Jelle was te druk bezig met POMPEN.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef BB-King het volgende:
Iets zegt mij dat Jelle Klaasen stiekem in zijn vuistje heeft gelachen toen MvG positief was.
Of juist niet, nu kan die geen naaktfotos meer naar het zusje van Daphne sturenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef BB-King het volgende:
Iets zegt mij dat Jelle Klaasen stiekem in zijn vuistje heeft gelachen toen MvG positief was.
Zal de premmeliek wel bedoelen?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Hij mocht vorig jaar niet meedoen? Wat lul je Marcel. Hij werd kampioen.
NOOIT MEER MARCEL.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal de premmeliek wel bedoelen?
Mag aan het kindertafeltjequote:Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Jelle zou sowieso niet uitgenodigd zijn voor het gourmetten denk ik.
Die is toch al veel te oud nu.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Of juist niet, nu kan die geen naaktfotos meer naar het zusje van Daphne sturen
Wapzor laat weer verstek gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Lach toch niet zo dom, Marcel.
Weer een post erbij. @:Poepz0r
Wat moesten we halenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Lach toch niet zo dom, Marcel.
Weer een post erbij. @:Poepz0r
poepluierfrikandellen in de gang gooienquote:
Gewoon een stoma inbouwen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Luiers verschonen zichzelf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |