Ja daarom. Het ESF had in ieder geval een terechte winnaar, dus ach.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat was bij het ESF precies andersom
En Mathijs en Snollebollekes gingen niet bij Måneskin langs.
Ed Sheeran is nog niet begonnen hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet.ik wacht wel totdat ik we weer thuis zijn.
Wat een k*tnummer dit …
Op het gehoor voor mij ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het oog gaat voor mij een aantrekkelijke Francaise ook boven wat volgetattoeerde Italiaanse kerels
We gaan al bijna het 3e jaar er van inquote:Op woensdag 29 december 2021 10:14 schreef Yesse het volgende:
Ik zag de grafiek in de OP en ik moest echt even schakelen tussen "Waarom staan de '20s er tussen? Dat is wel heel lang geleden" naar "Oja, we leven nu in de 20's...."
Wel vaak gecoverd. Door hem zelf dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel een prima liedje van Kroket
Dat heb ik volgens mij…quote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
mobiele browser even op desktopversie zetten
Ik vergeet gewoon steeds dat het niet meer 2000 is maar alweer meer dan 20 jaar laterquote:Op woensdag 29 december 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan al bijna het 3e jaar er van in
Pagina als desktopweergave opvragen op je mobiel, dan is ie niet wit.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet.ik wacht wel totdat ik we weer thuis zijn. Dankje!
Wat een k*tnummer dit …
Was origineel een tv-serie.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel vaak gecoverd. Door hem zelf dan.
Dat vind ik gek, want het nummer gaat over een heroīnehoer.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:14 schreef EDMAN- het volgende:
Wordt veel op ge**** tijdens de huwelijksnacht
Als je linksboven in de URL balk klikt kunen je kiezen voor desktopweergave, dan kun je daarna gewoon op je UI klikkenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet.ik wacht wel totdat ik we weer thuis zijn. Dankje!
Wat een k*tnummer dit …
Gewoon zeggen dat je een probleem hebt en niemand anders je kan helpenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:17 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook gewoon de intro van The A-Team kunnen staan...
Maar niemand kon ze vinden en inhuren
Bedankt, dan hoef ik het niet meer te besprekenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Origineel van Madness, zeg ik vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |