abonnement Unibet Coolblue
pi_203078482
Niet creatieve hobby's is maar lastig ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:25 schreef Shandaly het volgende:

[..]
"Sporten"? Wandelen misschien, of fietsen (al zou fietsen misschien ook niet zo geschikt zijn voor je pols)
Wandelen is ook heel fijn te combineren met luisterboeken en/of podcasts O+
Ik wandel sowieso elke dag een uurtje, maar voor de avonden vind ik het lastig om iets te doen te vinden. Fietsen lukt momenteel niet helaas :{ Luisterboeken en podcasts O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, haha. Alleen kijken.

Gamen op een switch (met knopjes enzo) is wel anders dan een beetje tikken op de smartphone lijkt me?
Hahha oké, ik ga het eens leren
Ik kan met mijn rechterhand mijn telefoon niet vasthouden. Dus een beetje onhandig ;) maar ik ga eens kijken voor spelletjes! Wellicht lukt het als ik hem op tafel leg

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zelf heb ik naast gamen, dingen kijken en m'n crea-dingen vooral beweeghobby's (en dat gaat van wandelen tot gewichtheffen, al ligt dat laatste nu een beetje stil met de dichte sportscholen. :+) En ik heb lol ontdekt in koken, dus dat doe ik twee avonden per week wat uitgebreider (met als voordeel dat ik standaard een eter heb natuurlijk).

En ik heb een paar twitch-streamers waar ik wel eens actief mee meekijk/chat. Best gezellig.
Koken is idd een goede :) daar kan ik meer tijd in steken (nu is het schuif groente in oven en maak een vega-iets erbij). Dat kan ik interessanter maken. En natuurlijk in de avond opzoek naar recepten. Dat is een leuk idee, die kan ik dan ook in een boekje schrijven en versierenen zo :) Helemaal zin in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203078526
(over wandelen gesproken. De laatste tijd lukt het me elke dag buiten te komen. Straatangst verdwijnt)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 7 januari 2022 @ 15:15:01 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203079258
Ja, er zijn wel meer dingen die me interessant lijken om te doen, maar stiekem valt de hoeveelheid tijd die ik écht beschikbaar heb toch wat tegen. _O-

En dan heb ik niet eens kinderen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203079483
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, er zijn wel meer dingen die me interessant lijken om te doen, maar stiekem valt de hoeveelheid tijd die ik écht beschikbaar heb toch wat tegen. _O-

En dan heb ik niet eens kinderen. :D
* ChildoftheStars stuurt een pakje vrije tijd naar je toe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203080047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
* ChildoftheStars stuurt een pakje vrije tijd naar je toe
Oeh! Mag ik ook? :Y
pi_203080112
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:52 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Oeh! Mag ik ook? :Y
* ChildoftheStars maakt een tweede pakketje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203080232
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, er zijn wel meer dingen die me interessant lijken om te doen, maar stiekem valt de hoeveelheid tijd die ik écht beschikbaar heb toch wat tegen. _O-

En dan heb ik niet eens kinderen. :D
Zelfs ik, zonder kinderen en werk kom nog tijd te kort.
Het liefst sport ik 1u, lees ik 1u, game ik 1u en ben ik ook nog crea bezig een paar uur per dag :D Maar het huishouden moet ook gedaan worden en vrienden/familie willen ook soms aandacht.
pi_203081978
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zelfs ik, zonder kinderen en werk kom nog tijd te kort.
Het liefst sport ik 1u, lees ik 1u, game ik 1u en ben ik ook nog crea bezig een paar uur per dag :D Maar het huishouden moet ook gedaan worden en vrienden/familie willen ook soms aandacht.
Ik denk dat ik van al die dingen een uur in de maand red.

Met dezelfde reden ook, plus werk en kinderen. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203082009
Dus ik heb dan ook vaak hetzelfde dilemma als nu. Man wil vanavond een film kijken die ik niet hoef te zien. Dus nu kan ik een van die dingen gaan doen, maar ik kan niet kiezen wélke dan. :s)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203083579
Gewoon beginnen dan maar. Bij mij is het aan het eind van de avond dan zo dat ik maar wat heb gelummeld. |:(

Vanmiddag gewandeld bij het Paterswoldsemeer. O+ En nu heb ik geen puf meer en ga ik een serie kijken en voor het slapen nog wat lezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203085459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Gewoon beginnen dan maar. Bij mij is het aan het eind van de avond dan zo dat ik maar wat heb gelummeld. |:(

Vanmiddag gewandeld bij het Paterswoldsemeer. O+ En nu heb ik geen puf meer en ga ik een serie kijken en voor het slapen nog wat lezen.
Het is daar zo mooi O+ en je had het weer mee

Hier net wakker nadat ik in slaap was gesukkeld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203085467
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:23 schreef Nanuke het volgende:
Dus ik heb dan ook vaak hetzelfde dilemma als nu. Man wil vanavond een film kijken die ik niet hoef te zien. Dus nu kan ik een van die dingen gaan doen, maar ik kan niet kiezen wélke dan. :s)
Dobbelen! Of heb ej alsnog kunnen kiezen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 8 januari 2022 @ 01:15:22 #213
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203088612
Wandelen. O+ Ik had met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval een half uurtje naar buiten zou, het werd uiteindelijk een uur.

En stiekem is het hier af en toe best leuk wonen:


(In de verte kan je de duinen zien)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 06:23:05 #214
388664 crew  Dotteke
pi_203089407
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 01:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Wandelen. O+ Ik had met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval een half uurtje naar buiten zou, het werd uiteindelijk een uur.

En stiekem is het hier af en toe best leuk wonen:
[ afbeelding ]

(In de verte kan je de duinen zien)
wat mooi en wat lekker als je zo dicht bij de zee woont
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203091380
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 01:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Wandelen. O+ Ik had met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval een half uurtje naar buiten zou, het werd uiteindelijk een uur.

En stiekem is het hier af en toe best leuk wonen:
[ afbeelding ]

(In de verte kan je de duinen zien)
Wat lekker om zo dichtbij de duinen te wonen. O+

Hier heb ik vanmorgen 2 uur gewandeld en onderweg kwam ik deze drie tegen:



O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203091507
Natuurlijk leuker als je een goede camera mee hebt, maar deze maakte ik gewoon om m'n man te laten zien wat ik tegen kwam. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203091521
Wandelen en lezen lukt me altijd wel 1 uur per dag. Maar nu de rest nog.

Komende week ook nog even veel films kijken. Want aan het eind van die week moeten we een lijstje van beste films van 2021 inleveren :D
pi_203091801
Hier nog maar net mijn nest uit. En daar ben ik blij mee. Na een week amper slapen heb ik nu lekker lang geslapen *O*

Zo even een frisse neus halen en dan eens zien wat ik ga doen. Ik begin eindelijk te merken dat als ik mijn pols veel rust geeft (en dus ook niet uren iets ga doen ermee, dat is nogal een uitdaging) de pijn er niet is. Dus hersteltijd. Straks we even mixed media, maar met veel grote tussenpauzes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203098850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:34 schreef Sarabi het volgende:
Wandelen en lezen lukt me altijd wel 1 uur per dag. Maar nu de rest nog.

Komende week ook nog even veel films kijken. Want aan het eind van die week moeten we een lijstje van beste films van 2021 inleveren :D
Is het dan ook een opvallend korte lijst met films uit 2021? Heb het idee dat er niet veel uit is gekomen in de bioscoop?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203098879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:25 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Is het dan ook een opvallend korte lijst met films uit 2021? Heb het idee dat er niet veel uit is gekomen in de bioscoop?
Mwah valt mee, er is veel meteen naar streaming platforms gegaan en die tellen ook mee :)
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 20:38:07 #221
382129 crew  Donna
pi_203099123
Ik zit verplicht aan de keukentafel. Mijn vriend is de bank aan het reinigen met zo'n high tech super stoom/zuig/schoonmaak apparaat. Dus de komende uren kunnen we niet op de bank zitten omdattie vochtig is. We zitten echt ALTIJD op de bank, behalve met avondeten, dus dit voelt best raar.
pi_203099324
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:38 schreef Donna het volgende:
Ik zit verplicht aan de keukentafel. Mijn vriend is de bank aan het reinigen met zo'n high tech super stoom/zuig/schoonmaak apparaat. Dus de komende uren kunnen we niet op de bank zitten omdattie vochtig is. We zitten echt ALTIJD op de bank, behalve met avondeten, dus dit voelt best raar.
Hier nog een keukentafelmens! Banken zien er dan vaak wel weer gloedje nieuw uit.
Wat ga je aan de keukentafel doen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203099331
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:25 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Is het dan ook een opvallend korte lijst met films uit 2021? Heb het idee dat er niet veel uit is gekomen in de bioscoop?
Op Pathé thuis staan wel nieuwe dingen toch :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 20:56:47 #224
382129 crew  Donna
pi_203099522
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier nog een keukentafelmens! Banken zien er dan vaak wel weer gloedje nieuw uit.
Wat ga je aan de keukentafel doen?
Haha nou ik heb maar even gewerkt. :') :') :')
En nu zit ik nog Desperate Housewives te kijken.
pi_203099557
Grappig, ik zit vrijwel altijd aan de keukentafel, maar door m'n man zit ik nu op de bank. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_203099622
Hahahah ik wissel... schuif het hele huis door. Als ik handwerk op de bank of in de hobbykamer en als ik schilder of teken in woonkamer. Nu zit ik in de keuken en wissel niksen met schilderen af (mixed media)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 21:11:09 #227
382129 crew  Donna
pi_203099884
Ik zit wel eens aan de keukentafel, als ik m'n planner bijwerk of met kleuren (al zit ik dan ook wel op de bank), maar ik vind onze stoelen helemaal niet zo relaxed zitten, dus wij zitten er eigenlijk nooit te borrelen ofzo.
pi_203100080
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef Donna het volgende:
Ik zit wel eens aan de keukentafel, als ik m'n planner bijwerk of met kleuren (al zit ik dan ook wel op de bank), maar ik vind onze stoelen helemaal niet zo relaxed zitten, dus wij zitten er eigenlijk nooit te borrelen ofzo.
Oh dat is minder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203104661
Jeah! Nieuwe dag met nieuwe kansen, goedemorgen iedereen

Vandaag bezig met mijn mixed media project. Bullet journal en tekenen, eventueel met een mini boekwinkeltje in de weer. Niet haken is een hele uitdaging, maar het brengt me wel tot nieuwe dingen. En als ik veel pauzes neem doet mijn pols eindelijk geen pijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 07:08:31 #230
388664 crew  Dotteke
pi_203104818
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 05:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeah! Nieuwe dag met nieuwe kansen, goedemorgen iedereen

Vandaag bezig met mijn mixed media project. Bullet journal en tekenen, eventueel met een mini boekwinkeltje in de weer. Niet haken is een hele uitdaging, maar het brengt me wel tot nieuwe dingen. En als ik veel pauzes neem doet mijn pols eindelijk geen pijn
Morguh C ( kort je naam ff in als je het niet erg vindt) Fijn dat je toch iets hebt gevonden wat je kan doen met je zere pols
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203106122
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh C ( kort je naam ff in als je het niet erg vindt) Fijn dat je toch iets hebt gevonden wat je kan doen met je zere pols
Waarom zou ik dat erg vinden :) Helemaal prima hoor :*

Ja... gelukkig wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 15:53:26 #232
382129 crew  Donna
pi_203110908
Fijn dat het wat lukt CotS!
pi_203119663
Goedemorgen

Eens zien wat ik deze dag ga doen... stukje cursus, stukje verven/tekenen denk ik... maar eerst rustig wakker worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 10:03:41 #234
382129 crew  Donna
pi_203120526
:W

Fijne dag CotS. Vanochtend was het behoorlijk glad en super mistig en heb zo'n hekel aan mensen die je dan op van die boeren binnen weggetjes gaan opdrukken. Je mag daar 60 en ik reed ook gewoon 60 in super dichte mist en dan nog drukken. BAH! 8)7
pi_203121800
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:03 schreef Donna het volgende:
:W

Fijne dag CotS. Vanochtend was het behoorlijk glad en super mistig en heb zo'n hekel aan mensen die je dan op van die boeren binnen weggetjes gaan opdrukken. Je mag daar 60 en ik reed ook gewoon 60 in super dichte mist en dan nog drukken. BAH! 8)7
Dank je wel! Jij ook, al klinkt dit erg frustrerend. Knuffel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203121896
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:03 schreef Donna het volgende:
:W

Fijne dag CotS. Vanochtend was het behoorlijk glad en super mistig en heb zo'n hekel aan mensen die je dan op van die boeren binnen weggetjes gaan opdrukken. Je mag daar 60 en ik reed ook gewoon 60 in super dichte mist en dan nog drukken. BAH! 8)7
Er rijden helaas veel idioten rond.....
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 12:01:28 #237
382129 crew  Donna
pi_203122572
Ja ik heb kinderen in de auto dus neem geen risico. Dat een ander dood wil gaan op weg naar z'n werk moettie zelf weten. Kan het tegenwoordig wel van me af gooien in de zin dat ik me niet laat opjagen, maar ik vind het gewoon zo stom.
  maandag 10 januari 2022 @ 12:14:52 #238
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203122782
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 10:03 schreef Donna het volgende:
:W

Fijne dag CotS. Vanochtend was het behoorlijk glad en super mistig en heb zo'n hekel aan mensen die je dan op van die boeren binnen weggetjes gaan opdrukken. Je mag daar 60 en ik reed ook gewoon 60 in super dichte mist en dan nog drukken. BAH! 8)7
Ugh, ik heb echt zo'n hekel aan dat soort lui. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 17:55:50 #239
388664 crew  Dotteke
pi_203127690
Wat een rust hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 19:26:20 #240
382129 crew  Donna
pi_203128939
Jaa heel rustig!
pi_203132546
Ik ben een beetje te druk om te posten, maar lees altijd wel mee. Voor het eerst in tijden had ik vanavond de rust om lekker wat te borduren, maar eigenlijk vecht ik elke avond tegen de slaap tot half 10 want dan mag ik eindelijk slapen. :@ Hopelijk gauw weer betere tijden. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_203133168
Druk aan het schilderen en stiekem een half uurtje gehaakt., Voel me wel helemaal tof
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203133992
Probleemnachtje. Morgen maar weer eens een slaappil
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 11 januari 2022 @ 12:11:33 #244
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203137801
Lekker rustig aan vandaag CotS?

Hier een dingen-regelen-dag. Administratie wordt nooit m'n hobby. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 januari 2022 @ 17:31:27 #245
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_203142021
Klussen en de nieuwe meubels zijn binnen!






  dinsdag 11 januari 2022 @ 18:48:11 #246
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_203143118
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:31 schreef Patapon het volgende:
Klussen en de nieuwe meubels zijn binnen!


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice! *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203143526
Mooi! En wat een ruime kamer(s)! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 06:59:51 #248
388664 crew  Dotteke
pi_203149234
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203150285
Goedemorgen :W
Dag begonnen bij de huisarts en apotheek, nu wachten op een pakketje.
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 10:31:41 #250
382129 crew  Donna
pi_203150878
Mooi Patapon!

Hier woensdagwasdag en zo misschien even het bos in met m'n meiden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')