Daar heb ik bij de Dijk last vanquote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms is het prettig dat je van iets wel het bestaan kent, maar dat ze dan niet zijn doorgebroken.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Als wij dan mn oom tante en neef over de vloer hadden ging ik altijd at random songtitels noemen en dan moest de rest de artiest erbij raden!![]()
![]()
Dat is toch ook verliezen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als een astronaut op dreef raakt in de ruimte en voor de eeuwigheid in de leegte blijft zweven?
Een van de vaagste films die ik heb gezien.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft me niet mee uit eten te nemen
Born to be wiiiiiiihihildquote:
Ze wil gewoon niet.quote:
Maar in een serieuze noot: De vrouw vindt dat leuk. Er zijn af en toe foutjes.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms is het prettig dat je van iets wel het bestaan kent, maar dat ze dan niet zijn doorgebroken.
Je bedoelt toch niet dat nummer van Patrick Hernandez hè?quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Was dit nu niet dat ene liedje van de Village People?
Nee dit is van Patrick Hernadezquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Was dit nu niet dat ene liedje van de Village People?
Ik geef haar groot gelijk. Ik zou het ook niet gedaan hebben..quote:
Of juist winnen van de zwaartekrachtquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch ook verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Chinese rijsttafelkick, bitch.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat nummer van Patrick Hernandez hè?
quote:
Hij had groot gelijk.quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Tijdens bedrijfsfeestje met karaoke mijn baas nog een keer voor opgegeven. Hij wilde niet.
Aha, er was wel een PDF dit jaarquote:Op maandag 27 december 2021 20:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://cms-assets.nporad(...)021.pdf?v=1639653148
BORN TO BE WIIHIHIIHILDquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik geef haar groot gelijk. Ik zou het ook niet gedaan hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |