Staat nogal groot Dolce & Gabana op. In ieder geval wel een goedkopere collectie van ze, anders stond er geen groot merk opquote:Op zondag 26 december 2021 21:20 schreef DX11 het volgende:
[..]
En die letter kleding die Emma aan heeft? Vind het er niet uit zien maar zal vast ook wel belachelijk duur zijn. Haar intro kleding was veel leuker.
daar zullen the streamers ook last van hebben denk ikquote:Op zondag 26 december 2021 21:25 schreef scrub_nurse het volgende:
ach wat is het stil tussen de nummers door he, dan mis je echt het publiek
Alsnog denk ik dat die duurder is dan wat de gemiddelde fokker draagtquote:Op zondag 26 december 2021 21:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Staat nogal groot Dolce & Gabana op. In ieder geval wel een goedkopere collectie van ze, anders stond er geen groot merk op
quote:
Heyquote:
Sorry. Guus Meeuwisquote:
Dan gaat het zo vast wel weer losquote:Op zondag 26 december 2021 21:30 schreef gianni61 het volgende:
Ja, echt een mooi nummer, maar nogal een domper op de sfeer
Ja die vind ik ook verschrikkelijk. Zouden ze uit Brabant moeten verjagen.quote:
Ok, daar kan ik mee levenquote:Op zondag 26 december 2021 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook verschrikkelijk. Zouden ze uit Brabant moeten verjagen.
Maar Brabant
Ja het begon een beetje verwarrend met een intro nummer 300m verderop in het park met andere kleding aan, en 10 seconde later stonden ze hier waar ze nu staan, maar dat deel was dus niet live.quote:
Emma Heestersquote:
met zwarte bomberjas?quote:
Het enige andere blondje heeft geen megalippenquote:
Met Emma kunnen ze vast ook wel een goede meidengroep makenquote:
Ligt een beetje aan de nummers die ze zingt. Soms vind ik haar echt goed.quote:Op zondag 26 december 2021 21:36 schreef DX11 het volgende:
Vind Maan sowieso live wel echt merkbaar minder dan op opnames, klinkt een beetje niet vol genoeg ofzo.
Emma wel dan? Vind het wel meevallen.quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het enige andere blondje heeft geen megalippen
Dan is het geen SMS meer.quote:Op zondag 26 december 2021 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met Emma kunnen ze vast ook wel een goede meidengroep maken
Ze heeft vooral een hele brede mond, ze lijkt wel 10 tanden extra te hebben. Net als die Sanchez trouwensquote:Op zondag 26 december 2021 21:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Emma wel dan? Vind het wel meevallen.
Wat is SMS?quote:
Ja nou je het zegt, haar mond lijkt inderdaad breder dan gemiddeld. Maar staat haar niet echt lelijk ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heeft vooral een hele brede mond, ze lijkt wel 10 tanden extra te hebben. Net als die Sanchez trouwens
Net zo breed als de mond van Anky van Grunsvenquote:Op zondag 26 december 2021 21:40 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt, haar mond lijkt inderdaad breder dan gemiddeld. Maar staat haar niet echt lelijk ofzo.
Echt? Het was het eerste wat ik dacht toen ik haar zag.quote:Op zondag 26 december 2021 21:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Emma wel dan? Vind het wel meevallen.
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Net zo breed als de mond van Anky van Grunsven
Alleen zou hij het niet redden neequote:Op zondag 26 december 2021 21:44 schreef Magica het volgende:
Freek is echt helemaal niks zonder Suzan
Flemmingquote:Op zondag 26 december 2021 21:49 schreef DX11 het volgende:
Wie is dat 15 jarige jochie met die witte jas eigenlijk?
Hi Cinquote:
Zoontje van Guus ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 21:49 schreef DX11 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 21:49 schreef DX11 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 20:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
#waarisdavina
Flemming kan je kennen van
Ah ja dat nummer ken ik wel ja. En hij is 25, wat een jonge kop.quote:
Ik denk wel meerdere. Wat zingt zij gemakkelijk zeg.quote:
Ik ben al 2 jaar verliefd. Ehm. Ik bedoel ze zingt goed.quote:
Ik na Beste Zangersquote:
Beste zangers is eigenlijk ook wel de reden dat ik fan ben geworden van Suzan en Freek en van Maan.quote:
Ik vind S&F niet zo.quote:Op zondag 26 december 2021 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beste zangers is eigenlijk ook wel de reden dat ik fan ben geworden van Suzan en Freek en van Maan.
En een beetje van Diggy dex
Ook van beste zangers.quote:Op zondag 26 december 2021 21:54 schreef scrub_nurse het volgende:
waar moet ik die Sanchez van kennen? Emma deed het ook super bij the masked singer
Ik vind vooral Freek niet zoquote:
Hebben al deze mensen ook meegedaan aan de Beste Zangers dan?quote:Op zondag 26 december 2021 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beste zangers is eigenlijk ook wel de reden dat ik fan ben geworden van Suzan en Freek en van Maan.
En een beetje van Diggy dex
De muziek is prima maar de "SSSeg me" van Suzan kan ik me echt aan irriteren. Kan aan mij liggen natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Flappie![]()
Gisteren nog een 20 jarige GOED naar dat nummer laten luisteren. Ze had het laatste couplet nog nooit echt geregistreerd. Shock horror![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |