Toch wat goeds gebeurd, wat een lied dat everything i wantedquote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Tussle266 het volgende:
Vroeger was er geen Billie Eilish.
Blues Run the gamequote:Op woensdag 29 december 2021 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als mensen platen in de lijst gaan stemmen omdat het in Joker zat eis ik dat Jackson C. Frank volgend jaar in de lijst staat.
Ik zal eraan proberen te denkenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als mensen platen in de lijst gaan stemmen omdat het in Joker zat eis ik dat Jackson C. Frank volgend jaar in de lijst staat.
Koene Ridder is lekker!quote:Op woensdag 29 december 2021 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ] BIER ONTVANGEN VAN ALOPIO [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb jij niet gezien hoe Billie Eilish eruit ziet zonder wijde trui dan?quote:
Erg bedankt!quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Proost Dago! Beetje muzikaal thema voor je gedaan, en een karmeliet uiteraard
Deze is door Clapton ook wel redelijk goed blijven hangenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Slechts één keer in de Top 250 in de beginjaren valt me eigenlijk wat tegen bij deze.
My Name Is Carnival zat in die film, maar ik keur alles goed.quote:
In mijn herinnering stond dit ooit in de top 100, maar je hebt gelijk. Misschien was dat nog de Top 100 Allertijden.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Slechts één keer in de Top 250 in de beginjaren valt me eigenlijk wat tegen bij deze.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 13:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb jij niet gezien hoe Billie Eilish eruit ziet zonder wijde trui dan?
Ik vind deze heel veel beterquote:Op woensdag 29 december 2021 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
gek dat deze nog best wel hoog staat terwijl sunshine of your love bijna uit de lijst flikkert. Ik dacht dat sunshine of your love toch wel het meer iconische nummer was voor veel mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |