IS SHE REALLY GOING OUT WITH HIMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]de pina colada's smaken ook goed hier.
-XOXO-![]()
Nee ik hoor nu Joe Jacksonquote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rupert Holmes aan het luisteren?Make love, not war ☮![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van waar de 5 lege spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wrijf het er maar in"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Help me. Wat gebeurde er zojuist op het podium in deze uitvoering waardoor iedereen halverwege even ging klappen?Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
*checkt lijst*quote:
well played![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De dubbel Thunder/Wildflower Wildfire is denk ik wel haar beste doppelspiel, wat een genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Qua geheel was Blue Banisters mooier, maar qua leuke trackjes had ik meer met Chemtrails.
Maar in de buurt van Norman Fucking Rockwell vind ik het niet komen.![]()
Eri gfaat idd iets fouds (met mijnn toetsenboord, blijven letters hangenn)"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Daar maak je me gelukkig niet jaloers mee. Vies drankje.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]de pina colada's smaken ook goed hier.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Sorry dat was een grapje...quote:
Rupert Holmes is van de Pina Colada song
(Die er trouwens ook niet in staat)
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Niet bij het zwembad hoor.. In deze topic reeks.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze je bij het zwembad al Dirty Diana noemen zou ik toch even gaan douchen.Make love, not war ☮![]()
Uhm, okequote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Sabata het volgende:
Eri gfaat idd iets fouds (met mijnn toetsenboord, blijven letters hangenn)"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Vraag Dago om tips.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Sabata het volgende:
Eri gfaat idd iets fouds (met mijnn toetsenboord, blijven letters hangenn)![]()
Favoriete album van het jaar was Arlo Parks hier, overigens.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De dubbel Thunder/Wildflower Wildfire is denk ik wel haar beste doppelspiel, wat een genot.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Bij deze nummers gaat de volumeknop naar standje 11
#574“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
SPINVISGODHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
*noteertquote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Favoriete album van het jaar was Arlo Parks hier, overigens.![]()
Oké, ik zal het even op de agenda zetten. Dan vergeten we het nietquote:Op woensdag 29 december 2021 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hier ging iets mis.
Ik ga dit overleggen bij de volgende teamvergadering."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Isorden met een andere UI. Ik raak in de war.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
gelukkig weet ik dat dit spinvis"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik geloof dat dit Spinvis"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit is het hoogtepunt van de Top 2000.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jaaaaaaaaa[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij denken wel aan jullie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wrijf het er maar inMake love, not war ☮
Forum Opties Forumhop: Hop naar: