Doe ik straks even na FiKquote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef Momo het volgende:
Feedback Ik zou dan even een melding maken op FB als jullie beide dit probleem hebben
Laatste plaats gaat het niet worden denk ik (zitten altijd echt wel slechtere dingen bij) maar finale gaat puur afhangen van zijn optredens op het moment suprême straks.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Cirilico het volgende:
Kies maar Alban jury. Succes met de laatste plaats.
Het probleem is bij mij niet een Fok probleem, maar waarschijnlijk een Firefox probleem. Ik kom precies dezelfde problemen die ik hier heb ook op andere sites tegen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:47 schreef Momo het volgende:
Feedback Ik zou dan even een melding maken op FB als jullie beide dit probleem hebben
Ja Mall dus. Kan ik 20 miljoen keer horen en verveelt nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Even tussen de reclames dit optreden terugkijken![]()
De vocalen blijven bijzonder, ook live in Amsterdam was iedereen wowwed.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef molloot200 het volgende:
@:Momo fijn dat je me tagde bij MallNog steeds het beste nummer van ESF ooit voor mij. Sinds 2018 niets meer in de buurt gekomen. Zo mooi.
Ik denk eigenlijk wel dat Ronela gaat winnenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef molloot200 het volgende:
Wie denken jullie op dit moment dat zal gaan winnen?
Ik vond Evi Reçi de beste maar vanwege de reacties en populariteit denk ik Ronela.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef molloot200 het volgende:
Ronela is blijkbaar populair en ze staat niet in mijn top3, dat samen is vaak wel een aardige graadmeter voor de winst.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef molloot200 het volgende:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Heeft Jonida al een keer haar ESF 2019-nummer gezongen eigenlijk?Heb steeds maar halve uitzendingen meegekregen.
Roemenië komt hij niet meer in alleenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Wiwibloggs? Oh shit ik vergat dat die in elke NF op komen draven
Volgens mij is het vooral Williamquote:Op woensdag 29 december 2021 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Wiwibloggs? Oh shit ik vergat dat die in elke NF op komen draven
Daar ben ik ook al jaren dankbaar voor, vreselijk zo.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben wel blij dat we op de Nederlandse TV gewoon ondertiteling hebben ipv nasynchronisatie. Het is een beetje irritant.
Zoals mijn oma zou zeggen, de stof was nogal duurquote:Op woensdag 29 december 2021 23:10 schreef usagi414 het volgende:
Hebben we trouwens nog een menig over de jurken van de dames ?
Het is wel heel Albanees/Italiaans. if you got it then flaunt it
Gelukkig ik dacht al dat Alban en Ronela eruit lagenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ja ze roepen de top 3 het podium op lees ik op Twitter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |