Voetballerquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Snap 'm niet. Nog te vroeg voor mij..
Ja dat is ook een ding hequote:
Ik hoorde een quiz-mention? Dan wil het meestal wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:20 schreef Cassa95 het volgende:
Waarom stijgen Clannad-goden zo enorm terwijl Enya zakt of stilstaat?
En Enigma er helemaal niet in staatquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:20 schreef Cassa95 het volgende:
Waarom stijgen Clannad-goden zo enorm terwijl Enya zakt of stilstaat?
Niet zo in thuis. Dank voor de uitleg.quote:
Het is een raadselquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En Enigma er helemaal niet in staat
Heb zelfs nog op Enigma gestemd. Return to innocence. Heeft er helaas nog nooit in gestaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En Enigma er helemaal niet in staat
Geperste aardappels.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:21 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Ra Ra Ras Patat
(het is friet)
Ik zie potentie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:21 schreef LTVDK het volgende:
Blijft wel bijzonder, zo'n vrolijk dansbaar nummer over zo'n omstreden persoon
Ik stemde tevergeefs op Sadenessquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb zelfs nog op Enigma gestemd. Return to innocence. Heeft er helaas nog nooit in gestaan.
Jij wilt een 'Hi-Ha-Hitler' maken?quote:
Ja, of sta, sta, sta op voor Stalin.quote:
quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mijn dagelijkse belrondje er opzitten. Als ik nu even doorbikkel, kan ik de middag vrij nemen.
Mao mao mao Bakerquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, of sta, sta, sta op voor Stalin.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik stemde tevergeefs op Sadeness
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:24 schreef Evenstar het volgende:
Goedemorgen
Ben op tijd voor Ozzy en Zakk Wylde god
Nutteloos feitje: ze hebben Raspoetins penis na z'n dood op sterk water gezet, omdat ze dachten dat het magische krachten had.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Dacht dat ze zongen "And he had a gorgeous piece".
Probleem is, ik ben niet zo goed in doorbikkelen. Nu ga ik de hele dag geen fuck doen en denken dat ik toch echt aan het werk moetquote:
ik had gewoon de ochtend in bed kunnen blijven liggen. blijkbaar in de middag pas werkquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mijn dagelijkse belrondje er opzitten. Als ik nu even doorbikkel, kan ik de middag vrij nemen.
quote:
Dacht ik ook altijd, maar ze maken wel serieus mooie (theater)liedjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah de Acda & De Munnik wannabe's
Da's Poetin.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:24 schreef Nizno het volgende:
met dit nummer aan naar een nieuwssite gaan en de eerste foto is putin... hmmm
Ojaquote:
boeie je weet wie ik bedoelquote:
Ja dat deden Acda en de Munnik dus al jaren daarvoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:25 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dacht ik ook altijd, maar ze maken wel serieus mooie (theater)liedjes
Ja, en daarvoor waren er ook mensen in het theater die liedjes maakten. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat deden Acda en de Munnik dus al jaren daarvoor
Maar die hebben het ook niet uitgevonden hequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Exact ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snip en Snap waren eerderquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar die hebben het ook niet uitgevonden he
en wie zijn We?quote:
Dat dit gewoon twee neppers zijn die zichzelf heel goed vindenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor waren er ook mensen in het theater die liedjes maakten. Wat is je punt?
Wel*quote:
Ik had ze liever...quote:
Nou enquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar die hebben het ook niet uitgevonden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |