Hoewel Baba niet eens echt in dat rijtje past imo. Die is pas na een jaar of 6 echt top 2000-klant geworden en toen ook nog rond 400.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, voor mij zijn het meer platen als Like a Hurricane, Baba O'Riley, Sebastian en Halo of Flies die het referentiemateriaal zijn
PFAS.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Kopiko het volgende:
Ik luister naar een soort anti-aanbaklaag.
Jawel. Voorpret enzoquote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor de start van de lijst is toch niet interessant.
ESF is echt een populair forumquote:Op woensdag 29 december 2021 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat dit forum eigenlijk nog wel buiten de Top 2000?
Ja, maar die stond wel op oudjaarsochtend toen ik ging luisteren en is volgens mij behoorlijk afgegledenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoewel Baba niet eens echt in dat rijtje past imo. Die is pas na een jaar of 6 echt top 2000-klant geworden en toen ook nog rond 400.
Sebastian voor mij niet. Denk niet dat ik die ooit op de laatste dag gehoord heb.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, voor mij zijn het meer platen als Like a Hurricane, Baba O'Riley, Sebastian en Halo of Flies die het referentiemateriaal zijn
Daar kom ik (gelukkig) nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ESF is echt een populair forum
En vandeweek begint Big Brother weer
Vind ik ook een stuk leukerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
I Can't Feel My Face is eigenlijk ook wel een Weeknd klassieker die vreemd genoeg ontbreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |