SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, maar het was daadwerkelijk een GGD-sms, dat maakte het zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen het proberen, toch?![]()
"Bohhhh, misschien trapt ie er in, ff een sms sturen hoor"
die is nog jonger toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
TT is funny cuz Haags z'n leeftijd.
Nee, zelfde bouwjaar als ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar het was daadwerkelijk een GGD-sms, dat maakte het zo-waardig.
Net als wanneer je 18 werd. 'Gefeliciteerd! We willen je organen.'quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was dus letterlijk een "JE KOMT UIT 81 EN JE GEZONDHEID FAALT"
En vandaag is 81 sowieso aan de beurt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor boosteren niet, dat was alleen voor de initiele
alleen notoire hartpatientjes en maximale viesdikkies krijgen voorrang nu
mja omdat ik risicogroep ben gaat bij mij in principe alles via GGDquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier stuurden de lokale huisartsen gewoon een mail om een prikafspraak te maken voor de griepprikgroep.
Ja, verschilt nogal per regio en per huisarts.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier stuurden de lokale huisartsen gewoon een mail om een prikafspraak te maken voor de griepprikgroep.
Allemaal de schuld van @Moloquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, verschilt nogal per regio en per huisarts.![]()
De GGD zou vanaf de 23e sms-jes gaan sturen, maar die sturen ze dus doodleuk naar de verkeerde.
Daar heb ik het uiteraard ook mee gedeeld.quote:
Huehue?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
ik zit vuistdiep in een word document
Ze kwamen er paar dagen geleden achter dat ze een "storing" haddenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, verschilt nogal per regio en per huisarts.![]()
De GGD zou vanaf de 23e sms-jes gaan sturen, maar die sturen ze dus doodleuk naar de verkeerde.
heb je 'm al gebeld waar ie blijft?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Ama het volgende:
Mijn bureau is er.Nu wachten op paps om in elkaar te zetten.
Hij zei net ik ga eerst rustig koffie drinken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je 'm al gebeld waar ie blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |