Ik hoop het dus ff niet want dat zou betekenen dat we volgend jaar nog steeds in deze Covid kutzooi zitten.quote:Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef Vlinder het volgende:
Het was ook echt heel goed neergezet. Prachtige show hebben ze gemaakt. Ik hoop tot volgend jaar![]()
![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 23:00 schreef Vicky het volgende:
Wat een heerlijke avond!!
Superleuk om het weer met jullie samen bekeken te hebben!
Hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2022!!
quote:Op zondag 26 december 2021 23:06 schreef Papabear het volgende:
https://www.ad.nl/show/tw(...)-een-feest~af85fc87/
Yeah right, dan hebben ze wel heel hard gehold, en halverwege ook weer heen en terug naar dat plein zeker, en binnen 5 seconden omgekleed ook nog.quote:Guus Meeuwis, Nick Schilder en Emma Heesters openden de show om 20.30 uur op een kerstig ingericht plein. Daarna holden ze naar het grote podium bij de hoofdingang.
Ergens heb ik een idee dat dit een we komen nooit meer terug persconferentie is.quote:Hi
The Streamers hebben geweldig nieuws volgende week. Aan Guus, Kraan en Thomas de taak om alle bandleden te preppen voor dit belangrijke moment...
Geloof ons, dit wil je niet missen!
Kijk onze persconferentie op dinsdag 8 maart om 11.00 uur, live via The Streamers op Facebook, Instagram en YouTube.
Live concert neem ik aan. Ahoy of Ziggo Dome of misschien nog wel groter (ArenA).quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ergens heb ik een idee dat dit een we komen nooit meer terug persconferentie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |