Dan kunnen ze de gemiddelde user hier ook DJ maken, als de lat zo laag ligt.quote:Op maandag 27 december 2021 01:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omdat schijtlollig en smakeloos.
Rick is toch nog erger hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, ik denk eigenlijk dat ik Van Inkel met afstand de vervelendste Radio 2 DJ vind.
Makkelijk, ik doe wel een uurtje coversquote:Op maandag 27 december 2021 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de gemiddelde user hier ook DJ maken, als de lat zo laag ligt.
We hebben al Radio 49 toch.quote:Op maandag 27 december 2021 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de gemiddelde user hier ook DJ maken, als de lat zo laag ligt.
quote:
Dat heb je wel snel bij Pascal.quote:
Op een vrijdag?quote:Op maandag 27 december 2021 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in Bluff geweest. Komt wel dichtbij zo.
[ afbeelding ]
ik weet wel dat ze het per uur ergens nog opnemen waar je het kan terug kijken op de radio 2 website, maar weet niet of je daar kan downloaden.quote:Op maandag 27 december 2021 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
Kan je ook nog ergens de beelden van de Top 2000 downloaden? Kon vorig jaar wel, of had iemand hier dat geregeld?
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 december 2021 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben te moe om nog veel te kunnen doen, dus ga maar aan m’n nachtrust werken.
Hopelijk in de ochtend wat fitter.
Mooiste Bløf nog even meegepakt, dat wel
Op een maandag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |