abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 april 2022 @ 18:26:40 #176
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204330879
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die melding had ik gezien ja, de optelsom heeft mij doen besluiten een melding te doen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204331656
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 18:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Die melding had ik gezien ja, de optelsom heeft mij doen besluiten een melding te doen.
Maar dan zou het eigenlijk alleen de mango zijn die niet ok is. Waarschijnlijk zijn de THT producten nog prima te consumeren.
  maandag 4 april 2022 @ 19:35:33 #178
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204331866
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 19:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Maar dan zou het eigenlijk alleen de mango zijn die niet ok is. Waarschijnlijk zijn de THT producten nog prima te consumeren.
TGTG vond het in ieder geval voldoende om het geld terug te storten.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204332116
Eén verrot ding is in principe ook voldoende. Ik had schimmelende roze koeken in mijn eerste tgtg, die hebben ze terugbetaald.

Een latere met product met THT die al een maand verlopen was, met geraspte kaas, paddenstoelen en verse kruiden erin vonden ze geen reden voor terugbetaling. Vond ik jammer, voor de ingrediënten die erin zaten vond ik een maand erover wel erg lang.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 4 april 2022 @ 20:49:22 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204333014
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 19:52 schreef Vanyel het volgende:
Eén verrot ding is in principe ook voldoende. Ik had schimmelende roze koeken in mijn eerste tgtg, die hebben ze terugbetaald.

Een latere met product met THT die al een maand verlopen was, met geraspte kaas, paddenstoelen en verse kruiden erin vonden ze geen reden voor terugbetaling. Vond ik jammer, voor de ingrediënten die erin zaten vond ik een maand erover wel erg lang.
Iets over een THT datum heen mag niet meer verkocht worden dacht ik. Ookal kun je het nog eten.

Dat roze koeken überhaupt kúnnen schimmelen vind ik wel echt schokkend in dit topic trouwens :o :o :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 4 april 2022 @ 20:51:47 #181
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_204333050
Wat een armoede :') Krijg je al meuk wat bijna over datum is voor een prikkie, ga je klagen dat het niet goed is.
pi_204333058
Ik vrat ze toch al niet.
Maar die tht vond ik ook wel vrij brutaal van de winkel. Doet me niet enthousiast bedenken dat ik daar eens lekker mijn delicatessen ga halen oid.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204333406
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 20:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Iets over een THT datum heen mag niet meer verkocht worden dacht ik. Ookal kun je het nog eten.

Dat roze koeken überhaupt kúnnen schimmelen vind ik wel echt schokkend in dit topic trouwens :o :o :o
Jawel hoor, de reden waarom veel winkels dat niet doen is omdat ze de kwaliteit van het voedsel/drinken niet meer kunnen garanderen. Maar verkopen mogen ze het wel.

TGTG gaat uiteindelijk om voedselverspilling tegen te gaan. Producten die over de THT datum zijn, kunnen vaak nog prima geconsumeerd worden en hoeven dus niet weggegooid te worden. Als hier een probleem van gemaakt wordt gaat het toch compleet zijn doel voorbij? Ik vraag me dan serieus af of het mensen daadwerkelijk gaat om het tegen gaan van voedselverspilling, of dat het gaat om cheapo spullen te scoren.

@Vanyel, een maand over de THT datum lijkt best wel een tijd. Dat ben ik met je eens :) Maar ik vraag me af wat het was, want artikelen zoals chips of zoet broodbeleg kun je makkelijk nog lang bewaren.

Edit: ik zie dat je had opgesomd wat de artikelen waren. Excuses :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sunshine1982 op 04-04-2022 21:22:34 ]
  maandag 4 april 2022 @ 21:20:58 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204333494
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 19:52 schreef Vanyel het volgende:
Eén verrot ding is in principe ook voldoende. Ik had schimmelende roze koeken in mijn eerste tgtg, die hebben ze terugbetaald.

Een latere met product met THT die al een maand verlopen was, met geraspte kaas, paddenstoelen en verse kruiden erin vonden ze geen reden voor terugbetaling. Vond ik jammer, voor de ingrediënten die erin zaten vond ik een maand erover wel erg lang.
Ik lees net dat het idd verkocht mag worden. Wat absurd :D

Maarrrrr, wel op verantwoordelijkheid van de verkoper dat het nog eetbaar is. Weet niet hoe genuked die kaas, paddestoelen en kruiden waren maar dat klinkt niet best een maand over die datum heen :X

Collega van me had vanmiddag trouwens een kilo filet americain meegekregen van TGTG, is alleenstaand _O- _O- _O-
Ik doe er niet meer aan, geen zin in dat geschraap en dingen krijgen waar ik eigenlijk helemaal niet op zit te wachten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_204333561
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik lees net dat het idd verkocht mag worden. Wat absurd :D

Maarrrrr, wel op verantwoordelijkheid van de verkoper dat het nog eetbaar is. Weet niet hoe genuked die kaas, paddestoelen en kruiden waren maar dat klinkt niet best een maand over die datum heen :X

Collega van me had vanmiddag trouwens een kilo filet americain meegekregen van TGTG, is alleenstaand _O- _O- _O-
Ik doe er niet meer aan, geen zin in dat geschraap en dingen krijgen waar ik eigenlijk helemaal niet op zit te wachten
Ik doe het om die reden ook nu wat minder. Het enige waar ik nog echt geïnteresseerd in ben is een brood box, omdat daar vrijwel zeker wat brood in zit.
  maandag 4 april 2022 @ 21:27:05 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204333578
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 18:19 schreef Myraela het volgende:
Al heel lang niet bij de Lidl geweest, en nu hebben ze hier in de buurt blijkbaar het ophaalvlak aangepast. Je kunt je pakket tussen 6 en 7 ophalen. En blijkbaar staat iedereen voor 6 uur al te verzamelen bij de servicebalie. Dan komen ze met een kar met dozen aan en gaan mensen ruzie lopen maken omdat zij toch echt eerder in de rij stonden en dus even rustig uit willen zoeken wat het beste pakket is. :')

Ik vond het 'je loopt ergens in de middag eens langs de kassa en krijgt ongezien een pakket in je handen gepropt' toch een fijnere manier.
Daar zal ik eens op letten. Mijn Lidlpakket voor morgen is gewoon weer vanaf 13.00.

2 Weken geleden stond ik voor 13.00 al op de parkeerplaats. Ik heb heel langzaam gedaan en inclusief de wachttijd bij de balie moest ik nog 4 seconden wachten voor ik kon swypen in de app :D
Spoilers!
pi_204333646
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

@:Vanyel, een maand over de THT datum lijkt best wel een tijd. Dat ben ik met je eens :) Maar ik vraag me af wat het was, want artikelen zoals chips of zoet broodbeleg kun je makkelijk nog lang bewaren.

Edit: ik zie dat je had opgesomd wat de artikelen waren. Excuses :)
Yup. Het was dus 'verse' pastasaus. Met ingrediënten die volgens het Voedingscentrum (werd door tgtg een plaatje van bijgevoegd :D) tot ong een week na tht goed zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204333687
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik lees net dat het idd verkocht mag worden. Wat absurd :D

Maarrrrr, wel op verantwoordelijkheid van de verkoper dat het nog eetbaar is. Weet niet hoe genuked die kaas, paddestoelen en kruiden waren maar dat klinkt niet best een maand over die datum heen :X

Collega van me had vanmiddag trouwens een kilo filet americain meegekregen van TGTG, is alleenstaand _O- _O- _O-
Ik doe er niet meer aan, geen zin in dat geschraap en dingen krijgen waar ik eigenlijk helemaal niet op zit te wachten
Oh ik word er juist heel vrolijk van. Maar ik doe alleen Lidl en heel af en toe de Marokkaanse bakker.
2, 3x gewone supermarkt werd ik niks enthousiast van.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204333882
Ik krijg soms bij de supermarkt zo verschrikkelijk veel dat het daar ook compleet zn doel mee voorbij schiet eigenlijk.

Ik ben eerlijk gezegd ook meer team el cheapo :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204334781
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg soms bij de supermarkt zo verschrikkelijk veel dat het daar ook compleet zn doel mee voorbij schiet eigenlijk.

Ik ben eerlijk gezegd ook meer team el cheapo :D
Kniertige Hollander ben ik ook :Y

Die daarom schaamteloos croissantjes en stokbrood met filet americain eet als lunch en tussendoor stukken luxe vlaai naar binnen schuift :Y)

Wat betreft THT/UHT: de kookroom (niet TGTG) die houdbaar was tot 13-3 en inmiddels een week of twee open is heeft ook vandaag de geur-, kijk- en smaaktest weer doorstaan. En ik leef nog *O*

Wat wellicht ook weer iets zegt over hoeveel conserveermiddelen ik dus mijn lijf in giet :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204382391


Ik ben ook begonnen aan too good to go. Flink pakket van de Turkse bakker, ik denk dat ik de rest van week op zoete broodjes, frikandelbroodjes en dat soort dingen kan leven.

En vanavond gelijk door met een pakket van de kaasboer, ik ben benieuwd.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zaterdag 9 april 2022 @ 14:12:25 #192
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_204382775
Gorillas is inmiddels ook hier gearriveerd en doet ook mee aan TGTG met brood boxen, vegan boxen en gewone boxen. De boxen scoren qua reviews ook mooi hoog en zitten allemaal boven de 4.5 (op de schaal van 1-5)
Dit was mijn gewone box (4,99) van afgelopen woensdag:



Wat mij betreft een mooie klapper en zeker de moeite nog een keer waard., tussen de maaltijden ligt namelijk ook nog entrecote en rumpsteak :9 . Totaalprijs zal wel richting de 40 euro gaan :s)
  zaterdag 9 april 2022 @ 14:15:44 #193
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_204382810

Kom nu wat ruimte in de vriezer tekort :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zaterdag 9 april 2022 @ 14:47:56 #194
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_204383039
Ik krijg zoveel groente en fruit in mijn pakketten dat ik wel moet blaken van gezondheid. :D

Gelukkig kan ik die halve kilo groenten per dag wat compenseren met wijn in het weekend. 😉
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_204383986
Ik heb net last minute een pakket kunnen ophalen van de Hema.
Zeker niet ontevreden:

2x soep (tomaten en erwten)
4x kaas- uien bollen
4x mueslibollen
Runderrookvlees
12x witte puntjes
Roggebrood
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_204384793
Ik zit op een prima streak vd traiteur. Eet al de hele week goddelijk :9~

Valt ook gewoon niet tegenop te koken zo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204384962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit op een prima streak vd traiteur. Eet al de hele week goddelijk :9~

Valt ook gewoon niet tegenop te koken zo.
Voel jij je niet bezwaard om steeds langs te gaan bij dezelfde winkel? Ik zou dat wel hebben denk ik. Niet ten nadele van jou hoor. Als jij het geen probleem vindt, lekker blijven doen en eten :9

Jij woont ook in R'dam toch? Waar zit die traiteur? :9
pi_204384983
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Voel jij je niet bezwaard om steeds langs te gaan bij dezelfde winkel? Ik zou dat wel hebben denk ik. Niet ten nadele van jou hoor. Als jij het geen probleem vindt, lekker blijven doen en eten :9
Beetje wel, maar ik stap er ook fucking snel overheen als ik me weer vol zit te stampen met veel te sjiek eten voor veel te weinig geld :D

Dit winkeltje blijft me ook enthousiast begroeten en blij vertellen over wat er in de box zit. Dus ze geven me nog geen pauper gevoel :D

De bakkers probeer ik een beetje te splitten zodat ik er 1 keer per week ben :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204385293
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit op een prima streak vd traiteur. Eet al de hele week goddelijk :9~

Valt ook gewoon niet tegenop te koken zo.
Na een mooi begin met zo’n vijf boxen waardoor je nog een kansje had, ging het hier naar één box dus kansloos en nu is de traiteur helemaal gestopt ;(

*propt laatste stuk luxe vlaai van de bakker in haar waffel*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204385359
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Beetje wel, maar ik stap er ook fucking snel overheen als ik me weer vol zit te stampen met veel te sjiek eten voor veel te weinig geld :D

Dit winkeltje blijft me ook enthousiast begroeten en blij vertellen over wat er in de box zit. Dus ze geven me nog geen pauper gevoel :D

De bakkers probeer ik een beetje te splitten zodat ik er 1 keer per week ben :@
Ik ben wel benieuwd waar die traiteur zit :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')