Altijd weer een raar moment.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Officieel morgen maar dan ga ik alleen mijn spullen inleveren. En dan is het voorbij
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris overgemaakt. Ik kan weer eten kopen
De regenjasquote:Op donderdag 30 december 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
twijfel nu welke jas ik zo aan moet
Hackerquote:Op donderdag 30 december 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
krijg melding van fok:
Vereiste parameters zijn time, topic, msg, tpl en ver.
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
zulke mooie beestjes
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
godverquote:Op donderdag 30 december 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze ook
https://www.instagram.com/p/B_zpu-bF4QA/?utm_medium=copy_link
Gisteravond kreeg ik ook zo'n warme lucht in m'n gezicht toen ik naar buiten ging. Trek m'n herfstjas maar weer aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker warm buiten, ramen staan open
Mooi toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Dacht oprecht een leuk beestje te zien
Mooie kleurtjesquote:Op donderdag 30 december 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze ook
https://www.instagram.com/p/B_zpu-bF4QA/?utm_medium=copy_link
Huehuehue?quote:Op donderdag 30 december 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond kreeg ik ook zo'n warme lucht in m'n gezicht
Overal bloed?quote:Op donderdag 30 december 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf gekrabd in m'n slaap denk ik.
Gisteren regende en waaide ik zowat weg, maar ik vond het niet per se heel warmquote:Op donderdag 30 december 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond kreeg ik ook zo'n warme lucht in m'n gezicht toen ik naar buiten ging. Trek m'n herfstjas maar weer aan.
Aliens.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een rare haal in m'n arm. Alsof er een stukje huid is weggehaald.
@bitterbal is langs geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een rare haal in m'n arm. Alsof er een stukje huid is weggehaald.
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geld terug van de Energiemaatschappij én het maandbedrag wordt teruggeschroefdPartehh
Wordt met 80 euro per maand teruggeschroefdquote:
kijkquote:Op donderdag 30 december 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt met 80 euro per maand teruggeschroefd
Kan ik mooi vandaag een luxe koffietje halenquote:
Krijgen we straks een koude winter en kom je weer aan het bijbetalenquote:Op donderdag 30 december 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt met 80 euro per maand teruggeschroefd
Gaat makkelijk nog wel -22 worden in fepje.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we straks een koude winter en kom je weer aan het bijbetalen
Neem er een verse gevulde koek bij.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik mooi vandaag een luxe koffietje halen
Ja, ik heb toch amper de kachel aanquote:Op donderdag 30 december 2021 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we straks een koude winter en kom je weer aan het bijbetalen
Ja, is goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Neem er een verse gevulde koek bij.
Die is dicht deze weekquote:Op donderdag 30 december 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Ga ik wel even naar de winkel van @:Ama
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Ga ik wel even naar de winkel van @:Ama
zo kan je het ook beschrijvenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffiegodinnetje #2 heeft ook verse gevulde koeken
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo kan je het ook beschrijven
Respectloos tegenover vrouwenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
In dit geval is er geen verschil tussen "lekkere-koekenverkoopster" en "lekkere koekenverkoopster" idd
Ja, weet ik, maar de gedachte was leukquote:
Zegt de jongen die ambassadeursdochters aan repen krikt alsof het lappen stof zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Respectloos tegenover vrouwen
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar de gedachte was leuk
In mijn hoofd is het al even vrijdag.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Sowieso alleen dinsdag en vrijdag he
Het is de hele week al vrijdagquote:Op donderdag 30 december 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het al even vrijdag.
Fri- yay!quote:
een verwenkoffiequote:Op donderdag 30 december 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik mooi vandaag een luxe koffietje halen
Ksssstquote:Op donderdag 30 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat makkelijk nog wel -22 worden in fepje.
quote:
quote:
Zou ik niet te hard roepenquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik niet te hard roepen
In de Maartje die ik ken is het lekker 37 graden hoorquote:
Respectloos tegenover vrouwen weerquote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de Maartje die ik ken is het lekker 37 graden hoor
hij volgt jouw grote voorbeeldquote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Respectloos tegenover vrouwen weer
Misschien is ze wel dik.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Respectloos tegenover vrouwen weer
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dikkies niet warmer dan 37 graden?
quote:
Geīnteresseerd zijn in dikkiesquote:Op donderdag 30 december 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is puur wetenschappelijke interesse
Misschien gaat die wel soylent green maken en is die op zoek naar naar de meeste massaquote:Op donderdag 30 december 2021 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geīnteresseerd zijn in dikkies
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gaat die wel soylent green maken en is die op zoek naar naar de meeste massa
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geīnteresseerd zijn in dikkies
Tsja, je hebt het er zo vaak over en je weet wat ze zeggen, waar het hart vol van is, loopt de mond van over...quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook koffie van een koffiegodinnetje.![]()
Lees: ik moest 'm zelf zetten.
Ik vind die smiley leukquote:
M'n koffiezettert verzaakt.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb koffie van de koffiekneusgod
Lees: mezelf
Het is meer, waar waar de tenen lang zijn daar stapt een ander in alle onschuld makkelijk op.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, je hebt het er zo vaak over en je weet wat ze zeggen, waar het hart vol van is, loopt de mond van over...
quote:
Nee dat bekt niet echt lekker als spreekwoord ditquote:Op donderdag 30 december 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is meer, waar waar de tenen lang zijn daar stapt een ander in alle onschuld makkelijk op.
Not your problemquote:Op donderdag 30 december 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, project van november en december ettert nog een beetje na. Neverending story.
Nou ja, over een maand eindigt het wel
Ik mag ook lekker wat overdragen volgende week en dan is het niet meer mijn probleemquote:Op donderdag 30 december 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, lekker gevoel is dat wel.
Gewoon skijt aan hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, project van november en december ettert nog een beetje na. Neverending story.
Nou ja, over een maand eindigt het wel
In verband met je andere functie?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag ook lekker wat overdragen volgende week en dan is het niet meer mijn probleem
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In verband met je andere functie?
Vieswarmquote:
Ja, in elke functie krijg je wel shit. Maar verandering van shit doet…eh…quote:Op donderdag 30 december 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Krijg waarschijnlijk wel een hoop shit terug
eten?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in elke functie krijg je wel shit. Maar verandering van shit doet…eh…
Het klopt niet bij deze tijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee
Het is van dat weer dat je niet wat voor jas je aanmoet buiten want de winterjas is veel te warmquote:Op donderdag 30 december 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met zulke karaktervernietigende flauwe zachte winters zitten er straks in de zomer spinnen zo groot als olifanten op je balkon.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel een dingetjequote:Op donderdag 30 december 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zulke karaktervernietigende flauwe zachte winters zitten er straks in de zomer spinnen zo groot als olifanten op je balkon.
je bent zelf een dingetjequote:
Zie, te warm dus.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Blij dat k die tussenjas heb aangetrokken
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Kaag wordt waarschijnlijk minister ban financiën
Dat lijkt me nou zo'n vrouw die als je daarmee in bed ligt aanvoelt als een ijsberg.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Kaag wordt waarschijnlijk minister ban financiën
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
Altijd fijn als IT een update er door ramt en me niet de mogelijkheid geeft zelf te kiezen wanneer ik mag rebooten.
met een hele stapel documenten open
Heb dat gevoel helemaal niet bij haar. Heb je al een keer die docu over haar gezien die op npo staat?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo'n vrouw die als je daarmee in bed ligt aanvoelt als een ijsberg.
Nee, vertel?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat gevoel helemaal niet bij haar. Heb je al een keer die docu over haar gezien die op npo staat?
Wat voor gevoel heb jij bij haar ?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat gevoel helemaal niet bij haar. Heb je al een keer die docu over haar gezien die op npo staat?
ja dat is meestal ook wel het geval maar nu ineens niet. krijg een melding, yo dit wordt geinstalleerd, yo het is klaar, ploep rebootquote:Op donderdag 30 december 2021 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Bij ons wordt dat gewoon gevraagd, wel zo fijn.
Doei documentenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is meestal ook wel het geval maar nu ineens niet. krijg een melding, yo dit wordt geinstalleerd, yo het is klaar, ploep reboot
Niet slecht.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor gevoel heb jij bij haar ?
Waarom niet slecht?quote:
Ja tijdens haar diplomatentijd?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt ze naar mijn idee over als een warm iemand
gelukkig auto save maar ik moet ze wel weer allemaal openen.quote:
Na het hoogtepunt zegt ze dan plechtig: “Hier scheiden onze wegen.”quote:Op donderdag 30 december 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo'n vrouw die als je daarmee in bed ligt aanvoelt als een ijsberg.
Nou, zo wordt ze geplugd, maar tijdens de Afghanistancrisis sloeg ze de plank beheurlijk mis.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tijdens haar diplomatentijd?
Geloof dat ze als een van de beste diplomaten ooit wordt gezien maar dat is een andere en eerlijkere wereld dan Den Haag inmiddels.
"Dat is dan 50 euro om mijn haren weer te fatsoeneren en te laten wassen"quote:Op donderdag 30 december 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na het hoogtepunt zegt ze dan plechtig: “Hier scheiden onze wegen.”
Ja k ben benieuwd waarom mensen zo negatief zijn :pquote:Op donderdag 30 december 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet slecht?
Ik krijg een beetje de bibbers van haar, maar ik ben benieuwd waarom mensen positief over haar zijn
Is ze toen niet naar Saudi-Arabië gevlogen staat me iets van bij?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zo wordt ze geplugd, maar tijdens de Afghanistancrisis sloeg ze de plank beheurlijk mis.
Ze is bekakt, arrogant en staat mijlenver af van gewone mensen. Dat zie je toch in elk debat?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ben benieuwd waarom mensen zo negatief zijn :p
In die docu zie je ook dat ze betrokken is bij het werk dat ze deed als diplomaat en dat ze er ook goed in is. Maar ergens heeft ze dus iets gedaan waarom men zo negatief is over haar en k heb dat geloof k gemist.
Zal een persoonlijk iets zijn, maar de manier waarop ze kijkt en beweegt, heb ik al gelijk de bibbersquote:Op donderdag 30 december 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k ben benieuwd waarom mensen zo negatief zijn :p
In die docu zie je ook dat ze betrokken is bij het werk dat ze deed als diplomaat en dat ze er ook goed in is. Maar ergens heeft ze dus iets gedaan waarom men zo negatief is over haar en k heb dat geloof k gemist.
Vind het maar een eng mensquote:Op donderdag 30 december 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is bekakt, arrogant en staat mijlenver af van gewone mensen. Dat zie je toch in elk debat?
Kaagedis.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal een persoonlijk iets zijn, maar de manier waarop ze kijkt en beweegt, heb ik al gelijk de bibbers
Ja maar dat maakt haar toch niet tot een slecht mens. En Baudet En wilders doen zich voor als iemand dicht bij het volk naar zijn ze ook niet ;pquote:Op donderdag 30 december 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is bekakt, arrogant en staat mijlenver af van gewone mensen. Dat zie je toch in elk debat?
Misschien komen mensen alsnogquote:Op donderdag 30 december 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Nah. Ze verbieden de demo op zondag. Had gehoopt op een goede stream zo zonder ME
Wilders en Baudet vind ik ook eng, maar daar hadden we het niet overquote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt haar toch niet tot een slecht mens. En Baudet En wilders doen zich voor als iemand dicht bij het volk naar zijn ze ook niet ;p
Het zou raar zijn als een diplomaat niet bekakt zou zijn :p
Even een rookworst appenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de Hema kan je tegenwoordig ook je bestelling appen.
Ze verzinnen het wel
Krijg ik ook van Jan Smit en Nick & Simon, zal wel aan de regio daar liggenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
Weet je can wie k de kriebels kreeg. ;p die monica keizer ofzo uit volendam
quote:
Omtzigt deugt op vele manieren maar dat is ook wel een te lastige man om mee samen te werken lijkt me, die drinkt een glas citroensap na het hoogtepunt om zijn gezicht weer lelijk te krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou momenteel ook niet zo snel politici weten waar ik nog wel fan van ben eigenlijkIk heb veel respect voor Omtzigt en Leijten voor hun rol in de toeslagenaffaire. Maar ik geloof dat het dan wel een beetje ophoudt
Ga je de budaconda delen met al die onschuldige Hema-meisjesquote:
die zijn wel fijnquote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet eigenlijk nog handdoeken erbij hebben van de HEMA.
Handdoek zware kwaliteit heten deze.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zijn wel fijn
heb die Heule dikke vorig jaar in de aanbieding gekocht
ja extra dikke hotel kwaliteit ofzo die van mijquote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Handdoek zware kwaliteit heten deze.
Ja en zijn echt paar euro per stuk ofzo. Ik heb ze nu ook inmiddels alweer een jaar maar nog steeds erg tevreden over (alleen heb er dus een paar te weinig).quote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja extra dikke hotel kwaliteit ofzo die van mij
Als de enige klacht is dat je er te weinig hebt, klinkt dat positief.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en zijn echt paar euro per stuk ofzo. Ik heb ze nu ook inmiddels alweer een jaar maar nog steeds erg tevreden over (alleen heb er dus een paar te weinig).
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als de enige klacht is dat je er te weinig hebt, klinkt dat positief.
ik heb er genoeg om 2-3 weken niet te hoeven wassen als ik als enige douche.. (en elke dag een schone pak)quote:Op donderdag 30 december 2021 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en zijn echt paar euro per stuk ofzo. Ik heb ze nu ook inmiddels alweer een jaar maar nog steeds erg tevreden over (alleen heb er dus een paar te weinig).
K mag vandaag een afspraak makenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, '86 of eerder mag vandaag.
WE MOGEN MORGEN GRMBL
Zeg maar gerust dat er niet mee samen te werken valtquote:Op donderdag 30 december 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omtzigt deugt op vele manieren maar dat is ook wel een te lastige man om mee samen te werken lijkt me, die drinkt een glas citroensap na het hoogtepunt om zijn gezicht weer lelijk te krijgen.
Oh jullie zijn niet van het beste bouwjaar, 1986?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, '86 of eerder mag vandaag.
WE MOGEN MORGEN GRMBL
88 en al een prik datequote:Op donderdag 30 december 2021 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jullie zijn niet van het beste bouwjaar, 1986?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |