abonnement Unibet Coolblue
pi_204859772
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 13:40 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ja, dit dacht ik ook gelijk! Ik geloof hem ook wel, maar echt duidelijk bewijs laten zien / uitleggen deden ze ook niet. Ik hoop dat ze dit bewijs wel heel duidelijk hebben kunnen zien aan Joeri en zijn vrouw, en evt die vader. Als programma moet je dit wel laten zien dat dit onomstotelijk vast is komen te staan.
Ik denk dat je gemist heb dat ze INTENSIEF onderzoek hebben gedaan. En daardoor is het ONOMSTOTELIJK vast komen te staan. Lijkt me duidelijk genoeg.

Wat ik vanaf het begin sowieso al niet begreep is dat wanneer dit gebeurt, waarom maak je van dat 'slimme huis' niet opnieuw een 'dom huis' dan? Of gaat dat niet zo makkelijk?

Maar goed, bizarre tv. Mooi man.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 25 mei 2022 @ 15:34:37 #152
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204859830
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:25 schreef Dutch_view het volgende:
Op zich vind ik de gedachte niet eens gek dat Cherissa en Youri dit vooraf samen gedaan hebben om de ex zwart te maken.
Toch twijfel ik erover of ook zij zover zou gaan om ook haar eigen dochtertje te bedreigen met verkrachting, maar ook dit sluit ik absoluut niet uit bij dit soort volk.

Eigenlijk had ik de confrontatie tussen Charissa en Youri wel willen zien, maar zij zei helemaal niets meer toen Thijs hem aan het confronteren was. Leek alsof ze niet eens in de kamer was.

[ Bericht 0% gewijzigd door GwaiLow op 25-05-2022 15:39:58 ]
  woensdag 25 mei 2022 @ 15:39:41 #153
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204859894
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Ik denk dat je gemist heb dat ze INTENSIEF onderzoek hebben gedaan. En daardoor is het ONOMSTOTELIJK vast komen te staan. Lijkt me duidelijk genoeg.

Wat ik vanaf het begin sowieso al niet begreep is dat wanneer dit gebeurt, waarom maak je van dat 'slimme huis' niet opnieuw een 'dom huis' dan? Of gaat dat niet zo makkelijk?

Maar goed, bizarre tv. Mooi man.
Nee, dit heb ik niet gemist, maar intensief onderzoek is iets te algemeen. Ze kunnen toch wel even in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ze dit nou exact hebben vastgesteld.

Ik geloof uiteraard wel dat het zo is hoor. Alleen iets inhoudelijker was fijn geweest.

Dit zijn wel altijd de mooiste afleveringen inderdaad. Zoals die aflevering over die familie op Ameland waarbij de jongste zoon de dader was. En ik kan me een aflevering van internetpesters herinneren, met Peter R de Vries, waarbij de schoonbroer aan het licht kwam dat de schoonbroer oid de dader was. Dat zijn wel heftige en schokkende momenten, en dat maakt dit soort programma's ook wel goed. Helaas (lees: gelukkig) komt dit niet zo heel vaak voor.
pi_204860010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:39 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Nee, dit heb ik niet gemist, maar intensief onderzoek is iets te algemeen. Ze kunnen toch wel even in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ze dit nou exact hebben vastgesteld.

Ik geloof uiteraard wel dat het zo is hoor. Alleen iets inhoudelijker was fijn geweest.
Was een geintje. Bedoelde daar ook naar te verwijzen ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_204860067
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Ik denk dat je gemist heb dat ze INTENSIEF onderzoek hebben gedaan. En daardoor is het ONOMSTOTELIJK vast komen te staan. Lijkt me duidelijk genoeg.

Wat ik vanaf het begin sowieso al niet begreep is dat wanneer dit gebeurt, waarom maak je van dat 'slimme huis' niet opnieuw een 'dom huis' dan? Of gaat dat niet zo makkelijk?

Maar goed, bizarre tv. Mooi man.
Ja dat dacht ik ook :') Hoe moeilijk is het om een wifi password te veranderen of je netflix en weet ik veel. Het was vanaf het begin al nogal vreemd. Maar als het blijkt dat je eigen vent de meest smerige en imo strafbare teksten stuurt dan ben je wel een pannenkoek om bij hem te blijven. 8)7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204860936
Die twee of drie personen zijn nu ongeveer de enigen in Nederland die geloven dat Yoerie onschuldig is.

Ik moet denken aan onderzoek naar klopgeesten in de jaren zeventig/tachtig (?), waarbij bleek dat in elk gezin dat geteisterd werd door een klopgeest ook een opgroeiende puber was. Na veel gedoe met geheime camera's bleek dat onveranderlijk dat die ook verantwoordelijk was voor alle 'paranormale activiteiten' in dat huis.
anonieme razernist
pi_204861284
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik ook :') Hoe moeilijk is het om een wifi password te veranderen of je netflix en weet ik veel. Het was vanaf het begin al nogal vreemd. Maar als het blijkt dat je eigen vent de meest smerige en imo strafbare teksten stuurt dan ben je wel een pannenkoek om bij hem te blijven. 8)7
Vrouw is zeker financieel volledig afhankelijk van haar man?
pi_204861331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Vrouw is zeker financieel volledig afhankelijk van haar man?
Als je vent je dochter wil neuken is geld niet belangrijk.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204861339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Als je vent je dochter wil neuken is geld niet belangrijk.
Voor normale mensen niet...
pi_204861740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Voor normale mensen niet...
Dat kind is tot nu toe normaal.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 25 mei 2022 @ 18:16:49 #161
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204861928
Wtf, net uitzending gezien
Het eerste wat je doet is toch al die digitale shit het huis uit pleuren ? 8)7
pi_204861957
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 18:16 schreef Flow3r het volgende:
Wtf, net uitzending gezien
Het eerste wat je doet is toch al die digitale shit het huis uit pleuren ? 8)7
Dat hoeft niet eens. Maar ja de dame had er geen verstand van.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204863031
Je zou het liefst veilig thuis willen tippen. Je kan zo'n onschuldig kind toch niet met een pedofiel laten samenwonen?

En als later dan blijkt dat hij zijn handjes niet thuis kon houden is het van 'niemand zag dit aankomen' :')
pi_204863056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je zou het liefst veilig thuis willen tippen. Je kan zo'n onschuldig kind toch niet met een pedofiel laten samenwonen?

En als later dan blijkt dat hij zijn handjes niet thuis kon houden is het van 'niemand zag dit aankomen' :')
Ik hoop ook wel dat de ogen open zijn gaan. Dit is alles behalve normaal.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204863102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je zou het liefst veilig thuis willen tippen. Je kan zo'n onschuldig kind toch niet met een pedofiel laten samenwonen?

En als later dan blijkt dat hij zijn handjes niet thuis kon houden is het van 'niemand zag dit aankomen' :')
Dit dacht ik dus ook toen ik het keek, ik neem aan dat het programma dat dan ook heeft gedaan.
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:26:19 #166
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204863380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je zou het liefst veilig thuis willen tippen. Je kan zo'n onschuldig kind toch niet met een pedofiel laten samenwonen?

En als later dan blijkt dat hij zijn handjes niet thuis kon houden is het van 'niemand zag dit aankomen' :')
Ik geloof niet dat hij een pedofiel is. Wel wilde hij die ex van Charissa zo zwart mogelijk zien te maken, en is daarbij echt veeeel te ver gegaan. Walgelijk natuurlijk. Hij moet absoluut zwaar gestraft worden. Maar pedofiel...dat denk ik toch niet. Dit is iig geen bewijs dat hij zelf een pedofiel is.
pi_204863436
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:26 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat hij een pedofiel is. Wel wilde hij die ex van Charissa zo zwart mogelijk zien te maken, en is daarbij echt veeeel te ver gegaan. Walgelijk natuurlijk. Hij moet absoluut zwaar gestraft worden. Maar pedofiel...dat denk ik toch niet. Dit is iig geen bewijs dat hij zelf een pedofiel is.
Je bent wel wat ziek in je knar als je dat soort berichten stuurt over je eigen dochter.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:48:16 #168
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204863674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Je bent wel wat ziek in je knar als je dat soort berichten stuurt over je eigen dochter.
Absoluut, dat is hij ook.

Wat was het geval nou ook alweer? Was Youri vaak erg vernederd door die ex, of deed die ex dit nog steeds? Schijnbaar heeft dat Youri zover gedreven dat hij zelfs dit soort schandalige berichten op conto van die ex wilde zetten.

Echt waanzin. Hoop en denk eigenlijk wel dat hij zijn lesje heeft geleerd nu, en hier compleet mee stopt. Maar neemt niet weg dat hij nog goed gestraft moet worden voor zijn daden.
  Moderator woensdag 25 mei 2022 @ 21:42:07 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_204864924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Je bent wel wat ziek in je knar als je dat soort berichten stuurt over je eigen dochter.
Idd. Btw, fijn om je weer te zien posten. Miste je scherpe opmerkingen en humor.
pi_204871386
Wel eindelijk eens een leuke aflevering
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204877943
Was het nu uiteindelijk ook gestopt dat stalken? Dat kon ik niet wijs worden uit de tekst op het eind.

Ik vond haar non verbale communicatie bij de confrontatie ook niet helemaal kloppen met wat ze zei.
pi_204878094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:26 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat hij een pedofiel is. Wel wilde hij die ex van Charissa zo zwart mogelijk zien te maken, en is daarbij echt veeeel te ver gegaan. Walgelijk natuurlijk. Hij moet absoluut zwaar gestraft worden. Maar pedofiel...dat denk ik toch niet. Dit is iig geen bewijs dat hij zelf een pedofiel is.
De meeste kindermisbruikers zijn geen pedofiel. Het gaat ze om het machtsspelletje. Nou daar is deze dude duidelijk ook wel van, want dat stalken van al die mensen en het intimideren van zijn dochter is ook een machtsspelletje.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204878670
Vond het echt een doodzieke aflevering.
Die scene waarin er 's nachts vanalles ging afspelen via Google Home zou zo in een horrorfilm passen.
En dan al die teksten, echt heel smerig.
Had zoals hierboven al genoemd ook wel iets meer uitleg verwacht van Dries hoe ze dan 100% kunnen bewijzen dat het Youri is.
Beetje het technische verhaal in Jip en Janneke taal uitleggen zeg maar.
pi_204879397
Als alles afgaat via dat soort apparaten dan flikker je die toch het eerste uit huis? Lekker je kind constant laten confronteren met zulke beelden en teksten…

Wat een idioot die Youri en de rest is ook zo naïef als de pest.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 19:51:48 #175
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_204893232
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Ik denk dat je gemist heb dat ze INTENSIEF onderzoek hebben gedaan. En daardoor is het ONOMSTOTELIJK vast komen te staan. Lijkt me duidelijk genoeg.

Wat ik vanaf het begin sowieso al niet begreep is dat wanneer dit gebeurt, waarom maak je van dat 'slimme huis' niet opnieuw een 'dom huis' dan? Of gaat dat niet zo makkelijk?

Maar goed, bizarre tv. Mooi man.
Daar dacht ik ook direct aan idd. Iets in mij zegt dat Cherissa het misschien wel heeft geweten.
BAM dit is 3KB
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')