Aangeslingerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef Pino112 het volgende:
@:mexicanobakker vergeet je hardrijden op het ijs ook niet? Is net begonnen.
Die gebarentolken bij het songfestival zijn wel altijd leukquote:
Ook waarquote:Op woensdag 29 december 2021 18:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Nee, niet het songfestivalquote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die gebarentolken bij het songfestival zijn wel altijd leuk
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet in de gelegenheid om dat te kijken, ik kijk vannacht/morgenochtend terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lemon treequote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook waar![]()
Lemon tree ken ik trouwens welgeinig nummer
volgens mij zitten veel mensen te vretenquote:
Er staat hier nog wel een plaat van Jon & Vangelis in de kast.quote:
I triedquote:
Zo’n proleet ben ik ook hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef MTheBassman het volgende:
al die ballads van Sjors vind ik maar een beetje op elkaar lijken eerlijk gezegd.
sorry not sorry
Ik was even eten.quote:
Maikel, wat is dit?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn portie sjors maikel ook wel weer gehad voor deze Top 2000
Citroenen boomquote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook waar![]()
Lemon tree ken ik trouwens welgeinig nummer
Dat kan snellerquote:Op woensdag 29 december 2021 18:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
volgens mij zitten veel mensen te vreten
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]Bij voorkeur wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Klootviool!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |