Oke tong of Tong80quote:
Positief nieuwsquote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
Maar ik ben negatief. Fijn om mijn ouders en zussen weer te zien vandaag!
IC what you did there.quote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is positief getest op niet in angst te leven
Of je "denkt" dat C voor Corona staat en niet voor controle.quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Een extra rood streepje is makkelijk te photoshoppen.
OMK > OMTquote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
OscarMopperkont kent het verschil niet tussen de zorg niet onnodig willen belasten en bang zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is een feit. En tevens een tegel(tje).quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Zorro het volgende:
Die Nederlandstalige meuk in de tijd van Frank Boeijen, Goede Doel, Toontje Lager ed was toch een heel stuk beter dan de ellende die tegenwoordig.voor Nederlandstalig moet doorgaan.
is dit Nederlands dan?quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Zorro het volgende:
Die Nederlandstalige meuk in de tijd van Frank Boeijen, Goede Doel, Toontje Lager ed was toch een heel stuk beter dan de ellende die tegenwoordig.voor Nederlandstalig moet doorgaan.
Mwah, ik vind dit gebrabbel ook weinig aan.quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |