I saw you kicking dirt in my eyequote:
Protectionquote:
Dat zou ik nooit doen en dat weet jequote:Op dinsdag 28 december 2021 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
I saw you kicking dirt in my eye
NEE hoor, Kevin McAllisterquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen en dat weet je
Maar in de kleur van je haat aldus de uitspraak van Frank Boeijen.quote:
Ik kan weer een foute grap maken, maar ik hou me in. Dat dode paard is tot bloedens toe doodgemept nu.quote:
Ik snap deze post niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:44 schreef Zwansen het volgende:
Tong en R_R in één topic, het moet niet gekker worden.
Hij verdedigt MJ altijd juistquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan weer een foute grap maken, maar ik hou me in. Dat dode paard is tot bloedens toe doodgemept nu.
Ik twijfel nog altijd of hij nu alleen in de kleur of Enkel in de kleur van je hart zingt. Zou beiden kunnen met wat hij uit volle borst mompelt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar in de kleur van je haat aldus de uitspraak van Frank Boeijen.
Thank youquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij verdedigt MJ altijd juist
soort Stochholm syndroomquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wou beginnen over de Michael J. van de lage landenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof niet dat, wat er ook gebeurd is, Michael Jackson kwade intenties had
volgens mij was het zelf gewoon nog een groot kindquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof niet dat, wat er ook gebeurd is, Michael Jackson kwade intenties had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |