Maar dat is niet PDC, grapjas. Dan kunnen we ook Schurftarm gaan aanprijzen hier.quote:
Ze zijn al gekomen met een combinatiepakket tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef Szura het volgende:
Wie van jullie gaat er ook mee naar ViaPlay?
Ik hoop dat ze binnenkort komen met combinatiepakketten VP/ESPN/Ziggy
Ik vertrek elke december een maandje naar Viaplay vanaf volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef Szura het volgende:
en de vinales dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vertrek elke december een maandje naar Viaplay vanaf volgend jaar.
Oh is dat zo?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zijn al gekomen met een combinatiepakket toch
Ik, 100%quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef Szura het volgende:
Viaplay kan bij mij de tering genietenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Ik wil sowieso ESPN houden en dan VP erbij, Ziggy als het niet teveel centen kost en anders jammer dan
Neen, maar vroeger had je nog de Keanes, of Sonia O'Sullivan. Nu lijkt er eigenlijk niets meer van dat eiland te komenquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Viaplay kan bij mij de tering genieten
Misschien dat ik hier halverwege december 2022 voor een maandje op terugkom
Michelle Smith!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Neen, maar vroeger had je nog de Keanes, of Sonia O'Sullivan. Nu lijkt er eigenlijk niets meer van dat eiland te komen
Djermeen krijgt errors in zijn hoofd bij zinnen langer dan 5 woorden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:13 schreef Ronzz het volgende:
Jurmeen hou je rustig maat
Durf je Koert niet aan te kijken of wat
Best kans dat ik het "gewoon" bij de sympathieke vrienden van VTM kijk (gratis)quote:
Zo kun je niet zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Best kans dat ik het "gewoon" bij de sympathieke vrienden van VTM kijk (gratis)
Zal een beetje afhangen van de hele studio setup en hoe druk ik het die maand ga hebben
Ontvangt iedereen VTM?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Best kans dat ik het "gewoon" bij de sympathieke vrienden van VTM kijk (gratis)
Zal een beetje afhangen van de hele studio setup en hoe druk ik het die maand ga hebben
Dat wordt een warm bad!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vertrek elke december een maandje naar Viaplay vanaf volgend jaar.
Bij Ziggy krijg je in ieder geval korting, zeggen ze.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef Szura het volgende:
Niet dat ik weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |