SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zaterdag heb ik één glaasje opquote:Op maandag 27 december 2021 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een wijntje teveel gehad?
O, dat zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks ambtenaar bent gaat dat hopelijk wel weg.
O jeequote:Op maandag 27 december 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik één glaasje op
Daabse Debbie komt daar om het uur met een lekker kopje koffie en een koekje langs en als het nodig is met een glaasje plat bronwater en een aspirientje.quote:Op maandag 27 december 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks ambtenaar bent gaat dat hopelijk wel weg.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHH
Ben jij nu in Moldavië?quote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren werd er veel gezopen door de Moldavische vrouwtjes, hoe vaak ik wel niet nashe zdoróvje gehoord heb![]()
Die hangen nu allemaal aan de waslijn uit te lekken denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Helemaal onzeker of het dan goed gegaan isquote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo irritant als je niet gelijk een bevestiging van een bestelling in je mail krijgt
quote:Op maandag 27 december 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, ik heb collega’s er ook vaak op gewezen dat ze niet steeds ‘welke’ moeten gebruiken in plaats van ‘die’. Dan proberen ze ‘netjes’ te schrijven en krijg je dat soort onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Komt mijn nieuwe hoofdkussen wel of nietquote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal onzeker of het dan goed gegaan is
Naast de space shuttle?quote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Braaf thuis aan de keukentafel
quote:Op maandag 27 december 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb collega’s er ook vaak op gewezen dat ze niet steeds ‘welke’ moeten gebruiken in plaats van ‘die’. Dan proberen ze ‘netjes’ te schrijven en krijg je dat soort onzin
Dat zijn wel de belangrijke hoofdvragen des levensquote:Op maandag 27 december 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Komt mijn nieuwe hoofdkussen wel of niet
Die zijn alleen aardappellikeur gewend natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren werd er veel gezopen door de Moldavische vrouwtjes, hoe vaak ik wel niet nashe zdoróvje gehoord heb![]()
Die hangen nu allemaal aan de waslijn uit te lekken denk ik.
Teksten schrijven is een vakquote:Op maandag 27 december 2021 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"ma je begrijpd toch wak bedoel?"
Moldavië mis je ook niet zo gek veel aan hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Braaf thuis aan de keukentafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |