Kind gekregen.quote:Op zondag 26 december 2021 20:58 schreef MaJo het volgende:
Is Simon er niet bij?
Wat is Emma goed zegZe zingt zelfs Maan eruit
Ah ok! Dat is wel een legitieme redenquote:
Simon zijn vrouw is pas bevallen.quote:Op zondag 26 december 2021 20:58 schreef MaJo het volgende:
Is Simon er niet bij?
Ga je daar beter van zingen ?quote:
Oh dacht dat ik wel ergens Davina had zien staan, maar misschien toch niet..quote:Op zondag 26 december 2021 20:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zij zou zowiezo toch niet meedoen??
Da's niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 26 december 2021 20:58 schreef MaJo het volgende:
Is Simon er niet bij?
Ik vind Maan een hele goede zangeres, die zingt met gemak driekwart van de mannen op het podium eruitquote:
Staat ook NIET op de kaart.quote:
Dat stond ie nooit gok ik zo, als barman zijndequote:
Maan is wel de enige waar je nog iets van hoort na de Voice.quote:Op zondag 26 december 2021 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind Maan een hele goede zangeres, die zingt met gemak driekwart van de mannen op het podium eruitMaar de vrouwen zijn kwalitatief sowieso erg goed!
O'gene was toch ook de voice?quote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maan is wel de enige waar je nog iets van hoort na de Voice.
Hou vol hou vast van de Dijkquote:
Heeft ook pas 1 hit "dat heb jij gedaan"quote:Op zondag 26 december 2021 21:05 schreef DX11 het volgende:
Maar dat meisje van The Ring heet blijkbaar Meau, nooit van gehoord.
Niet voorlopig.quote:Op zondag 26 december 2021 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft ook pas 1 hit "dat heb jij gedaan"
Mooi nummer, maar ben benieuwd hoe ze in deze setting past
Heb anders Emma's kersthit (als de eerste sneeuw valt) ook al een paar keer op de radio gehoord de laatste dagen.quote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maan is wel de enige waar je nog iets van hoort na de Voice.
Thanks! Ik ken het nietquote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op zondag 26 december 2021 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft ook pas 1 hit "dat heb jij gedaan"
Mooi nummer, maar ben benieuwd hoe ze in deze setting past
De jas van Guus is duidelijk niet oversizedquote:Op zondag 26 december 2021 21:15 schreef MaJo het volgende:
Zit er een stylist achter deze kleding? Allemaal oversized jassen met letters en felle kleuren.
Met uitzondering van een paar danquote:Op zondag 26 december 2021 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
De jas van Guus is duidelijk niet oversized
Dat irriteert me aan haarquote:
Was toevallig net de jas van kraantje pappie aan het opzoeken. Die vond ik wel aardig.quote:Op zondag 26 december 2021 21:15 schreef MaJo het volgende:
Zit er een stylist achter deze kleding? Allemaal oversized jassen met letters en felle kleuren.
Oefquote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was toevallig net de jas van kraantje pappie aan het opzoeken. Die vond ik wel aardig.
2300 euro. Laat maar
En de schoenen 1190
Ik hou wel van Suzanquote:
Wowwquote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was toevallig net de jas van kraantje pappie aan het opzoeken. Die vond ik wel aardig.
2300 euro. Laat maar
En de schoenen 1190
En die letter kleding die Emma aan heeft? Vind het er niet uit zien maar zal vast ook wel belachelijk duur zijn. Haar intro kleding was veel leuker.quote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2300 euro. Laat maar
En de schoenen 1190
Wowquote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2300 euro. Laat maar
En de schoenen 1190
Ik vind het ook niks maar zo allemaal bij elkaar is het best wel vrolijkquote:Op zondag 26 december 2021 21:20 schreef DX11 het volgende:
[..]
En die letter kleding die Emma aan heeft? Vind het er niet uit zien maar zal vast ook wel belachelijk duur zijn. Haar intro kleding was veel leuker.
Daar kan ik niks van maken. Bij kraan was het makkelijk. Op de Gucci site kijken naar de north face collectiequote:Op zondag 26 december 2021 21:20 schreef DX11 het volgende:
[..]
En die letter kleding die Emma aan heeft? Vind het er niet uit zien maar zal vast ook wel belachelijk duur zijn. Haar intro kleding was veel leuker.
quote:Op zondag 26 december 2021 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2300 euro. Laat maar
En de schoenen 1190
op zijn jas staat: the north face Gucciquote:Op zondag 26 december 2021 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
WowWelk merk?
Waarom zei Freek Brainpower
Dat van Emma is van Dolce en Gabbanaquote:Op zondag 26 december 2021 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar kan ik niks van maken. Bij kraan was het makkelijk. Op de Gucci site kijken naar de north face collectie
Ze heeft wel een prima kont in die broek..quote:Op zondag 26 december 2021 21:20 schreef DX11 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |