abonnement Unibet Coolblue
pi_203175269
https://www.ditjesendatjes.nl/dit-verwoest-verliefde-andre-hazes/

André Hazes (27) is een hartenbreker. Maar zijn liefdesavonturen blijven niet zonder gevolgen. Hij laat een spoor na van gebroken harten en verwoeste vriendschappen…

André Hazes viel aanvankelijk op vrouwen die veel ouder waren dan hij. Eerst was daar de zestien jaar oudere Monique Westenberg. Daarna beleefde hij een kortstondige romance met de liefst twintig jaar oudere Bridget Maasland. Monique en Bridget vielen beiden als een blok voor de jonge charmeur, maar kwamen van een koude kermis thuis. Vandaag de dag richt André zijn liefdespijlen op jongere vrouwen.

Zijn huidige liefjes mogen dan veel jonger zijn dan hun voorgangers, de bittere tranen na afloop zijn hetzelfde. Zo was Sarah van Soelen, Andrés voorlopig laatste ex, méér dan teleurgesteld toen hij de relatie verbrak. Ze deed voorkomen alsof ze samen een rustpauze hadden ingelast, terwijl Dré toch echt alweer zoekende was naar een nieuwe liefdesprooi. Dat kost hem overigens geen enkele moeite. De ene na de andere beauty valt voor hem.

Zoals de 27-jarige Anne Rose Zonneveld. André zoekt zijn ‘slachtoffers’ dicht(er) bij huis, want ook Anne Rose kent hij nog van vroeger. Ze zouden toen ‘zeer bevriend’ zijn geweest. Wat het erg pijnlijk maakt, is dat Anne ook heel erg goed bevriend is – of zullen we zeggen: was – met Sarah van Soelen (25). Die laatste bleef na de breuk niet alleen achter met een gebroken hart, maar moest met lede ogen aanzien dat haar plaats werd ingenomen door haar vriendin. Dat maakte de breuk extra bitter.

Sarahs stiefvader vertelt deze week in het Vlaamse magazine Dag Allemaal dat het ‘goed gaat’ met Sarah, maar dat Andrés nieuwe relatie voor een wrang gevoel zorgt bij zijn stiefdochter. ,,Die dame met wie André nu optrekt was een goeie vriendin van Sarah. Dan weet je genoeg.” Goede vriendin Anne Rose heeft daar waarschijnlijk niet heel erg lang van wakker gelegen. Zij geniet nu even van haar roze wolk. Maar de vraag is: hoelang het duurt voordat ook háár wolk grijs kleurt. Als dat tenminste al niet is gebeurd, zoals inmiddels alweer wordt gefluisterd…

Duidelijk is wel dat André zijn wilde haren nog lang niet heeft verloren. De kans is groot dat Anne Rose vandaag of morgen eveneens met een gebroken hart thuiszit. Ze zal dan willen uithuilen bij… Ja, bij wie? Ex-vriendin Sarah van Soelen is wel de laatste die een troostende schouder zal willen bieden. De vrouwen in Andrés leven hebben al met al één ding gemeen: ze blijven allemaal boos, teleurgesteld of verbitterd achter. Dat moet hem toch te denken geven…
pi_203176061
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is toch ook niet te volgen, wie zou momenteel de liefde van zijn leven zijn? Aangezien hij van de een naar de ander hopt.
Monique!
  donderdag 13 januari 2022 @ 21:44:43 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203176930
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:11 schreef DKUp het volgende:
Dit is toch bizar :')
Nou ja, het is vooral bizar omdat de roddelkanalen al doen alsof hij een relatie heeft zodra hij een keer koffie met iemand gedronken heeft....
Als je dat niet zou hebben dan zou niemand van deze "paar keer neuken en ontdekken dat het toch niets is" situatie af weten.

Maar goed, ieder potentieel neukertje wordt al als vaste relatie gepresenteerd (en niet door hem) als ze een keer gezoend hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 januari 2022 @ 21:49:49 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203177013
Als dat joch hier een keer koffie drinkt dan trekt men al de conclusie dat An2 een nieuwe grens doorbroken heeft;
Niet alleen weer een oudere vrouw, maar deze keer zelfs ouder dan zijn moeder!! En getrouwd.

Hoppatee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 januari 2022 @ 23:11:10 #230
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203178836
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, het is vooral bizar omdat de roddelkanalen al doen alsof hij een relatie heeft zodra hij een keer koffie met iemand gedronken heeft....
Als je dat niet zou hebben dan zou niemand van deze "paar keer neuken en ontdekken dat het toch niets is" situatie af weten.

Maar goed, ieder potentieel neukertje wordt al als vaste relatie gepresenteerd (en niet door hem) als ze een keer gezoend hebben.
Denk vooral omdat zijn tandenborstel voor het koffie drinken al bij de nieuwe schoonouders in de badkamer staat.....
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 08:22:12 #231
388664 crew  Dotteke
pi_203180676
quote:
Gaat lekker zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 09:01:46 #232
388664 crew  Dotteke
pi_203181083
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:21 schreef -river- het volgende:
https://www.ditjesendatjes.nl/dit-verwoest-verliefde-andre-hazes/

André Hazes (27) is een hartenbreker. Maar zijn liefdesavonturen blijven niet zonder gevolgen. Hij laat een spoor na van gebroken harten en verwoeste vriendschappen…

André Hazes viel aanvankelijk op vrouwen die veel ouder waren dan hij. Eerst was daar de zestien jaar oudere Monique Westenberg. Daarna beleefde hij een kortstondige romance met de liefst twintig jaar oudere Bridget Maasland. Monique en Bridget vielen beiden als een blok voor de jonge charmeur, maar kwamen van een koude kermis thuis. Vandaag de dag richt André zijn liefdespijlen op jongere vrouwen.

Zijn huidige liefjes mogen dan veel jonger zijn dan hun voorgangers, de bittere tranen na afloop zijn hetzelfde. Zo was Sarah van Soelen, Andrés voorlopig laatste ex, méér dan teleurgesteld toen hij de relatie verbrak. Ze deed voorkomen alsof ze samen een rustpauze hadden ingelast, terwijl Dré toch echt alweer zoekende was naar een nieuwe liefdesprooi. Dat kost hem overigens geen enkele moeite. De ene na de andere beauty valt voor hem.

Zoals de 27-jarige Anne Rose Zonneveld. André zoekt zijn ‘slachtoffers’ dicht(er) bij huis, want ook Anne Rose kent hij nog van vroeger. Ze zouden toen ‘zeer bevriend’ zijn geweest. Wat het erg pijnlijk maakt, is dat Anne ook heel erg goed bevriend is – of zullen we zeggen: was – met Sarah van Soelen (25). Die laatste bleef na de breuk niet alleen achter met een gebroken hart, maar moest met lede ogen aanzien dat haar plaats werd ingenomen door haar vriendin. Dat maakte de breuk extra bitter.

Sarahs stiefvader vertelt deze week in het Vlaamse magazine Dag Allemaal dat het ‘goed gaat’ met Sarah, maar dat Andrés nieuwe relatie voor een wrang gevoel zorgt bij zijn stiefdochter. ,,Die dame met wie André nu optrekt was een goeie vriendin van Sarah. Dan weet je genoeg.” Goede vriendin Anne Rose heeft daar waarschijnlijk niet heel erg lang van wakker gelegen. Zij geniet nu even van haar roze wolk. Maar de vraag is: hoelang het duurt voordat ook háár wolk grijs kleurt. Als dat tenminste al niet is gebeurd, zoals inmiddels alweer wordt gefluisterd…

Duidelijk is wel dat André zijn wilde haren nog lang niet heeft verloren. De kans is groot dat Anne Rose vandaag of morgen eveneens met een gebroken hart thuiszit. Ze zal dan willen uithuilen bij… Ja, bij wie? Ex-vriendin Sarah van Soelen is wel de laatste die een troostende schouder zal willen bieden. De vrouwen in Andrés leven hebben al met al één ding gemeen: ze blijven allemaal boos, teleurgesteld of verbitterd achter. Dat moet hem toch te denken geven…
Die man moet echt met zichzelf aan het werk. Daar komt niets van terecht zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203181199
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 21:49 schreef Leandra het volgende:
Als dat joch hier een keer koffie drinkt dan trekt men al de conclusie dat An2 een nieuwe grens doorbroken heeft;
Niet alleen weer een oudere vrouw, maar deze keer zelfs ouder dan zijn moeder!! En getrouwd.

Hoppatee.
Is dat een uitnodiging?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203181369
Ik denk eerder een kleine spoiler mbt het grootse artikel dat volgende week in de story staat mbt andrees nieuwe rijpe lover...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:22:38 #235
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203182020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, het is vooral bizar omdat de roddelkanalen al doen alsof hij een relatie heeft zodra hij een keer koffie met iemand gedronken heeft....
Als je dat niet zou hebben dan zou niemand van deze "paar keer neuken en ontdekken dat het toch niets is" situatie af weten.

Maar goed, ieder potentieel neukertje wordt al als vaste relatie gepresenteerd (en niet door hem) als ze een keer gezoend hebben.
En de Story doet daar net zo hard aan mee?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 10:42:38 #236
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203182254
André, :').

Mij rest de vraag: gaat-ie uiteindelijk voor een jongere vrouw meid of is een MILF echt meer zijn ding? En dan doel ik niet per se op Monique.

Ergens denk ik het laatste maar loopt-ie even rond te kijken onder meiden van zijn eigen leeftijd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 10:48:58 #237
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203182353
Mo heeft een zwak voor Antwee. Dat moge duidelijk zijn. Het gaat te ver, maar dat is soms nou eenmaal een ziekelijke zwak voor iemand hebben.

Maar Antwee? Hoe zit zijn gevoel voor Monique eigenlijk in elkaar? Het lijkt me wel wat anders dan simpelweg ‘plan B’ of ‘lekker makkelijk’ en that’s it. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij haar niet zo behandelt maar volgens mij zit zijn gevoel voor haar dan wel weer wat anders in elkaar. Maar hoe dan wel? Mommy issues?

Iemand met een mening hier? Wehehh, dat is een retorische vraag natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 14-01-2022 10:57:16 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:50:04 #238
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203182371
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Mo heeft een zwak voor Andreen. Dat moge duidelijk zijn. Het gaat te ver, maar dat is soms nou eenmaal een ziekelijke zwak voor iemand hebben.

Maar Andreen? Hoe zit zijn gevoel voor Monique eigenlijk in elkaar? Het lijkt me wel wat anders dan simpelweg ‘plan B’ of ‘lekker makkelijk’ en that’s it. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij haar niet zo behandelt maar volgens mij zit zijn gevoel voor haar dan wel weer wat anders in elkaar. Maar hoe dan wel? Mommy issues?

Iemand met een mening hier? Wehehh, dat is een retorische vraag natuurlijk.
Je bedoelt Antwee toch? :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203182388
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Je bedoelt Antwee toch? :@
Mag het hopen van wel ja ;(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 10:56:52 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203182459
Ja, :') ben er niet helemaal bij, _O-. Ik gooi er een edit in.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 10:58:15 #241
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203182479
Wel een hilarisch beeld imo om voor je te zien dat Mo een zwak heeft voor (het beeld van) Andreen, _O- :r :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203185478
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Mo heeft een zwak voor Antwee. Dat moge duidelijk zijn. Het gaat te ver, maar dat is soms nou eenmaal een ziekelijke zwak voor iemand hebben.

Maar Antwee? Hoe zit zijn gevoel voor Monique eigenlijk in elkaar? Het lijkt me wel wat anders dan simpelweg ‘plan B’ of ‘lekker makkelijk’ en that’s it. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij haar niet zo behandelt maar volgens mij zit zijn gevoel voor haar dan wel weer wat anders in elkaar. Maar hoe dan wel? Mommy issues?

Iemand met een mening hier? Wehehh, dat is een retorische vraag natuurlijk.
A2 heeft enkel gevoel voor A2
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2022 @ 19:59:49 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_203191624


:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203191904
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, :') ben er niet helemaal bij, _O-. Ik gooi er een edit in.
Dagje ouder hè. ~O>
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 21:12:08 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203193369
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:10 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dagje ouder hè. ~O>
:'(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker vrijdag 14 januari 2022 @ 21:20:53 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 23:03:57 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203196031
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:20 schreef maily het volgende:

[..]
Wie zou het bruinste zijn? _O_ O-)
Degene met de bruinste meest afgebladderde leren anus.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 14-01-2022 23:37:34 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 23:38:21 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203196653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:59 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]

:T
Tong, welkom terug :*.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker vrijdag 14 januari 2022 @ 23:38:32 #249
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203196657
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Degene met de bruinste meest afgebladderde leren anus.
:X
pi_203197378
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:59 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]

:T
Fijn dat je er weer bent! Zorg goed voor jezelf, je werd gemist!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')