Treft enkel zwakkeren in de samenleving ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het is immers maar een griepje.
In sommige gevallen is het "maar een griepje", in andere weer niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het is immers maar een griepje.
Flauw hè, dan geven ze niet thuis en gaan ze snel blokken.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb annstrikje al proberen voor mijn karretje te spannen aangezien zij het gewend is om rouwende mensen te schofferen maar uiteraard geen reactie gehad.
1 van de 2 problemen is wel opgelost, op naar het oplossen van probleem 2.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Net zo stronteigenwijs als Robin Fransman.
Sowieso. Robin zit gewoon samen met Michael Jackson, Prince en Elvis wat te jammen op een eiland.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Is dat overlijden geen fakenews?
[ afbeelding ]
Dat heeft ze nog niet gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:26 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Flauw hè, dan geven ze niet thuis en gaan ze snel blokken.
Sure.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:19 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Nou, wat een nadelen. Ruim genomen 2 jaar verder, miljarden geprikt en het enige effect is dat men beschermd is tegen Corona. Met een vaccin wat al jaren in onderzoek was om te gebruiken tegen andere ziektes en een techniek die al weet ik hoeveel jaar gebruikt wordt.
Nee, supereng hoor!
Gewoon feiten, dat is het ergste nog. Lekker aant slapen?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef Document1 het volgende:
Ludovico de Russische troll die al twee jaar desinformatie de ether in slingert.![]()
Enorm als in een factor 5 gemiddeld per leeftijdscategorie. Klopt.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Corona is zo'n negatief lot. En met een vaccin reduceer je dat risico dus enorm.
Nee die cijfers zijn er niet. We zitten hier met onverklaarde oversterfte. Ik wil de grafiekjes eerst zien tussen groepen mensen ceteris paribus gevacced vs ongevacced.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Dat is nog eens een ander verhaal dan de wappies roepen in het echoputje nietwaar. Eng zeker?
Zou je wel voor vaccinaties zijn als we een zak geld aan ome Poetin overmaakten voor wat Sputnik?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon feiten, dat is het ergste nog. Lekker aant slapen?
Heb je daar ook cijfers van dan ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend. Meerdere user heben je al gevraagd om je feiten te onderbouwen met cijfers.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon feiten, dat is het ergste nog. Lekker aant slapen?
Dan moet je de sterftes per leeftijdscategorie van CBS erbij pakken dan zul je zien dat er procentueel geen sterfte verhoging is bij hele leeftijdsgroepen in 2020.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef vipergts het volgende:
[..]
Heb je daar ook cijfers van dan ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend. Meerdere user heben je al gevraagd om je feiten te onderbouwen met cijfers.
Ik ook alleen als het aan mij lag werden alle ongevaccineerden 2x per dag rectaal getest op corona. En niet met een wattestaafje.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:52 schreef ludovico het volgende:
Ik ben voor vaccinaties. Vrijwillig wel te verstaan.
Jij wordt geil van ongevaccineerden?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ook alleen als het aan mij lag werden alle ongevaccineerden 2x per dag rectaal getest op corona. En niet met een wattestaafje.
Ik moet niets ik vroeg dit voor een vriend.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan moet je de sterftes per leeftijdscategorie van CBS erbij pakken dan zul je zien dat er procentueel geen sterfte verhoging is bij hele leeftijdsgroepen in 2020.
Boven de 65 is die gemiddeld 10%
Risico op sterfte van corona is heel sterk skewed naar de oudere leeftijden.
In golf 1 van de dode was bijna 3/4e WLZ patiënt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |