Dat zou een klap in het gezicht van de zorg Rihanna zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan hier een opmerking maken over Chris Brown, maar doe het niet.
Of misschien staat die nog steeds in de file?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:28 schreef Zorro het volgende:
Zo die wil niet nog eens in de file komen staan. Die moet zeker langs Antwerpen
Fomdeck Godquote:Op woensdag 29 december 2021 13:29 schreef Strani het volgende:
Als het geen Gary Fomdeck is hoeft het voor mij niet.
Politiek wensdenkenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:29 schreef EDMAN- het volgende:
Mooie aan al die files in Antwerpen deze week. Er is zoveel geïnvesteerd in park & rides. Staat serieus niemand.
staat ook niet in de lijst...quote:Op woensdag 29 december 2021 13:29 schreef Strani het volgende:
Als het geen Gary Fomdeck is hoeft het voor mij niet.
Ik kan hier een opmerking maken over Chris Brown, maar doe het niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die van geknepen stemmetjes houden, net als bij Rihanna
Ze hebben er specifiek voor gekozen om van T&P in de Nederlandse versie Vlamingen te maken, omdat ze in het Engels een Brooklyn Yiddish-accentje hebben. En Vlamingen zijn voor Nederlanders 'die mensen met een accentje'.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:27 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Die van Elton is wel 100 x beter, maar idd. Nu Hakuna Matata nog, de Vlaamse versie
SvTquote:Op woensdag 29 december 2021 13:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan hier een opmerking maken over Chris Brown, maar doe het niet.
[..]
Ze hebben er specifiek voor gekozen om van T&P in de Nederlandse versie Vlamingen te maken, omdat ze in het Engels een Brooklyn Yiddish-accentje hebben. En Vlamingen zijn voor Nederlanders 'die mensen met een accentje'.
Hier kun je er meer over zien:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |