Ok, daar kan ik mee levenquote:Op zondag 26 december 2021 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook verschrikkelijk. Zouden ze uit Brabant moeten verjagen.
Maar Brabant
Ja het begon een beetje verwarrend met een intro nummer 300m verderop in het park met andere kleding aan, en 10 seconde later stonden ze hier waar ze nu staan, maar dat deel was dus niet live.quote:
Emma Heestersquote:
met zwarte bomberjas?quote:
Het enige andere blondje heeft geen megalippenquote:
Met Emma kunnen ze vast ook wel een goede meidengroep makenquote:
Ligt een beetje aan de nummers die ze zingt. Soms vind ik haar echt goed.quote:Op zondag 26 december 2021 21:36 schreef DX11 het volgende:
Vind Maan sowieso live wel echt merkbaar minder dan op opnames, klinkt een beetje niet vol genoeg ofzo.
Emma wel dan? Vind het wel meevallen.quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het enige andere blondje heeft geen megalippen
Dan is het geen SMS meer.quote:Op zondag 26 december 2021 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met Emma kunnen ze vast ook wel een goede meidengroep maken
Ze heeft vooral een hele brede mond, ze lijkt wel 10 tanden extra te hebben. Net als die Sanchez trouwensquote:Op zondag 26 december 2021 21:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Emma wel dan? Vind het wel meevallen.
Wat is SMS?quote:
Ja nou je het zegt, haar mond lijkt inderdaad breder dan gemiddeld. Maar staat haar niet echt lelijk ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heeft vooral een hele brede mond, ze lijkt wel 10 tanden extra te hebben. Net als die Sanchez trouwens
Net zo breed als de mond van Anky van Grunsvenquote:Op zondag 26 december 2021 21:40 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt, haar mond lijkt inderdaad breder dan gemiddeld. Maar staat haar niet echt lelijk ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |