Oeh lekkerquote:
Ik hap wel: nou?quote:Op maandag 27 december 2021 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand beantwoordt mijn vragen inmiddels nog
En ik niet.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet echt popquizzen met mij hoor. Geen open deur die ik niet open krijg!
neuh, minus de relatietak danquote:Op maandag 27 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Iedereen gaat vreemd en de buurman is eigenlijk jouw opa en getrouwd met de dochter van je zwager?
Misschien moet je het over een andere boeg gooienquote:Op maandag 27 december 2021 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand beantwoordt mijn vragen inmiddels nog
De Beatlegrap is het inmiddels welbekende Paul McKaartnie. Maar ik verwacht al niet dat mensen het antwoord nog bevragen.quote:
Dat was een mooie tijd hequote:
Fool on the essnhill?quote:Op maandag 27 december 2021 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, niemand hier is de Fool on the Hill natuurlijk.
Ik dacht dat ze het gewoon een kutspel vonden en liever gingen rikken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Beatlegrap is het inmiddels welbekende Paul McKaartnie. Maar ik verwacht al niet dat mensen het antwoord nog bevragen.
Wachtquote:
Je maakt wat mee zo he!quote:
Yesquote:Op maandag 27 december 2021 17:14 schreef Isorden het volgende:
Zooooo, zijn we weer...
Vakantie tot 3 januari
wow zo simpel, ik dacht dat het wel weer iets met die drummer te maken zou hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Beatlegrap is het inmiddels welbekende Paul McKaartnie. Maar ik verwacht al niet dat mensen het antwoord nog bevragen.
Dat we dit nog mogen meemakenquote:
ICH BIN WIE DUHUUUUUUquote:Op maandag 27 december 2021 17:14 schreef Isorden het volgende:
Zooooo, zijn we weer...
Vakantie tot 3 januari
DAS MACHT ONZE LIEBE SO ANDERSSSSSquote:
Grappig, die theorie heb ik ook eens gebezigd bij mevrouw Pippen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Btw, alle liedjes gaan over drugs.Of over sex.
Love is the drug gaat over allebei
513 op zijn hoogstquote:Op maandag 27 december 2021 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die stond toch ook wel eens hoger?
Hier is de gezelligheidquote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef houdjemond het volgende:
Is TV de moeite waard om naar de bank te verhuizen of is radio meer dan zat? Ben helemaal gesloopt
Wat is Rosenberg?quote:
+ 1quote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef essnhills het volgende:
UND DARUM BRAUCH ICH DICH SO SEHHHHR![]()
![]()
![]()
Daarom ruik ik jou zo zeer jaquote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Paul de Leeuw heeft hier ooit een heerlijke maar geflopte single op gemaakt: Ik Ben Als Jij
Van die zigeuners die gitaarspelenquote:
Niet iets om trots op te zijn.quote:
ik moet binnensmond een beetje kotsenquote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Paul de Leeuw heeft hier ooit een heerlijke maar geflopte single op gemaakt: Ik Ben Als Jij
Ik word hier te oud voor.quote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef Isorden het volgende:
De snelheid zit er inmiddels wel lekker in dames en heren
Men beloofde dat te doen op een Nije Dei?quote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef essnhills het volgende:
Oh ik denk dat mijn kast wordt geleverd
Ich bin wie duquote:
Haha. Hou van deze grapquote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn overgrootmoeder heette Lucie. Komt wel dichtbij zo.
Klaar met werk?quote:Op maandag 27 december 2021 17:16 schreef Isorden het volgende:
De snelheid zit er inmiddels wel lekker in dames en heren
Als je van mensen houdt die hun huisdier voor de camera duwenquote:Op maandag 27 december 2021 17:15 schreef houdjemond het volgende:
Is TV de moeite waard om naar de bank te verhuizen of is radio meer dan zat? Ben helemaal gesloopt
idd, ik snap ook nooit waarom dezequote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima nummertje hoor, maar ze hebben zoveel betere nummers.
Die stond er vroeger nog wel eens in met You Can Never Tell of hoe dat ding ook heetquote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Gretzl het volgende:
Blokje dit <3
(maar uiteraard hoort Emmlou ook in de lijst)
Ik dacht altijd dat ie 'Bruik' zong. Wist ik veel. Vond heel dat nummer vaag in het Nederlandsquote:
We moeten nog drie uur naar koters kijken, dan worden ze langzaam uitgefaseerd voor dronken studenten.quote:Op maandag 27 december 2021 17:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Als je van mensen houdt die hun huisdier voor de camera duwen
Dit is bekendquote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, ik snap ook nooit waarom deze
Ja het is wel fascinerend hequote:Op maandag 27 december 2021 17:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We moeten nog drie uur naar koters kijken, dan worden ze langzaam uitgefaseerd voor dronken studenten.
En nog later komen de echt sneue mensen
Vanochtend vroeg zat er een te slapen aan tafel, bij Carolinequote:Op maandag 27 december 2021 17:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We moeten nog drie uur naar koters kijken, dan worden ze langzaam uitgefaseerd voor dronken studenten.
Deze zat ook ooit in een reclame, al weet ik nooit hoeveel invloed dat precies heeft.quote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, ik snap ook nooit waarom deze
Als je dat had gewild had je maar naar Let's Talk About Sex of Push It moeten luisterenquote:
Jenever can tellquote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond er vroeger nog wel eens in met You Can Never Tell of hoe dat ding ook heet
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |