Die kende ik niet, heb hem zelf wel een keertje gemixt met een botte hardtechno plaatquote:
Luister The Loneliness Of A Tower Crane Driverquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:09 schreef Zorro het volgende:
Buiten de top2000 nog nooit iets van Elbow gehoord. Nog nooit van Elbow gehoord zelfs.
*noteertquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Luister The Loneliness Of A Tower Crane Driver
quote:
Hoi.quote:
Switching offquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Luister The Loneliness Of A Tower Crane Driver
Al besprokenquote:
quote:
Ik weet dat dit Venice.quote:
Ik merk dat mijn stream trager isquote:
Lekker dutje van 2 uur?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:12 schreef Arth_NL het volgende:
Venice!
Ooit door een vriendin meegenomen naar een concert van hen. Twee uur lang van dit soort liedjes. Ach ja.
Ik ken heel Venice nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dit er elk jaar trouw in wordt gestemd door de Venice fanclub snapt alleen @:Doedezemaar
Een soort Eagles-concert dus (daar was ik twee jaar geleden).quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:12 schreef Arth_NL het volgende:
Venice!
Ooit door een vriendin meegenomen naar een concert van hen. Twee uur lang van dit soort liedjes. Ach ja.
Ik snap nooit waarom mensen een stad naar een band noemen.quote:
Heeft zelfs op 171 gestaan zie ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:13 schreef 4-elements het volgende:
Dit staat er blijkbaar al heel lang in, maar ik ken het niet. Dat komt niet vaak voor.
Niet dat ik er heel veel aan heb gemist trouwens.
Rood van Marco B heeft ook ooit op 17 gestaan....quote:
Een grafsfeer ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:14 schreef Tussle266 het volgende:
Altijd goed voor een beetje sfeer, dat Venice.
Ik was ook verbaasd. Dacht dat dit een nieuw bandje was.quote:
Dat is wel op het randje van minderjarigquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rood van Marco B heeft ook ooit op 17 gestaan....
Zulke grafmuziek maken ze niet meer hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd. Dacht dat dit een nieuw bandje was.
Lewis Capaldi.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zulke grafmuziek maken ze niet meer hoor.
Nooit van gehoord.quote:
Zo goed vond ik Boston en Chicago dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen een stad naar een band noemen.
#vrouwenquote:
Wowquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:16 schreef Arth_NL het volgende:
Goed verhaal. Iemand de samenvatting?
Ga ik mooi even slapen zometeen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het volgende uur splijt hij twee bazenplaten doormidden. Haat me later!
Moest denken aan de Teskey Brothers waar ik tot gisteren ook nooit van had gehoord.quote:
quote:Imtheochaidh soir is siar
A dtainig ariamh
An ghealach is an ghrian
Fol lol the doh fol the day
Fol the day fol the day
Imtheochaidh an ghealach's an ghrian
An Daoine og is a chail 'na dhiadh
Fol the day fol the day
Fol the day fol the day
Imtheochaidh a dtainig ariamh
an duine og is a chail ne dhiadh
Fol the day fol the day
Die was dronken toen ze dat schreefquote:
"For the lol of the day"?quote:
Op je toetsenbord in slaap gevallen?quote:
Iemand heeft een liedje gezongen op een bruiloft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:16 schreef Arth_NL het volgende:
Goed verhaal. Iemand de samenvatting?
Yes it's a very funny dayquote:
En Hallo Venray dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zo goed vond ik Boston en Chicago dan ook weer niet.
Snap 'm niet. Nog te vroeg voor mij..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |