Wel een idee ja!quote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Een buideltje waar nijntje in kan slapen terwijl hij bezig is? Kan hij nijn zelf in en uithalen en de buidel kan hij om doen.
Zoiets als een heuptasje
quote:Op maandag 27 december 2021 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT: Mini mist wat pootjes
quote:Op maandag 27 december 2021 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT: Mini mist wat pootjes
iemand(je bedoelt een muis)??quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand had in een dronken bui de OP verneukt,maar die werd stilzwijgend even hersteld.
Even hulde daarvoor.![]()
Yep.quote:
hoe krijg je het ook voor elkaar om deze OP te vernaggelen vraag ik me dan afquote:
Dat valt jou dan weer op.quote:Op maandag 27 december 2021 12:45 schreef ToT het volgende:
@:Hemarookworst ziet er wel fucking scary uit in dit plaatje zeg!![]()
Wat leuk.In Fryske poes.quote:Op maandag 27 december 2021 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel?
[ afbeelding ]
Die wordt herhaaldelijk door Fruitje gepenetreerd!quote:Op maandag 27 december 2021 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie Solidas niet in het OP plaatje staan, of kijk ik er over heen?
Heel slim gedaan,goed kijken.quote:Op maandag 27 december 2021 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie Solidas niet in het OP plaatje staan, of kijk ik er over heen?
Ah ik zie het onder jouw vlaggetjequote:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ik zie het onder jouw vlaggetje
Hulde voor het stilzwijgend herstellen en daarom meld je het nog even?quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand had in een dronken bui de OP verneukt,maar die werd stilzwijgend even hersteld.
Even hulde daarvoor.![]()
Doe ik iets fout.quote:Op maandag 27 december 2021 15:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hulde voor het stilzwijgend herstellen en daarom meld je het nog even?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |