Met haar nick moet dat toch lukken.quote:Op woensdag 29 december 2021 02:43 schreef PippenScottie het volgende:
Doe even of je een instrument speelt Houdjemond
Schandalig dat die band er nooit in staat.quote:Op woensdag 29 december 2021 02:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kunnen we volgend jaar King Crimson in de lijst jagen? Dan wil ik nog best op de Zoom verschijnen
Inderdaad, zou er minstens 10 keer in moeten staanquote:Op woensdag 29 december 2021 02:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Schandalig dat die band er nooit in staat.
That's me ^_^quote:Op woensdag 29 december 2021 02:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben jij die met die zwarte pieten hoed? dan zag ik je
Eerst meteen door, toen hups eruit, erin, en nu weer wachtrij met saaie mensen.quote:Op woensdag 29 december 2021 02:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zit je nog in die wachtding?
Heb ik hier gek genoeg niet liggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 02:45 schreef PippenScottie het volgende:
Pak wen heroinespuit houdjemond
Maar welke wachtruimte? Die met 200 kanslozen, of met 30 die bijna aan de beurt zijn?quote:Op woensdag 29 december 2021 02:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eerst meteen door, toen hups eruit, erin, en nu weer wachtrij met saaie mensen.
Het lijkt wel een wachtrij voor Idols auditiesquote:Op woensdag 29 december 2021 02:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eerst meteen door, toen hups eruit, erin, en nu weer wachtrij met saaie mensen.
wachtruimte van de zoom, en als ik dan ga bladeren zag ik kerstbomen en goden zoals Dagoquote:Op woensdag 29 december 2021 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar welke wachtruimte? Die met 200 kanslozen, of met 30 die bijna aan de beurt zijn?
Truste baarsmanquote:Op woensdag 29 december 2021 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga zo aanstalten maken voor bed, trusten nachtwakers
Truste Bassiequote:Op woensdag 29 december 2021 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
Slaap lkkr Bassquote:Op woensdag 29 december 2021 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik loop een halve minuut achterquote:Op woensdag 29 december 2021 02:39 schreef Kopiko het volgende:
Arnie, het fluitgedeelte was al voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |