lekker zelf opzuipenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn ouders komen eten. Dat betekent weer aangebroken flessen wijn die nog driekwart vol zijn.
Nu eerst even koken. Heerlijke zen combo met de T2000 wel
Goed excuus om de rest zelf op te zuipenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn ouders komen eten. Dat betekent weer aangebroken flessen wijn die nog driekwart vol zijn.
Nu eerst even koken. Heerlijke zen combo met de T2000 wel
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/MapsWithoutNZ/
It's A Mistakequote:Op woensdag 29 december 2021 14:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Plus Underground
Plus It's a mistake
Plus Highwire
Plus Helpless Automation
Ideaal bier voor dit liedje:quote:Op woensdag 29 december 2021 14:24 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist je dat dit nummer ondersteboven is ingezongen
The Chauffeurquote:Op woensdag 29 december 2021 14:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Uur van 15.00-16.00 in de Snob straks is trouwens echt genot met The Boy With The Arab Strap, I See A Darkness, Hyperballad, Midnight City en The Chauffeur o.a. Ik weet wat ik aan ga zetten als ik straks even onderweg ben
zei ik nog, die kan ik zekerquote:
Nee het is slechts een eerbetoon er aanquote:
2 nummers uit mijn V500 stemlijst genoemd, mag jij raden welkequote:Op woensdag 29 december 2021 14:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Uur van 15.00-16.00 in de Snob straks is trouwens echt genot met The Boy With The Arab Strap, I See A Darkness, Hyperballad, Midnight City en The Chauffeur o.a. Ik weet wat ik aan ga zetten als ik straks even onderweg ben
Prima uitgevoerd, dat wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En de gimmick, de gimmick van Tenacious D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |