Ja en toen kreeg ie coronaquote:Op woensdag 29 december 2021 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die vleermuis niet opgegeten door Ozzy?
Geen kwalieit A-lof. Wel Blof.quote:
Wie is het meisje in je UI?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil even mijn walging uitspreken voor Aerosmith, enigszins laat maar nog altijd gerechtvaardigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik werd alleen warm van Emily Haines in Games For Days. Dit zegt genoeg over mijquote:Op woensdag 29 december 2021 17:46 schreef AgeEll het volgende:
Als kind vond ik die zangeres über-geil.
Touwtjes enzo
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:47 schreef essnhills het volgende:
Maar, had het niet iets met een film te maken?Twilight?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Puik. Wat vind je van de twee 2021 albums van La Rey?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sowieso ook present voor Video Spelletjes en Lullaby.
Die kan ik wel ff tijdens het nieuws luisteren.quote:
Ja hoor, maak ons lekker jaloersquote:Op woensdag 29 december 2021 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
3x genoemd bij MJ Dirty Diana![]()
vanaf het zwembad...
ja moiquote:Op woensdag 29 december 2021 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
3x genoemd bij MJ Dirty Diana![]()
vanaf het zwembad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |