abonnement Unibet Coolblue
pi_203463084
Vader en zoon Boissevain zijn de slechtste deelnemers ooit.

quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stom om de deur open te doen. :N
In het "echt" hadden ze hem uit de sponning getrapt.
pi_203463765
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Vader en zoon Boissevain zijn de slechtste deelnemers ooit.
[..]
In het "echt" hadden ze hem uit de sponning getrapt.
Of geroepen 'Politie! Doe open!'
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203464375
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 11:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij hoeven ze niet letterlijk mee te luisteren met elk gesprek, maar kun je middels software verdachte of ongebruikelijke activiteiten traceren. Dat gebeurde in feite ook doordat een getapte telefoon werd gebeld door een onbekende.
Daar sloeg het hunterteam op aan.
Dat tappen is toch sowieso niet echt tappen zoals politie het doet. Is namelijk niet toegestaan ivm privacy als het niet over verdachten van zwaardere misdrijven gaat. En als ze vooraf toestemming vragen ervoor is het effect weg.
pi_203469303
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:47 schreef StephanL het volgende:
Tim Coronel :D _O_

Die komt even in zijn Wctr auto :P
Je kunt aan slechtere personen gekoppeld worden. Tim (en Tom) lijken me namelijk wel gasten die wat verder gaan in hulp. Ik zou die twee ook wel als deelnemers willen zien.
pi_203469365
Eerste keer dat ik de VIPS serie kijk, ik ben nog niet echt enthousiast.
pi_203473360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:42 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je ziet dat het bij gesprekken vanaf een onbekend nummer feitelijk alleen gaat om gesprekken waarbij de voortvluchtigen een telefoon lenen van iemand, om daarmee een bekende te bellen. Bij die gesprekken is dus altijd de cameraman aanwezig, die kan zorgen dat zo'n gesprek 'afgeluisterd' wordt.

Let maar eens op, je ziet in het programma nooit iets over getapte gesprekken waar geen mensen van het programma bij aanwezig waren, terwijl dat ook interessante info op zou kunnen leveren.

Of er nog iets gaat gebeuren met info die op die oude laptops en telefoons gevonden is vraag ik me ook sterk af. Ik denk dat ze die niet eens bekeken zullen hebben, maar dat het in beslag nemen wel leuk staat op tv. Los van de vraag of je er überhaupt in komt zonder codes. Maar goed, misschien zien we daar nog iets van terug in volgende afleveringen.
Jij bent duidelijk een nieuwe kijker. In voorgaande seizoen zijn regelmatig gesprekken te horen van ontvanger en zender, ook als er geen cameraman bij was. Misschien is het tegenwoordig veranderd maar in eerdere seizoenen geloof ik dat deelnemers akkoord moesten gaan met zo’n applicatie op je mobiel waarmee je gesprekken kunt opnemen. Al vond ik eerdere seizoenen sowieso heftiger, daar braken ze ook in op je socials en begonnen ze berichten te plaatsen uit de voortvluchtigen hun naam op die socials, om maar meer tips te krijgen.

Betreft die ingenomen laptops, die breken ze helemaal open hoor, ook dat is in eerdere seizoenen vaak te zien geweest, daaruit haalden ze vaak wachtwoorden van emailadressen en andere inloggegevens.
pi_203473481
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef Selmar het volgende:

[..]
Was een combinatie van dingen, allereerst omdat we er uren achter zaten hadden we ze toch nooit bij iemand thuis kunnen vinden, dus dan kun je beter gaan zoeken waar dat wel kan, ten tweede neem ik de rijrichting mee, meestal lopen mensen namelijk niet terug over de weg die ze al gereden hebben, en tenslotte was dit hotel maar één van de drie locaties die in aanwees, en was mijn ‘magie’ dus niet meer dan goed monteren 😃
En dát vind ik nou zo jammer! Ik snap dat je moet knippen in een aflevering, maar juist het laten zien van dingen die niet goed gaan/zijn zoals andere locaties doorzoeken door HQ dan alleen meteen de juiste, zorgt dat kijkers (en dan vooral de mainstream kijkers die het knippen in een uitzending niet altijd goed begrijpen) blijven kijken en het ook in zn algemeenheid veel vermakelijker wordt om te blijven kijken.

Ik vond het in de laatste aflevering ook behoorlijk irritant dat jullie (en vooral in dit geval jij natuurlijk) op magische wijze meteen het juiste adres raden, terwijl er 1000 adressen in dat dorp zijn. Jullie hadden ook heel logisch eerst buurtonderzoek kunnen doen en alle camera beelden kunnen checken als die er waren, van het punt waar ze het laatst gegeten hadden in dat dorp. In plaats daarvan zonder buurtonderzoek wordt er vanuit HQ meteen geroepen: dát is de waarschijnlijke locatie.
Veel kijkers zullen daarop afhaken ben ik bang.
pi_203474045
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 09:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste keer dat ik de VIPS serie kijk, ik ben nog niet echt enthousiast.
Komt wel heel erg geënsceneerd over allemaal :P
Voice-over is ook echt verschrikkelijk, haalt alle spanning uit het programma :X
Slaat echt alle spontaniteit dood.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tyranoesauroes op 02-02-2022 16:12:29 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_203474296
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:08 schreef Eagles89 het volgende:
Jij bent duidelijk een nieuwe kijker. In voorgaande seizoen zijn regelmatig gesprekken te horen van ontvanger en zender, ook als er geen cameraman bij was. Misschien is het tegenwoordig veranderd maar in eerdere seizoenen geloof ik dat deelnemers akkoord moesten gaan met zo’n applicatie op je mobiel waarmee je gesprekken kunt opnemen. Al vond ik eerdere seizoenen sowieso heftiger, daar braken ze ook in op je socials en begonnen ze berichten te plaatsen uit de voortvluchtigen hun naam op die socials, om maar meer tips te krijgen.
Ja, heb ik gezien, maar we hadden het over de telefoons die voortvluchtigen lenen van onbekenden - daar zit zo'n app natuurlijk niet op. Er wordt net gedaan alsof de telefoons van al hun naaste familie getapt wordt, maar dat is echt onzin. Je ziet bijvoorbeeld ook nooit dat een gesprek tussen de zus en de vader van een voortvluchtige is getapt, terwijl die (als je het programma moet geloven) beiden getapt zouden worden en in zulke gesprekken ook hele interessante dingen gezegd kunnen worden.

quote:
Betreft die ingenomen laptops, die breken ze helemaal open hoor, ook dat is in eerdere seizoenen vaak te zien geweest, daaruit haalden ze vaak wachtwoorden van emailadressen en andere inloggegevens.
Ligt een beetje aan het merk en type, maar daar kunnen ze tegenwoordig vaak niks mee. Er zijn hele juridische discussies gaande over de vraag of een verdachte / getuige gedwongen kan worden om codes af te staan, of mee moet werken om d.m.v. biometrie z'n telefoon te ontgrendelen. De politie krijgt het niet, of alleen met heel veel inspanning voor elkaar om zelf voorbij die beveiliging te komen.
pi_203474594
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:16 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik vond het in de laatste aflevering ook behoorlijk irritant dat jullie (en vooral in dit geval jij natuurlijk) op magische wijze meteen het juiste adres raden, terwijl er 1000 adressen in dat dorp zijn. Jullie hadden ook heel logisch eerst buurtonderzoek kunnen doen en alle camera beelden kunnen checken als die er waren, van het punt waar ze het laatst gegeten hadden in dat dorp. In plaats daarvan zonder buurtonderzoek wordt er vanuit HQ meteen geroepen: dát is de waarschijnlijke locatie.
Veel kijkers zullen daarop afhaken ben ik bang.
Als je het hebt over die straat in Noord, die lag gewoon toevallig in het midden van de ‘driehoek’, dus die geef ik door aan aanrijlocatie. Volgens mij heb ik die nooit benoemd als meest-waarschijnlijk.

Als je het hebt over de Prinsengracht, dan hadden we die gewoon gededuceerd uit alle camera’s waar ze niet langs zijn gekomen. Ze moesten wel op de Prinsengracht zijn geëindigd.

En ik hoop stiekem dat we volgende aflevering nog wel even mijn analyse werk rond dat hotel in Otterlo laten zien; want ik heb liever dat mensen die dat ik het met analyse werk doe dan magisch verzin.
pi_203474611
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ligt een beetje aan het merk en type, maar daar kunnen ze tegenwoordig vaak niks mee. Er zijn hele juridische discussies gaande over de vraag of een verdachte / getuige gedwongen kan worden om codes af te staan, of mee moet werken om d.m.v. biometrie z'n telefoon te ontgrendelen. De politie krijgt het niet, of alleen met heel veel inspanning voor elkaar om zelf voorbij die beveiliging te komen.
Nou, het hangt vooral er vanaf of er speciale encryptie op zit (zoals bitlocker); zit die er niet op dan is het een eitje om de data er af te trekken.
pi_203475665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:34 schreef Selmar het volgende:

[..]
Als je het hebt over die straat in Noord, die lag gewoon toevallig in het midden van de ‘driehoek’, dus die geef ik door aan aanrijlocatie. Volgens mij heb ik die nooit benoemd als meest-waarschijnlijk.

Als je het hebt over de Prinsengracht, dan hadden we die gewoon gededuceerd uit alle camera’s waar ze niet langs zijn gekomen. Ze moesten wel op de Prinsengracht zijn geëindigd.

En ik hoop stiekem dat we volgende aflevering nog wel even mijn analyse werk rond dat hotel in Otterlo laten zien; want ik heb liever dat mensen die dat ik het met analyse werk doe dan magisch verzin.
Ik bedoelde eigenlijk het laatste, dat hotel in Otterlo. Misschien iets te voorbarig van mij en laten ze een stuk meer zien in de komende aflevering, hóe jij zo snel op de locatie kwam van dat hotel, want wat ze nu lieten zien was echt teleurstellend en irritant vond ik het zelfs, want je hebt als kijker toch een beetje de sympathie voor de vluchtenden, en als ze dan in een dorp van zo’n 1000 huizen, meteen op de locatie zitten waarvan jullie denken dat ze zitten, zonder buurtonderzoek etc, is dat voor heel veel kijkers nét iets te veel van het goede :)
Overigens heb ik alle vertrouwen in HQ en in jou als expert, maar dit lieten ze wel heel knullig zien in de montage. Het was nu letterlijk: “Ze hebben in Otterlo daar en daar gegeten en dan moeten ze wel in dat hotel zitten want dat is het dichtste bij”. De logica werd totaal niet verteld in de uitzending, alleen jou gezicht als een soort Eureka moment.
Maar misschien komt dat nog natuurlijk, maar ik ben bang van niet, want als ik het goed onthouden heb werden de Hunter teams al richting dat hotel gestuurd in de laatste seconden van de aflevering.
Verder vind ik het nog steeds het leukste programma op TV, alleen dit soort extreme toevalligheden storen wel een beetje:)
pi_203475820
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:48 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik bedoelde eigenlijk het laatste, dat hotel in Otterlo. Misschien iets te voorbarig van mij en laten ze een stuk meer zien in de komende aflevering, hóe jij zo snel op de locatie kwam van dat hotel, want wat ze nu lieten zien was echt teleurstellend en irritant vond ik het zelfs, want je hebt als kijker toch een beetje de sympathie voor de vluchtenden, en als ze dan in een dorp van zo’n 1000 huizen, meteen op de locatie zitten waarvan jullie denken dat ze zitten, zonder buurtonderzoek etc, is dat voor heel veel kijkers nét iets te veel van het goede :)
Overigens heb ik alle vertrouwen in HQ en in jou als expert, maar dit lieten ze wel heel knullig zien in de montage. Het was nu letterlijk: “Ze hebben in Otterlo daar en daar gegeten en dan moeten ze wel in dat hotel zitten want dat is het dichtste bij”. De logica werd totaal niet verteld in de uitzending, alleen jou gezicht als een soort Eureka moment.
Maar misschien komt dat nog natuurlijk, maar ik ben bang van niet, want als ik het goed onthouden heb werden de Hunter teams al richting dat hotel gestuurd in de laatste seconden van de aflevering.
Verder vind ik het nog steeds het leukste programma op TV, alleen dit soort extreme toevalligheden storen wel een beetje:)
Wij vinden het soms ook irritant dat onze weg naar de conclusie sneuvelt in de montage. En in sommige gevallen is het daadwerkelijk ook gewoon een goede gok; maar dan zie je al onze verkeerde gokken ook niet en lijkt het alsnog magisch…
pi_203476454
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:06 schreef Selmar het volgende:

[..]
Wij vinden het soms ook irritant dat onze weg naar de conclusie sneuvelt in de montage. En in sommige gevallen is het daadwerkelijk ook gewoon een goede gok; maar dan zie je al onze verkeerde gokken ook niet en lijkt het alsnog magisch…
Dank voor je uitleg, daardoor begin ik het programma nog wat beter te begrijpen, helaas zullen de meeste kijkers niet die uitleg hebben, en zeker niet op dit forum zitten en daardoor is het echt de moeite, en misschien wel cruciaal, om het programma nog verder te laten groeien en ontwikkelen, dat ze in de montage meer rekening houden met alle pogingen van HQ die níet juist zijn, of zelfs acties die mislukken.
Want zulke momenten zoals genoemd zijn koren op de molen van de sceptici en waardoor kijkers kunnen afhaken :)
pi_203476477
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:06 schreef Selmar het volgende:

[..]
Wij vinden het soms ook irritant dat onze weg naar de conclusie sneuvelt in de montage. En in sommige gevallen is het daadwerkelijk ook gewoon een goede gok; maar dan zie je al onze verkeerde gokken ook niet en lijkt het alsnog magisch…
Zou wel mooi zijn als er weer een keer beeld komt van een hunterteam dat voor jan met de korte lul aan de verkeerde kant van het land staat.
A mind with a heart of it's own
pi_203478862
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:56 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Zou wel mooi zijn als er weer een keer beeld komt van een hunterteam dat voor jan met de korte lul aan de verkeerde kant van het land staat.
We zijn vorig jaar volkomen kansloos en voor Jan met de korte achternaam naar Groningen gereden …

[ Bericht 0% gewijzigd door Selmar op 02-02-2022 21:16:04 (…) ]
pi_203488319
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:56 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Zou wel mooi zijn als er weer een keer beeld komt van een hunterteam dat voor jan met de korte lul aan de verkeerde kant van het land staat.
Ik hoop dat in de volgende aflevering de hunters naar de woonplaats van kok Hugo Kennis rijden (ten noorden van Amsterdam), terwijl de ontmoeting gepland staat in Deventer.
pi_203488385
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ik hoop dat in de volgende aflevering de hunters naar de woonplaats van kok Hugo Kennis rijden (ten noorden van Amsterdam), terwijl de ontmoeting gepland staat in Deventer.
Dat zit er wel in ja, aangezien hij op de radar staat bij hunters en de vluchters het al hadden over Deventer.
pi_203489313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ik hoop dat in de volgende aflevering de hunters naar de woonplaats van kok Hugo Kennis rijden (ten noorden van Amsterdam), terwijl de ontmoeting gepland staat in Deventer.
Dan is het wel te hopen dat Hugo die informatie al op één of andere manier uit zijn woning naar Deventer heeft gekregen en niet dat een huisgenoot de hunters binnenlaat en die vervolgens doodleuk de envelop (of wat het ook is) met informatie kunnen meepakken.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_203489429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ik hoop dat in de volgende aflevering de hunters naar de woonplaats van kok Hugo Kennis rijden (ten noorden van Amsterdam), terwijl de ontmoeting gepland staat in Deventer.
Ik meende toch meegekregen te hebben dat er een hunterteam naar Zaanstad (?) gestuurd werd. Wel toevallig dat Kennis zich in Deventer bevindt, omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203489617
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Jester65 het volgende:

[..]
Ik meende toch meegekregen te hebben dat er een hunterteam naar Zaanstad (?) gestuurd werd. Wel toevallig dat Kennis zich in Deventer bevindt, omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja misschien gaan de hunters eerst naar de woonplaats van Kennis, maar krijgen ze even later info die richting Deventer wijst. We zullen zien, we moeten Selmar niet onderschatten. :+
pi_203506329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:37 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Nou ja misschien gaan de hunters eerst naar de woonplaats van Kennis, maar krijgen ze even later info die richting Deventer wijst. We zullen zien, we moeten Selmar niet onderschatten. :+
Er gaat al een team richting dat hotel wat vlakbij Deventer is en waar ze slapen…ben bang dat de kandidaten nooit bij Hugo gaan aankomen eerlijk gezegd. Hierboven staat een hele discussie hoe Selmar op die bijna magische gok kwam dat er precies naar dat hotel een team wordt gestuurd overigens:)

[ Bericht 10% gewijzigd door Eagles89 op 04-02-2022 18:42:47 ]
  maandag 7 februari 2022 @ 20:33:38 #223
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_203559961
Eindelijk een stel helpers die hun gezicht in de plooi kunnen houden...
  maandag 7 februari 2022 @ 20:47:42 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203560203
Ik ben eindelijk thuis. Ik kijk nu ook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_203560244
Ohh telefoon gehackt en daar staat hele lijst adressen in. Ook meteen Corenel dus.
  maandag 7 februari 2022 @ 20:54:42 #226
2651 svann
night-hawk
pi_203560305
Trianguleren.
Fraai woord.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_203560407
Lag je te slapen?
Ja
Dacht ik al


Stereotype bevestigd.
pi_203560423
Ah de geheime info in de rugzak was door niemand gevonden. Ook niet bij gepakte koppel dus.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:09:08 #229
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203560541
Mensen in dat restaurant keken wel verbaasd :D
pi_203560757
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef JJ76 het volgende:
Ah de geheime info in de rugzak was door niemand gevonden. Ook niet bij gepakte koppel dus.
Ja, vreemd.
Misschien door de cameraman geplaatst?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:26:03 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203560814
Spannende aflevering, ik heb het idee dat alle teams momenteel wel veilig zitten *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 7 februari 2022 @ 21:28:34 #232
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_203560839
Hugo deed het wel prima in dat verhoor in plaats van meteen alles open en bloot over tafel te gooien _O_
  maandag 7 februari 2022 @ 21:32:07 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203560871
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, vreemd.
Misschien door de cameraman geplaatst?
Hoogstwaarschijnlijk party op het dakterras aan het begin, gaven Tatum en Mingus aan.
Toen hebben ze hun rugzakken tijdelijk niet in het zicht gehad…
pi_203560950
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hoogstwaarschijnlijk party op het dakterras aan het begin, gaven Tatum en Mingus aan.
Toen hebben ze hun rugzakken tijdelijk niet in het zicht gehad…
Maar dat verklaart niet waarom de Hunters die niet hebben gevonden bij het eerste team.
Of dat is niet in d uitzending gekomen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:42:45 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203561056
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat verklaart niet waarom de Hunters die niet hebben gevonden bij het eerste team.
Of dat is niet in d uitzending gekomen...
Misschien een domme fout? Doosje wel gevonden maar er niet in gekeken?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 7 februari 2022 @ 21:44:03 #236
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203561084
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat verklaart niet waarom de Hunters die niet hebben gevonden bij het eerste team.
Of dat is niet in d uitzending gekomen...
Misschien viel het luciferdoosje niet op/is het niet geopend door de hunters?
Wellicht weet @Selmar dat…
pi_203561154
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Misschien viel het luciferdoosje niet op/is het niet geopend door de hunters?
Wellicht weet @:Selmar dat…
of wellicht zat het er nog niet in 😃
  maandag 7 februari 2022 @ 21:49:04 #238
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203561178
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:

[..]
of wellicht zat het er nog niet in 😃
Dat kan ook, maar dan klopt het verhaal van Tatum en Mingus niet.
Dan is de vraag wie/hoe/wanneer het luciferdoosje wel in de tas heeft gedaan…
pi_203561205
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat kan ook, maar dan klopt het verhaal van Tatum en Mingus niet…
Die weten toch niet wannee dat lucifersdoosje in hun tas is gestopt?
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:50:18 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203561206
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat kan ook, maar dan klopt het verhaal van Tatum en Mingus niet…
Het een spreekt het ander niet tegen ;) Zij zeggen alleen dat hun tassen onbeheerd waren tijdens de start. De cameraman zou het er ook in gestopt kunnen hebben :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203561207
Tatum en broer hebben veel geluk gehad zeg.
pi_203561245
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:47 schreef Selmar het volgende:

[..]
of wellicht zat het er nog niet in 😃
Ja, zoiets dacht ik ook aan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:51:39 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203561246
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:50 schreef Selmar het volgende:

[..]
Die weten toch niet wannee dat lucifersdoosje in hun tas is gestopt?
Dit inderdaad :Y

Kun je nog antwoord geven waarom jij zo specifiek op die lodge in Otterloo zat terwijl er daar meerdere hotels in de buurt zijn? Dat kwam een beetje gescript over.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203561370
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:51 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dit inderdaad :Y

Kun je nog antwoord geven waarom jij zo specifiek op die lodge in Otterloo zat terwijl er daar meerdere hotels in de buurt zijn? Dat kwam een beetje gescript over.
Staat hier boven ergens, maar is combinatie van rijroute, zoeken waar je wat kunt vinden en montage. Verder zag je aan onze reactie dat we het helemaal niet zeker wisten en gewoon echt een goede gok van mij was
pi_203561491
Eindelijk eens een fijne aflevering waarbij alle teams het goed spelen, ook Tatum en Mingus waren scherp om Hugo niet persoonlijk te ontmoeten.

Ook fijn dat de helpers eindelijk eens hun mond houden, vooral Hugo _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 22:16:41 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203561657
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:58 schreef Selmar het volgende:

[..]
Staat hier boven ergens, maar is combinatie van rijroute, zoeken waar je wat kunt vinden en montage. Verder zag je aan onze reactie dat we het helemaal niet zeker wisten en gewoon echt een goede gok van mij was
Ja montage doet ook veel. Net als dat Tim Coronel genoemd wordt in die contactenlijst, dat is natuurlijk eruit geknipt tussen tig andere namen. Maar dat maakt het voor de kijker natuurlijk wel spannender :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203561692
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat verklaart niet waarom de Hunters die niet hebben gevonden bij het eerste team.
Of dat is niet in d uitzending gekomen...
Ik gok dat dat doosje volgende week alsnog boven water komt, de Hunters moeten natuurlijk wel het extractiepunt vinden :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203561706
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:16 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ja montage doet ook veel. Net als dat Tim Coronel genoemd wordt in die contactenlijst, dat is natuurlijk eruit geknipt tussen tig andere namen. Maar dat maakt het voor de kijker natuurlijk wel spannender :P
En ongeloofwaardiger dat het niet gescript is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203561743
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik gok dat dat doosje volgende week alsnog boven water komt, de Hunters moeten natuurlijk wel het extractiepunt vinden :P
Spoiler: nope
  maandag 7 februari 2022 @ 22:29:15 #250
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203561864
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:50 schreef Selmar het volgende:

[..]
Die weten toch niet wannee dat lucifersdoosje in hun tas is gestopt?
Nee, maar die lucifersdoosjes op 1 centrale plek in de tassen doen is logischer/makkelijker dan ze allemaal op een andere plek in de tassen doen. Als de cameracrew ze heeft geplaatst, dan vind ik de 'onzichtbare' rol van de crew dubieus…
pi_203562556
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, vreemd.
Misschien door de cameraman geplaatst?
Moet haast wel. Koppels kleden zich geregeld om, leven uit die rugzak, en dan zou je dat doosje nu pas opmerken?
pi_203562600
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef svann het volgende:
Trianguleren.
Fraai woord.
Wil jij een keertje met mij trianguleren? :9~ :@
pi_203562612
Als je 28 m. ten westen van de OLV-toren kijkt, zit je in de gracht. Daar zou op het moment van extractie een bootje kunnen liggen.
pi_203563021
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef Sodemieters het volgende:
Als je 28 m. ten westen van de OLV-toren kijkt, zit je in de gracht. Daar zou op het moment van extractie een bootje kunnen liggen.
Het midden van Nederland is de 'r' Moeten ze daar niet iets mee?
A mind with a heart of it's own
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 00:07:19 #255
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203563083
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef Sodemieters het volgende:
Als je 28 m. ten westen van de OLV-toren kijkt, zit je in de gracht. Daar zou op het moment van extractie een bootje kunnen liggen.
Als je het middelpunt van Nederland (die steen in Lunteren) pakt dan staat er een stukje westelijk daarvan een of ander kastje. Zouden ze daar de coördinaten kunnen vinden?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 02:41:41 #256
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_203563403
ze hebben toch nog die kaart waar geen cijfers voor coordinaten op staan uit de eerste aflevering? Zouden ze die niet moeten verwarmen zodat onzichtbare inkt daar wel cijfers op zet en ze een nauwkeuriger locatie geven. Middelpunt van Nederland is best wel multi-interpretabel
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 10:30:02 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203565705
Een coördinaat bestaat toch uit 4 reeksen van 2 cijfers? Zou 28 niet het derde paar kunnen zijn, 28 meter naar rechts vanuit het midden? Of denk ik veel te moeilijk? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203565902
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 02:41 schreef Telates het volgende:
ze hebben toch nog die kaart waar geen cijfers voor coordinaten op staan uit de eerste aflevering? Zouden ze die niet moeten verwarmen zodat onzichtbare inkt daar wel cijfers op zet en ze een nauwkeuriger locatie geven. Middelpunt van Nederland is best wel multi-interpretabel
Formeel is de OLV-toren het midden, maar er zijn natuurlijk diverse manieren waarop je kunt meten en zodoende ook diverse plaatsen die het claimen - vooral vanuit toeristisch oogpunt.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:15:53 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203567536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:30 schreef MaJo het volgende:
Een coördinaat bestaat toch uit 4 reeksen van 2 cijfers? Zou 28 niet het derde paar kunnen zijn, 28 meter naar rechts vanuit het midden? Of denk ik veel te moeilijk? :D
Je hebt een lengtegraad- en een breedtegraadcoördinaat die je als volgt kan noteren (voorbeelden van Google Maps):

quote:
Decimale graden (DD): 41.40338, 2.17403
Graden, minuten en seconden (DMS): 41°24'12.2"N 2°10'26.5"E
Graden en decimale minuten (DMM): 41 24.2028, 2 10.4418
Het snijpunt van deze 2 coördinaten is de positie.

Daarbij was het '28 meter naar het Westen', wat dus op de kaart links van de positie is...
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 12:21:20 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203567633
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Je hebt een lengtegraad- en een breedtegraadcoördinaat die je als volgt kan noteren (voorbeelden van Google Maps):
[..]
Het snijpunt van deze 2 coördinaten is de positie.

Daarbij was het '28 meter naar het Westen', wat dus op de kaart links van de positie is...
Die middelste notering bedoel ik :Y En in plaats van rechts zou "westen" dan links zijn. Of denk ik echt te ver door? :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 8 februari 2022 @ 12:31:51 #261
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203567928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 12:21 schreef MaJo het volgende:

[..]
Die middelste notering bedoel ik :Y En in plaats van rechts zou "westen" dan links zijn. Of denk ik echt te ver door? :P
Je kan nog niks uitsluiten, maar dat betekent dat je nog 3 getallen per lengte-/breedtegraadcoördinaat moet zien te verkrijgen en dat lijkt me, gezien de duur van de vlucht en het aantal resterende uitzendingen, zeer onwaarschijnlijk...
pi_203603559
Leuke aflevering. ^O^
pi_203620041
Ik denk dat dit seizoen ook kandidaten gewoon niet snappen hoe ze met coördinaten moeten werken ben ik bang..leuke aflevering overigens!!! Enige minpuntje is dat ze niet lieten zien dat HQ ook nog een team naar die andere loge had gestuurd, verder vond ik het weer geweldig leuk allemaal :) mijn favoriete programma:)
pi_203625698
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:27 schreef Eagles89 het volgende:
Ik denk dat dit seizoen ook kandidaten gewoon niet snappen hoe ze met coördinaten moeten werken ben ik bang..leuke aflevering overigens!!! Enige minpuntje is dat ze niet lieten zien dat HQ ook nog een team naar die andere loge had gestuurd, verder vond ik het weer geweldig leuk allemaal :) mijn favoriete programma:)
Klopt, maar je zag wel aan het gedrag van de hunters dat het gewoon een pure gok was.
  maandag 14 februari 2022 @ 20:40:10 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203664375
Er gaat sowieso een team gepakt worden aangezien de hunters het in de teaser over Lunteren hadden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203664475
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
Er gaat sowieso een team gepakt worden aangezien de hunters het in de teaser over Lunteren hadden
Maar ja, ze staan in Amersfoort ;)
pi_203664518
Haha zie jij een bel? :D _O-
  maandag 14 februari 2022 @ 20:52:41 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203664594
Fijn (voor de hunters) dat de contactpersoon vaker nodig is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 14 februari 2022 @ 20:54:39 #269
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203664628
En daardoor weten ze dus Lunteren. Maar ze weten nog niet wat daar te vinden is.
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 20:55:02 #271
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203664636
quote:
15s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn (voor de hunters) dat de contactpersoon vaker nodig is.
Ja, da's best een rotstreek
pi_203664698
Hele andere kant opgestuurd _O-
pi_203664709
Nog niet echt duidelijk waarom men naar Dick gaan, puur omdat hij veel likes geeft?
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  maandag 14 februari 2022 @ 21:03:20 #274
2651 svann
night-hawk
pi_203664760
Wat een mazzel dat de heren het kistje vonden.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_203664765
Goh toevallig weer.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_203664781
Genietmomentje _O_
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 21:05:10 #277
42184 crew  DaMart
pi_203664787
De hunters gaan dus waarschijnlijk het doosje van het al gepakte stel vinden
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 14 februari 2022 @ 21:05:22 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203664791
Het kistje van de eerste afvallers ligt daar nog voor de Hunters.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 14 februari 2022 @ 21:05:29 #279
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 14 februari 2022 @ 21:05:35 #280
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203664798
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef DaMart het volgende:
De hunters gaan dus waarschijnlijk het doosje van het al gepakte stel vinden
Ja, dit dus.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_203664859
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Analyseren en deduceren, I love it… O+
Alleen nog iets beter acteren op het HQ dan klppt het.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  maandag 14 februari 2022 @ 21:08:44 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203664865
Stukje onderhuids racisme
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 februari 2022 @ 21:08:45 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203664866
_O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 14 februari 2022 @ 21:09:00 #284
2651 svann
night-hawk
pi_203664871
De 'shit van de ex' wordt op de parkeerplaats gedumpt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_203664877
Je zal je spullen maar zien liggen daar :(
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_203664879
Hahaha deze mevrouw O+
  maandag 14 februari 2022 @ 21:10:01 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203664896
Als ze geen camera bij zich hadden had ze sowieso de politie gebeld
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203664915
Dick is wel lekker naïef over de auto in ieder geval.
  maandag 14 februari 2022 @ 21:12:09 #289
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203664938
Lil Kleine komt ook met z'n vrouw bij de kei met de auto.
De vervolgbeelden hebben we gisteren al kunnen zien…
  maandag 14 februari 2022 @ 21:12:45 #290
2651 svann
night-hawk
pi_203664951
Kelvin & Nina lopen zo in de armen van de hunters.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_203664987
Haha aan een boom :D
  maandag 14 februari 2022 @ 21:15:10 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203664989
Die Hunter zag de cameraman. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_203664990
Wat zuur om zo gepakt te worden door een onlogische hit op een ander koppel.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  maandag 14 februari 2022 @ 21:15:17 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203665000
Een fantasie van vele mannen dit.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  maandag 14 februari 2022 @ 21:15:59 #296
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203665004
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Een fantasie van vele mannen dit.
:D _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_203665006
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Hunter zag de cameraman. :{
Zou eigenlijk niet mogen tellen vind ik.
pi_203665010
Wel tof dat ze nu die 28 meter niet weten.
  maandag 14 februari 2022 @ 21:16:20 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203665011
Lijkt me juist beter, in je ééntje verder
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203665038
Grote kans dat die hunters nu een fuik gaan opzetten rond dat middelpunt natuurlijk. Zou ik tenminste doen…
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')