Sorry dat was een grapje...quote:
Niet bij het zwembad hoor.. In deze topic reeks.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze je bij het zwembad al Dirty Diana noemen zou ik toch even gaan douchen.
Uhm, okequote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Sabata het volgende:
Eri gfaat idd iets fouds (met mijnn toetsenboord, blijven letters hangenn)
Vraag Dago om tips.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Sabata het volgende:
Eri gfaat idd iets fouds (met mijnn toetsenboord, blijven letters hangenn)
Favoriete album van het jaar was Arlo Parks hier, overigens.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De dubbel Thunder/Wildflower Wildfire is denk ik wel haar beste doppelspiel, wat een genot.
*noteertquote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Favoriete album van het jaar was Arlo Parks hier, overigens.
Oké, ik zal het even op de agenda zetten. Dan vergeten we het nietquote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hier ging iets mis.
Ik ga dit overleggen bij de volgende teamvergadering.
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij denken wel aan jullie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wrijf het er maar inMake love, not war ☮![]()
Enige goede Spinvis nummer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dat duurde langquote:Op woensdag 29 december 2021 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
Isorden met een andere UI. Ik raak in de war."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Die stem van Spinvis rubs me the wrong way. Een soort omgekeerde AMSR. Zo vreselijk.Koel en donker bewaren![]()
Spinvis de pinvis|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: