Op 23:26 hebben we de beelden.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:poepz0r heeft connecties met Heta genot. Bajesmatties. Ma Flodder is een gevangenisbewaarder die hij heeft bezwangerd. Ricky-Genot.
Dirk-Day vandaag.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Goedemorgen![]()
Dirkie nog steeds in het toernooi?
Vanmiddag weten we of die mag spelen of niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Goedemorgen![]()
Dirkie nog steeds in het toernooi?
Wat ik dan niet snap is waarom ze niet spelen als ze geen klachten hebben en er makkelijk mee te sjoemelen is.quote:
TYPISCH NEDERLANDS. Veel te eerlijk, geen over mijn en mijn oma's lijk mentaliteit.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap is waarom ze niet spelen als ze geen klachten hebben en er makkelijk mee te sjoemelen is.
Die vrouw die gisteren nog een berichtje stuurt met de vraag hoe het gaatquote:Op woensdag 29 december 2021 11:13 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Door de reacties scrollen is toch wel heel bizar achteraf.
RendacGoden. @de_boswachterquote:Op woensdag 29 december 2021 11:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die vrouw die gisteren nog een berichtje stuurt met de vraag hoe het gaat
EmmenGoden.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik meld mij vast in dit warme bad, dag DRT vrinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |