Ik las erotischquote:Op woensdag 29 december 2021 11:18 schreef Strani het volgende:
Ik had ook regen op m'n trouwdag. Ik vond het niet bijzonder ironisch.
In ieder geval nat.quote:
Is die ook uitgenodigd?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uninvited is wel 10x beter dan dit
Ik heb een zwak voor Head Over Feet.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uninvited is wel 10x beter dan dit
hmmmmm dan ga ik voor Elstakquote:Op woensdag 29 december 2021 11:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zijn Charly Lownoise en Mental Theo al
@Strani Amore is ook huismoedermuziekquote:Op woensdag 29 december 2021 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuuu dan ben ik maar een huismoeder
his/her/themquote:Op woensdag 29 december 2021 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meeting the man of your dream and then meeting his beautiful husband. Past beter in deze tijd..
![]()
![]()
Zit in de woke-liveversie van tijdje terug.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meeting the man of your dream and then meeting his beautiful husband. Past beter in deze tijd..
![]()
![]()
Ik vond het wel passen bij Ironic en daar laat ik het bijquote:Op woensdag 29 december 2021 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb hier een mening over, maar vind het topic heerlijk covid-vrij, dus zeg ik maar niets
gemistquote:Op woensdag 29 december 2021 11:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zit in de woke-liveversie van tijdje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |