https://qmusic.nl/acties/(...)et-olympisch-stadionquote:WIN DE EERSTE TICKETS VOOR THE STREAMERS IN HET OLYMPISCH STADION
Het allereerste liveconcert van The Streamers
Live vanuit het Olympisch Stadion op 17 september
Van dinsdag 8 maart t/m zondag 13 maart
Wat begonnen is als een feestje thuis, kan nu ein-de-lijk in het echt met z'n allen plaatsvinden! The Streamers komen op 17 september samen in het Olympisch Stadion voor een onvergetelijke avond.
WIN
Van dinsdag 8 maart t/m zondag 13 maart maak jij kans op 1x 2 tickets voor het allereerste échte concert van The Streamers. Hoor jij tussen deze data de door de DJ aangekondigde track van een artiest uit The Streamers? App dan STREAMERS in een bericht in de Q-app. Kom je in de uitzending? Dan win jij tickets!
KOOP TICKETS
Lukt het je niet om tickets te winnen? No worries! Vanaf 12 maart start de kaartverkoop voor het concert via de site van The Streamers.
De Q-dj's lezen alleen de berichten die worden gestuurd in de berichtenbox. Reageer je onder dit artikel, dan wordt jouw bericht dus niet meegenomen.
Lees hier de actievoorwaarden
Oh echt?? Dat luister ik de hele dagquote:
Zagbhet. Sta nog steeds in de wachtquote:
ik sta al vanaf 8.00 uur in de wachtrij... nog steeds niks..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:41 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn erbij! Op de twaalfde verjaardag van m’n dochter, hoe leuk is dat!
Ja dat is wel heel zuur met dit systeem. Wij zaten met drie man klaar en twee van de drie kwamen er vrijwel tegelijk doorheen. Ik niet, maar dat was dus ook niet meer nodig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik sta al vanaf 8.00 uur in de wachtrij... nog steeds niks..
Ik zit met 2 laptops en een mobielquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel zuur met dit systeem. Wij zaten met drie man klaar en twee van de drie kwamen er vrijwel tegelijk doorheen. Ik niet, maar dat was dus ook niet meer nodig.
Hoop dat het nog lukt voor jullie!
Wat een ramp dit... al 3 uur online.. nog steeds niksquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:58 schreef D_A het volgende:
Vrijdag ook uitverkocht, extra show zondag.
Wij zitten ergens in vak K rij 21. Nu nog uit zien te vinden waar dat dan precies isquote:
Wij vak Lquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wij zitten ergens in vak K rij 21. Nu nog uit zien te vinden waar dat dan precies is
Volgens mij is het stadion niet zo groot, dus vast ergens bovenaan
Tuurlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |