Wie?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk geen Maan
Ik mis SMS wel..
De meidengroep Sanne, Maan & Suzanquote:
Ooh, ja Sanne is leuk. Die zal wel op Bonaire zittenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De meidengroep Sanne, Maan & Suzan
En Suzan is net terug van huwelijksreisquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef Magica het volgende:
[..]
Ooh, ja Sanne is leuk. Die zal wel op Bonaire zitten
die zitten toch in een sekte nuquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En Suzan is net terug van huwelijksreis
Dat was hier niet zo, die werkte gewoon goed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:28 schreef Vicky het volgende:
Ondertussen knalt de stream er voor de 10e keer uit...
Het zal vast niet echt live zijn en dan hebben ze de bedragen edits misschien in de verkeerde volgorde staan.quote:
Het was wel live. De stream was ruim 8 uur geleden online gegaan en je kon gewoon meegenieten van de repetities. In de repetities werd er 6 miljard opgehaald.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Het zal vast niet echt live zijn en dan hebben ze de bedragen edits misschien in de verkeerde volgorde staan.
Ik kijk iets later en de tussenstand is 1 miljoen 7 duizend nog wat.quote:
Ok dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:54 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik kijk iets later en de tussenstand is 1 miljoen 7 duizend nog wat.
Niet 1.7 miljoen.
Dan kunnen de warchild oprichters mooi met vervroegd pensioen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:46 schreef hole1988 het volgende:
In de repetities werd er 6 miljard opgehaald.
Het was gewoon live gisterenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Het zal vast niet echt live zijn en dan hebben ze de bedragen edits misschien in de verkeerde volgorde staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |