SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ze zijn zoveel beter als je ze nog even in de oven miktquote:Op zondag 26 december 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, en warm worden ze van de ragout wel. En qua structurele integriteit wordt het toch é'n bak bruine dwep dusjah
ja ik snap wat je bedoelt hoorquote:
Lijkt me dat dat gewoon op de verpakking staat?quote:Op zondag 26 december 2021 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze zijn zoveel beter als je ze nog even in de oven mikt
[..]
ja ik snap wat je bedoelt hoor
zoveel mensen die niet weten dat je die dingen eerst nog ff op moet piepen
klopt, maar die zijn ook overduidelijk niet gaarquote:Op zondag 26 december 2021 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat gewoon op de verpakking staat?Ik bedoel een afbakstokbrood zou je in principe ook zo op kunnen eten maar is niet helemaal hoe het bedoelt is.
Gaat er nog iets leuks door dan?quote:Op zondag 26 december 2021 14:31 schreef Karzai het volgende:
ik heb het gister gevierd, vandaag gewoon alleen thuis en voetballen kijken
in engeland welquote:Op zondag 26 december 2021 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat er nog iets leuks door dan?
Ik zag net het veld daarquote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
in engeland wel
Kijk nu de Brugse derby
Die zenden veel films uit rond de kerstdagen, maar ik heb de meeste al een keer gezienquote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
BBC heeft rond de feestdagen altijd van die klassieke films. Ook wel leuk om af en toe te kijken.
Mis London sowieso
Ja, vroeger kochten ze nog wel eens wat goed series of films in. Tegenwoordig een stuk minder.quote:Op zondag 26 december 2021 14:42 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag slag om de schelde gekeken op de npo, uitzonderlijk dat die eens een goede film laten zien
Mwa, heb wel eens mee gefeest toen ze kampioen werden, dat is het welquote:Op zondag 26 december 2021 14:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja jij woont daar, is dat jouw cluppie?
Die moet ik nog eens zien.quote:Op zondag 26 december 2021 14:42 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag slag om de schelde gekeken op de npo, uitzonderlijk dat die eens een goede film laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |